نتایج جستجو برای عبارت :

khaterat farsi.farsi

دانلود رایگان فونت انجمن
دانلود رایگان فونت تیتر زبر
دانلود رایگان فونت ری
دانلود رایگان فونت دانا
دانلود رایگان فونت ایران سنس دست نویس
دانلود رایگان فونت کلمه
دانلود رایگان فونت میرزا جلی
دانلود رایگان فونت هیلدا
دانلود رایگان فونت دبیر
دانلود فونت ایران نستعلیق
دانلود رایگان فونت بانک ملت
دانلود رایگان فونت های سری B
دانلود رایگان فونت رهروان
دانلود رایگان فونت مانلی
دانلود رایگان فونت یکتا
دانلود رایگان فونت یکان مخصوص وب
دانلود ر
هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
         
             
          
         
        
      
          
          
حضرت آیت‌الله ‌ای: «مک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۳نوجوان ‌ای براساس این بخش از پیام رهبر انقلاب در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، مجموعه سخن‌نگاشت «مرهم زخم» را منتشر می‌کند.
          
            
             
      
            
حضرت آیت‌الله ‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
نوجوان ‌ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
             
             
             
              
            
اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت‌کننده در سی و ششمین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در محفل انس با قرآن در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌اللهبا رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
           
          
        
            
           
          
            
            
در دومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
            
              
               
             
           
           
حضرت آیت‌الله ‌ای: «خدا را شکرگزارم که مقدّر فرمود امسال هم عید نوروز را که با میلاد مسعود امیر مؤمنان و مولای متّقیان همزمان شده است، به ملّت عزیز ایران تبریک عرض کنم؛ عیدتان مبارک هم‌میهنان عزیز! امیدوارم همه‌ی شما با سعادت، با سلامت جسمی، با دل شاد و با توفیقات روزافزون مادّی و معنوی ان‌شاءالله این سال جدید را بگذرانید. تبریک ویژه عرض میکنم به خانواده‌ی معظّم شهیدان و به جانبازان عزیز و خانواده‌های آنها، و درود فراوان میفرستم
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.سایت نوجوان ای پیام نوروزی رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
           
          
     
        
           
           
جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنان در شب ولادت با سعادت حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و به‌مناسبت روز پاسدار، با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند. 
          
           
                
          
             
           
در آستانه روز ارتش، فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی، ظهر امروز (چهار‌شنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
                
             
            
                
              
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
            
       
       
            
به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
           
           
         
 حضرت آیت‌الله ‌ای: «خدای متعال به اخلاص بندگان مخلصش برکت میدهد، کار برکت پیدا میکند، رشد و نمو پیدا میکند، کار به نحوی میشود که اثر آن به همه میرسد، برکات آن در میان مردم باقی میماند. این ناشی از اخلاص است.» 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR
حضرت آیت‌الله ‌ای در جریان سفر به قم در سال ۱۳۸۹ با خدمتگزاران مسجد مقدس جمکران دیدار و درباره این مسجد و خدمت به آن مطالبی بیان کردند. ایشان در این دیدار ضمن روایت خاطره‌ای از حضورشان در مسجد جمکران در دوران قبل از انقلاب، از  اقبال و توجه اولیاء الهی و رجال الغیب به این مکان مقدس سخن گفتند.نوجوان ‌ای به مناسبت فرارسیدن عید نیمه‌ی شعبان برش‌هایی از  بیانات رهبر انقلاب در جمع خدمتگزاران مسجد مقدس جمکران در تاریخ ۱۳۸۹/۰۸/۰۶ ر
به آدما نچسبید ، درک کنین که آدما توی زندگیاتون رهگذرن ، اجازه ی گذر بدین ، بزارین وقتی که حس نیاز داشتن بیان پیشتون ، سعی کنین کم باشین برای آدما اینجوری توقعتونم ازشون کمتر میشه ، و همه چیز برعکسشم هست ،‌ شما هم برای بقیه رهگذرید ، رهگذرای خوبی باشین.
پ.ن: متنی از دوست عزیزی به نام مستعار عنسان
 حضرت آیت‌الله ‌ای: «سپاه ایران ضربه‌ی متقابلی علی العجاله زد و پایگاه آمریکائی را با موشکهای خود درهم کوبید و ابهت و آبروی آن دولت ظالم و متکبّر را لگد مال کرد و تنبیه اصلی او اخراج از منطقه است.» 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR 
 حضرت آیت‌الله ‌ای در اولین دیدار مردمی پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با توجه به «حادثه‌ی مهمّی» که اتّفاق افتاده است، وظیفه‌ی همه آحاد مردم را در این هنگام، «دشمن‌شناسی» دانستند و این مساله را در سه بخش، تشریح کردند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR
در آستانه‌ی بهار قرآن ماه مبارک رمضان، عصر امروز (دوشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۶) محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینیرحمه‌الله برگزار شد. در این مراسم جمعی از قاریان، استادان و حافظان کلام‌الله مجید و همچنین گروه‌های جمع‌خوانی به تلاوت قرآن و مدیحه‌خوانی پرداختند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
         
        
             
               
مجموعه لوح | بر مدار قانون
حضرت آیت‌الله ‌ای: «در این قضایای فتنه‌ی ۸۸، بنده مصر بودم و هستم و خواهم بود بر اجرای قانون؛ یک قدم از قانون فراتر نخواهیم رفت.» ۸۸/۰۴/۰۳پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه‌ی سالروز حماسه مردم نهم دی ۱۳۸۸، براساس بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت قانون و نتایج قانون‌مداری، مجموعه لوح «بر مدار قانون» را منتشر میکند.








 
 حضرت آیت‌الله ‌ای: «شهید سلیمانی توانست در مقابل همه‌ی نقشه‌هایی که با پول، با تشکیلات تبلیغاتیِ وسیع آمریکایی، با توانایی‌های دیپلماسیِ آمریکایی، زورگویی‌هایی که آمریکایی‌ها روی تمدارانِ دنیا بخصوص کشورهای ضعیف دارند، تهیّه شده بود قد علَم کند و  این نقشه‌ها را در این منطقه‌ی غرب آسیا خنثی کند.»
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR
WinRAR + Farsi + Portable فشرده سازی فایل   WinRAR x86/x64 + Farsi + Portable دانلود فشرده سازی فایل     WinRAR 5.71 Final محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با […]
نوشته WinRAR 5.71 Final x86/x64 + Farsi + Portable فشرده سازی فایل اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار. پدیدار شد.
دانلود برنامه
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست مجوز رئیس‌جمهور برای برداشت از صندوق توسعه‌ی ملی به‌منظور تأمین بخشی از هزینه‌های ناشی از خسارات سیل‌های اخیر، جدیت دستگاه‌های مسئول در پیگیری و جبران خسارت‌های مالی سنگین سیل بویژه خسارت‌های وارده بر کشاورزان را لازم دانستند و از دولت خواستند که با استفاده از محل‌های قانونی موجود، سریعاً اقدامات لازم را آغاز کند و در ادامه پس از جمع‌بندی وضعیت و در صورت نیاز، برداشت از صندوق توسعه‌ی مل
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله):
مَنْ کانَ یُؤْمِنُ بِاللّه ِ وَ الْیَوْمِ الآْخِرِ فَلْیَقُلْ خَیْرا اَوْ لِیَسْکُتْ؛
هر کس به خدا و روز قیامت ایمان دارد، باید سخن خیر بگوید یا سکوت نماید.

منبع: نهج الفصاحه، ح 2915

نکته اصلی در همون خیر بودنشه وگرنه سکوت بهتره .
حضرت آیت‌الله ‌ای: «تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی میتواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
نوجوان ‌ای براسا
مراسم بزرگداشت آیت‌الله مؤمن در حسینیه امام خمینیمراسم ترحیم و بزرگداشت عالِم ربانی و فقیه پارسا مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمد مؤمن از فقهای شورای نگهبان، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.
نوجوان ‌ای در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌الله ‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموع سخن‌نگاشت «مواعظ رمضانی» منتشر میکند.این مجموعه هر روز، تا پایان ماه مبارک رمضان به روز رسانی میشود.
            
             
           
سفر جناب آقای بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه به ایران و دیدار وی با رهبر انقلاب و رئیس‌جمهوری ایران یک سفر تاریخی و مهم در ابعاد گوناگون است. از این رو، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR  در گفتاری از آقای مسعود اسداللهی، کارشناس و تحلیلگر مسائل بین‌المللی و منطقه  به تحلیل و بررسی پیام‌ها و پیامدهای سفر آقای بشار اسد به تهران و دیدار وی با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی پرداخته است.
دانلود فصل اول سریال ویچر The Witcher 2019
خلاصه داستان:در دنیایی که انسان‌ها از نظر شرارت و بی‌رحمی تفاوت چندانی با جانوران وحشی ندارند، یک شکارچی هیولا تلاش می‌کند که جایگاه خود را در دنیای پیرامون پیدا کند. اهالی شهر بلاویکن و یک جادوگر حیله‌گر، به گرالت خیر مقدم می‌گویند. از سوی دیگر، هنگامی که نیلفگارد درصدد سلطه بر قلمرو کینترا برمی‌‎آید، سیری دنیای سلطنتی خود را در آستانه فروپاشی می‌بیند و…
عوامل دوبلاژ:دوبله شده در استودیو آلفا مدی
اعطای درجه سرلشکری به فرمانده کل جدید سپاه پاسداران

فرمانده کل جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) به دریافت درجه‌ی سرلشکری از دست فرمانده معظم کل قوا مفتخر شد.در این مراسم که فرماندهان عالی‌رتبه‌ی نظامی و انتظامی حضور داشتند، حضرت آیت‌الله ‌ای پس از اعطای درجه‌ی سرلشکری به فرمانده کل سپاه، ابراز امیدواری کردند سردار سرلشکر سلامی، در مسئولیت جدید با ابتکار، روحیه و نفس تازه، حرکت کند و به پیش برود.
آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.سایت نوجوان ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
        
آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
       
       
با نشاط و باحوصله باش!حضرت آیت‌الله ‌ای: «اینکه ما مرتّب میگوییم نشاط . نشاط یعنی حوصله‌ی کار، نشاط کار، تحرّک، که دل انسان آماده باشد برای حرکت کردن، کار کردن، فعّالیّت‌ کردن؛ خسته و ملول و افسرده و مانند اینها نباشد؛ این معنای نشاط است.» ۱۳۹۷/۱۲/۰۵پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR  بر اساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب در ابتدای جلسه درس خارج فقه پنجم اسفندماه ۹۷، مجموعه لوح «با نشاط و باحوصله باش!» را منتشر می‌کند.
حضرت آیت‌الله ‌ای: تولید اگر راه بیفتد، میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، مشکل اشتغال را برطرف کند، و حتّی مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. ۱۳۹۸/۰۱/۰۱نوجوان ‌ای براساس این بخش از پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، لوح «اگر تولید رونق بگیرد» را منتشر می‌کند.
         
         
قالیشویی در منطقه 17 تهران
قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه ، سرویس شستشوی فرش،خشکشویی مبلمان و در تهران ، کرج ، شهریار و تبریز دارد.
قالیشویی ادیب سراسر تهران را پوشش داده تا بتوانیم برای مشتریان عزیز در هر کجای تهران و کرج و شهریار باشند را بهترین خدمات را ارائه دهیم.
قالیشویی ادیب در منطقه 17 تهران، تمامی محله های این منطقه تهران را شامل می شود و تمام ساکنین:
قالیشویی در ابوذر غربی
قالیشویی در امام‌زاده حسن
 قالیشویی در آذری
قالیشوی
قالیشویی در منطقه 17 تهرانقالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه ، سرویس شستشوی فرش،خشکشویی مبلمان و در تهران ، کرج ، شهریار و تبریز دارد.قالیشویی ادیب سراسر تهران را پوشش داده تا بتوانیم برای مشتریان عزیز در هر کجای تهران و کرج و شهریار باشند را بهترین خدمات را ارائه دهیم.قالیشویی ادیب در منطقه 17 تهران، تمامی محله های این منطقه تهران را شامل می شود و تمام ساکنین:قالیشویی در ابوذر غربیقالیشویی در امام‌زاده حسن قالیشویی در آذریقالیشوی
حضرت آیت‌الله ‌ای: «آرایش دشمن آرایش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی، ی و فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ فقط از لحاظ نظامی علی‌الظّاهر آرایش جنگی ندارد که آن هم البتّه حواس نظامی‌های ما جمع است؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد.» ۱۳۹۸/۰۲/۱۱نوجوان ‌ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، مجموعه لوح «آرایش جنگی دشمن» را منتشر میکند.
              
            
            
قانون ویزای شنگن تغییر کرد؛ از افزایش قیمت تا صدور روادید ۵ ساله

هلند دومین کشور عضو شنگن است که قوانین جدید درخواست ویزا را اجرایی می کند

گردشگری سازگار با زیست بوم در سانیای چین

کشورهای دارای بیشترین سرعت رشد به عنوان مقصد گردشگری در سال 2019، ایران در رتبه سوم
حضرت آیت‌الله ‌ای: «‌فریاد انتقام ملت ایران، سوخت حقیقی موشک‌هایی بود که پایگاه آمریکایی را زیر و رو کرد.» پایگاه اطلاع‌ رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «فریاد انتقام ملت» را منتشر میکند.
 
 
دریافت با حجم کم با فرمت MP4 | حجم : 20.1 MB
دریافت با کیفیت بالا با فرمت MP4 | حجم : 123.8 MB
حضرت آیت‌الله‌العظمی ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح سه‌شنبه در
دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی، حضور در انتخابات مجلس را وظیفه
شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم برشمردند و با ‌اشاره به دو رکن
مهم «حضور پرشور» و «انتخاب خوب» گفتند: انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و
امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام
اسلامی و تقویت کشور و مصونیت‌بخش در برابر توطئه‌ها و زمینه‌ساز ایران قوی
خواه
قالیشویی در منطقه 17 تهران
قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه ، سرویس شستشوی فرش،خشکشویی مبلمان و در تهران ، کرج ، شهریار و تبریز دارد.
قالیشویی ادیب سراسر تهران را پوشش داده تا بتوانیم برای مشتریان عزیز در هر کجای تهران و کرج و شهریار باشند را بهترین خدمات را ارائه دهیم.
قالیشویی ادیب در منطقه 17 تهران، تمامی محله های این منطقه تهران را شامل می شود و تمام ساکنین:
قالیشویی در ابوذر غربی
قالیشویی در امام‌زاده حسن
 قالیشویی در آذری
ق
طرح و رنگ فرش تبریز بر روی دیوارهای شهر
به نقل قالیشویی ادیب از گزارش سخن به نقل از شهریار، این طرح ها دقیقا مطابق نقشه های فرش تبریز در محدوده پل قاری در حال اجرا است.
 
نقاشی دیواری فرش های تبریز با مساحت ۳۷۲ مترمربع بر دیوار مجاور پردیس علامه امینی اجرا می شود که طی هفته آتی تکمیل شده و در معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.
با تلاش عوامل زیباسازی منطقه ۸ شهرداری تبریز، طرح و نقش فرش های دستباف تبریز در قالب نقاشی روی برخی دیوارهای منطقه فره
صــبــار و شــکــور
 
 
 
الحمدلله توفیق شد
دوباره برم تـــهـــران واسه
سخنان ولی امر مسلمین
رهبر عــزیــز تر از جانم آیت الله
خـامـنـه ای مدظــله العـــالی
 
  ادامه مطلب در ادامه مطلبه دیگه !  
جا همه کسایی که دوست داشتن بیان خالی
خداراشکر همسفریای خییییلی خوبی داشتیم
دوست داشتم برای اینکه هم خودم و هم شما
نکات کلیدی و مهم این سخنرانی یه مروری
بشه برامون عکس نوشته های خود سایت
Khamenei.ir رو بگذارم ، خواهشا بخونید . 
نظری هم داشتید من هستم !
حضرت آیت‌الله ‌ای صبح یکشنبه (۱۳۹۷/۱۲/۵) در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه، به شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه‌السلام درباره‌ی «عاقبت‌اندیشی در امور و وم نشاط در کارها» پرداختند. ایشان در جریان سخنان‌شان با استناد به این روایت به مسئولان توصیه کردند «بی‌حوصلگی» و «ناامیدی» را از خود دور کنند و بدانند انقلاب اسلامی به‌پیش خواهد رفت.سایت نوجوان ای بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
          
       
عاشورا, حادثه عاشورا, حضرت زینب (سلام الله علیها)حادثهى عاشوراى حسینى را هم ستمگران و ظالمان میخواستند نگذارند باقى بماند، زینب کبرا (سلاماللهعلیها) نگذاشت.۱۳۹۳/۱۰/۱۷
بیانات در دیدار مردم قم عاشورا, حادثه عاشورا, حضرت زینب (سلام الله علیها) جمله‌های برگزیده
حضرت آیت‌الله ‌ای: «آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران، و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خونِ فرمانده سپاه قدس به خیابانها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه‌ی جهان را شکل دادند، این یکی از ایّام‌الله است.» ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
 
خون‌آوردهای حاج قاسم
 «در مقابل آنچه او سرمنشأ آن شد و برای کشور بلکه برای منطقه به وجود آورد، در مقابل او من تعظیم میکنم.» این عبارات رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی شهید حاج قاسم سلیمانی عظمت تحول رُخ داده بر اثر شهادت این سردار را نمایان می‌کند.حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات دنیایی خود ذیل تفکر و راهبرد مقاومت اسلامی توانسته بود برنامه‌ها و توطئه‌های مستکبرین را به شکستی سخت بکشاند اما شهادتش نیز زمینه‌ساز پیروزی‌هایی عظیم شد. 
 
 
اد
رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با اشاره به منشأ مشکلات اقتصادی کشور، آن‌ها را فرصتی برای اصلاح و پیشرفت دانستند.
نوجوان ‌ای این موارد و رهنمودهای مرتبط با هر یک را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
۵ توصیه رهبر انقلاب به رئیس جمهور برای بازسازی مناطق سیل زده کشوررهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست مجوز رئیس‌جمهور برای برداشت از صندوق توسعه‌ی ملی به‌منظور تأمین بخشی از هزینه‌های ناشی از خسارات سیل‌های اخیر، جدیت دستگاه‌های مسئول در پیگیری و جبران خسارت‌های مالی سنگین سیل بویژه خسارت‌های وارده بر کشاورزان را لازم دانستند و از دولت خواستند که با استفاده از محل‌های قانونی موجود، سریعاً اقدامات لازم را آغاز کند و در ادامه
طرح و رنگ فرش تبریز بر روی دیوارهای شهربه نقل قالیشویی ادیب از گزارش سخن به نقل از شهریار، این طرح ها دقیقا مطابق نقشه های فرش تبریز در محدوده پل قاری در حال اجرا است. نقاشی دیواری فرش های تبریز با مساحت 372 مترمربع بر دیوار مجاور پردیس علامه امینی اجرا می شود که طی هفته آتی تکمیل شده و در معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.با تلاش عوامل زیباسازی منطقه 8 شهرداری تبریز، طرح و نقش فرش های دستباف تبریز در قالب نقاشی روی برخی دیوارهای منطقه فرهنگ
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) از سی و‌ دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی رحمه‌الله بازدید کردند.نوجوان ‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در جریان بازدید از غرفه‌ها و گفتگو با ناشران را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
             
             
 رهبر انقلاب در خطبه‌های مهم و تاریخی نماز جمعه‌ی ۲۷ دی‌ماه تهران، «تذکّر» به «أیّام‌الله» را یکی از محورهای کلیدی و مضامین فراگیر در بیانات خود قرار دادند و بر این اساس، «شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران و همراهانشان» و تشییع و «بزرگ‌ترین بدرقه‌ی جهان» این شهیدان والامقام را دو مصداق بزرگ از ایّام‌الله خواندند.

ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله ‌ای: «شهادت حاج قاسم سلیمانی، زنده بودن انقلاب در کشور ما را به رخ همه‌ی دنیا کشید. عدّه‌ای میخواستند وانمود کنند که انقلاب در ایران از بین رفته است، مرده است، تمام شده  امّا شهادت او نشان داد که انقلاب زنده است.» ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
حضور در مرقد مطهر امام راحل و گار شهدای بهشت زهرا حضرت
آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی در آستانه‌ی فرارسیدن دهه‌ی فجر
انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در حرم مطهر حضرت امام خمینی رحمه‌الله
و گار شهدای بهشت زهرای تهران حضور یافتند. برچسب‌ها: گار شهدا؛ سخن‌نگاشت (لوح عکس و جمله)؛ حضور در بهشت زهرا به مناسبت آغاز دهه فجر؛ لطفاً نظر خود را بنویسید:
پیشنهاد مطالعه 
 
چهلمین روز عروج سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی مصادف شده است با ایام سالگرد شهادت سردار حاج عماد مغنیه.
از این رو، بازخوانی گفت‌وگوی شهید سلیمانی درباره جنگ ۳۳ روزه می‌تواند جالب توجه باشد.
➕حاج قاسم سلیمانی در این گفتگو بیش از  ۲۶ بار از نقش شهید مغنیه سخن گفته‌اند.
⌛پرونده #مکتب_حاج_قاسم
://farsi.khamenei.ir/video-content?id=4360
 
طرح و رنگ فرش تبریز بر روی دیوارهای شهر
به نقل قالیشویی ادیب از گزارش سخن به نقل از شهریار، این طرح ها دقیقا مطابق نقشه های فرش تبریز در محدوده پل قاری در حال اجرا است.
 
نقاشی دیواری فرش های تبریز با مساحت ۳۷۲ مترمربع بر دیوار مجاور پردیس علامه امینی اجرا می شود که طی هفته آتی تکمیل شده و در معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.
با تلاش عوامل زیباسازی منطقه ۸ شهرداری تبریز، طرح و نقش فرش های دستباف تبریز در قالب نقاشی روی برخی دیوارهای منطقه
قالیشویی های تهران
در تهران، این شهر بزرگ، هر موردی که بخواهیم به فراوانی یافت میشود . قالیشویی هم بسیار در شهر به چشم میخورد.
از قالیشویی های کوچک و محلی که در مناطق مختلف هستند و و در همان محل محبوب هستند و همینطور قالیشویی های بزرگ و کارخانه های قالیشویی که برخی از آنها بسیار مورد رضایت مشتریان هستند.
زمانی که میخواهیم برای شستشوی فرش یا مبل اقدام کنیم با مسئله ی بزرگ : انتخاب بهترین قالیشویی رو به رو میشویم ، علت این است :زمانی که فرشمان ر
در مراسم هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که صبح امروز (سه‌شنبه) و در آستانه‌ی روز ارتش در گار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد، از تقریظ حضرت آیت‌الله ‌ای بر کتاب «در کمین گل سرخ» منتشر شد.متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب -که روایتی از زندگی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و به قلم آقای محسن مؤمنی است- بدین شرح است:«این نمونه‌ی جالب و بیسابقه‌ئی است از گزارش جنگ در ضمن داستان شیرین زندگی یکی از شخصیتهای آن. آن را یکسره مطالع
عزیزترین

حضرت آیت‌الله ‌ای: «آن جوانی که جان خود را در عنفوان جوانی بر کف دست می‌گیرد و فداکاری می‌کند، عزیزترین است.» ۷۸/۶/۹ پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بر اساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب پوستر «عزیزترین» را به تمامی آتش­‌نشانان فداکار و با شهامت تقدیم می‌کند.
خندیدن لازمه یک زندگی شاد است چرا که اگر شادی و هیجانات مفرح در زندگی نقشی نداشته باشند بسیار کسل کننده و تکراری می شود در ادامه این بخش با سری جدید طنز نوشته های این سایت لحظاتی شاد و پر از خنده را تجربه کنید.  ادامه مطلب.
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران (۱۳۹۸/۰۱/۱۹) علت دشمنی‌‌های آمریکا با سپاه را پیش‌قدمی این نهاد در همه عرصه‌های مقابله با دشمن دانستند.برهمین اساس، بخش دفاع مقدس نوجوان ‌ای اطلاع‌نگاشت «سپاه پیش‌قدم در همه عرصه‌ها» را منتشر می‌کند.
        
قالیشویی های تهران
در تهران، این شهر بزرگ، هر موردی که بخواهیم به فراوانی یافت میشود . قالیشویی هم بسیار در شهر به چشم میخورد.
از قالیشویی های کوچک و محلی که در مناطق مختلف هستند و و در همان محل محبوب هستند و همینطور قالیشویی های بزرگ و کارخانه های قالیشویی که برخی از آنها بسیار مورد رضایت مشتریان هستند.
زمانی که میخواهیم برای شستشوی فرش یا مبل اقدام کنیم با مسئله ی بزرگ : انتخاب بهترین قالیشویی رو به رو میشویم ، علت این است :زمانی که فرشمان
حضرت آیت‌الله ‌ای در دیدار با طلاب حوزه‌های علمیه (۱۳۹۸/۰۲/۱۸) هفت وظیفه برای آنان برشمردند. نوجوان ‌ای براساس بیانات رهبر انقلاب نماهنگ «وظایف طلبگی» را منتشر میکند.
                


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 132.1 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم25.5 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 20.2 MB
نوجوان ‌ای در نماهنگ «سیل فداکاری؛ درس شهدا»، بیانات رهبر انقلاب درباره کمک‌رسانی همه‌جانبه ملت ایران به سیل‌زدگان در سال ۱۳۹۸ را مرور می‌کند.
         


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 448.4 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم26.2 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 19.5 MB
WinRar
یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند.
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله ‌ای در دیدار مردم آذربایجان شرقی (۹۷/۱۱/۲۹) به نشانه‌های ضعف دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کردند.از این رو،
سایت نوجوان ای در این اطلاع‌نگاشت، برخی از گرفتاری‌های آمریکا را که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده است، مرور می‌کند.
         
قالیشویی های تهراندر تهران، این شهر بزرگ، هر موردی که بخواهیم به فراوانی یافت میشود . قالیشویی هم بسیار در شهر به چشم میخورد.از قالیشویی های کوچک و محلی که در مناطق مختلف هستند و و در همان محل محبوب هستند و همینطور قالیشویی های بزرگ و کارخانه های قالیشویی که برخی از آنها بسیار مورد رضایت مشتریان هستند.زمانی که میخواهیم برای شستشوی فرش یا مبل اقدام کنیم با مسئله ی بزرگ : انتخاب بهترین قالیشویی رو به رو میشویم ، علت این است :زمانی که فرشمان را
چگونه لکه خودکار را از مبل پاک کنیم؟
از سخت ترین لکه هایی که افراد از به وجود آمدن آن بسیار نگران میشوند و اگر کودکی به طور ناگهانی خودکار روی مبل بکشد به سرعت همه ی ما احساس میکنیم دیگر مبل قابل استفاده نیست و هیچ قالیشویی نمیتواند کاری بکند.
زمانی که با اثرات خودکار یا ماژیک روی پارچه مبل رو به رو شدیم چگونه مبل را تمیز کنیم؟
نکات مهم :
زمانی که لکه ی خودکار را روی مبل دیدید به هیچ وجه پارچه را روی لکه ها نکشید.
از خیس کردن لکه ی خودکار بپرهیزی
دانلود آهنگ جدید امیر محمدپور خاطرات
Download New Music Amir Mohammad Poor Khaterat
آهنگ جدید امیر محمدپور بنام خاطرات
جلوی راهتو بگیرم جلو اشکاتو بگیرم یا تورو بسپرمت دست خدا یا جلو چشات بمیرم
توی چشام التماسه قلبم هم کم مونده واسته من بهت خیرم ولی تو به خدا پرته حواست
 
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله ‌ای: «دستگاه وسیع و همه‌کاره‌ی سپاه، امروز یک دستگاه برجسته است در کشور. برای همین است که میبینید چه گربه رقصانی برای سپاه، آمریکایی‌ها میکنند. البته به جایی هم نمیرسد. آنها کید میکنند، آنها به خیال خودشان علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و علیه کشور نقشه میکشند، اما آنی که در واقع دارد فریب میخورد، او ترامپ و همین شیاطین، اشرار و احمقهای دور و بر نظام حاکمه‌ی آمریکا هستند.» ۱۳۹۸/۰۱/۱۹نوجوان ‌ای براساس این بخش ا
حضرت آیت‌الله ‌ای: «دشمنان نمیتوانند به ما سیلی بزنند، ما به آنها سیلی خواهیم زد. و این به‌خاطر عزم و اراده‌ی ثابت و قدرت تربیت جوانهایی است که در این طوفان عجیب فساد، قرص و محکم در صراط مستقیم ایستاده‌اند.» ۱۳۹۶/۰۳/۲۸نوجوان ‌ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح «ایستاده در طوفان» را منتشر می‌کند.
             
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.نوجوان ‌ای به همین مناسبت نماهنگ «رونق تولید» را منتشر می‌کند.
           


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 108.7 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم12.1 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 9.8 MB
چگونه لکه خودکار را از مبل پاک کنیم؟از سخت ترین لکه هایی که افراد از به وجود آمدن آن بسیار نگران میشوند و اگر کودکی به طور ناگهانی خودکار روی مبل بکشد به سرعت همه ی ما احساس میکنیم دیگر مبل قابل استفاده نیست و هیچ قالیشویی نمیتواند کاری بکند.زمانی که با اثرات خودکار یا ماژیک روی پارچه مبل رو به رو شدیم چگونه مبل را تمیز کنیم؟نکات مهم :زمانی که لکه ی خودکار را روی مبل دیدید به هیچ وجه پارچه را روی لکه ها نکشید.از خیس کردن لکه ی خودکار بپرهیزید.ز
مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدارهای مختلف با خانواده‌های شهدای مدافع حرم
سایت نوجوان ای در نماهنگ «مدافع حرم» مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدارهای مختلف با خانواده‌های شهدای مدافع حرم داشته است.
     


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 475.8 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم99.1 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 72.4 MB
سخن‌نگاشت | مواعظ رمضانیبخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌الله ‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموع سخن‌نگاشت «مواعظ رمضانی» منتشر میکند.این مجموعه هر روز، تا پایان ماه مبارک رمضان به روز رسانی میشود.
در سالروز ولادت حضرت امام زین‌العابدین (علیه‌السلام)، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بخشی از فیلم بیانات حضرت آیت‌الله ‌ای در نماز جمعه مورخ ۱۳۶۶/۰۶/۲۰ را منتشر می‌کند. ایشان در این خطبه، به شرح گوشه‌هایی از حیات نورانی این امام معصوم می‌پردازند.
گزیده دیدار: حیات نورانی امام سجاد علیه‌السلامبا توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 335.7 MB
کیفیت پایین و
چگونه لکه خودکار را از مبل پاک کنیم؟
از سخت ترین لکه هایی که افراد از به وجود آمدن آن بسیار نگران میشوند و اگر کودکی به طور ناگهانی خودکار روی مبل بکشد به سرعت همه ی ما احساس میکنیم دیگر مبل قابل استفاده نیست و هیچ قالیشویی نمیتواند کاری بکند.
زمانی که با اثرات خودکار یا ماژیک روی پارچه مبل رو به رو شدیم چگونه مبل را تمیز کنیم؟
نکات مهم :
زمانی که لکه ی خودکار را روی مبل دیدید به هیچ وجه پارچه را روی لکه ها نکشید.
از خیس کردن لکه ی خودکار بپرهی
حضرت آیت‌الله ‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
سایت نوجوان ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
        
جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، تروریستهای فرودگاه بغداد
حضرت آیت‌الله ‌ای: «آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند.» ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
 
 
نبیه اصلی
حضرت آیت‌الله ‌ای: «سپاه ایران ضربه‌ی متقابلی علی‌العجاله زد و پایگاه آمریکایی را با موشکهای خود درهم کوبید و ابّهت و آبروی آن دولت ظالم و متکبّر را   لگد‌مال کرد و تنبیه اصلی او اخراج از منطقه است.» ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
 
 
 
 
بسم اللهطلیعه پیروزیپایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سالگرد فرار شاه از ایران در ۲۶ دی‌ماه سال ۱۳۵۷ کلیپ صوتی «طلیعه پیروزی»
را منتشر می‌کند. حضرت آیت‌الله ‌ای در این کلیپ صوتی با نگاهی گذرا
به دوران پادشاهی محمدرضا پهلوی، مقاطعی ذلت‌بار از حکومت پهلوی را
برمی‌شمارند.



سخنان حضرت آیت‌الله ‌ای که در این صوت می‌شنوید:
 

[در شهریور ۱۳۲۰] رضا خان به وسیله‌ی حامیان قبلی خود از سلطنت عزل شد و
از ایران بیرون رفت. محمد رض
حضرت آیت‌الله ‌ای: «آمریکایی‌ها به خیال خودشان علیه سپاه و کشور نقشه میکشند، امّا آن که به سمت حضیض میرود، ترامپ و اشرار و احمقهای دُور و بَر نظام حاکمه‌ی آمریکا هستند. سپاه مجموعه ای مؤمن، آگاه، در راه نجات ایران و ایرانی و همه مستضعفان عالم از چنگالهای ظلم و استکبار است.» ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ و  ۱۳۷۷/۹/۲۶نوجوان ‌ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح «دست قدرت ملت» را منتشر می‌کند.
           
بسم الله

حضرت آیت‌الله ‌ای در پایان مراسم کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در سخنانی به مسأله‌ی این روزهای کشور یعنی بیماری شایع شده‌ی «کرونا» پرداختند. عمل به توصیه‌های پزشکی در کنار دعا و توسل، دو مسأله‌ای بود که در سخنان رهبر انقلاب به مردم کشور توصیه شد. پرداختن مردم به این توصیه‌های مادی و معنوی در کنار هم، موضوعی بود که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR درگفت‌وگو با حجت‌الاسلام و المسلمین مسعود عالی، استاد حوزه به تبیین و تحلیل
بسم الله

حضرت آیت‌الله ‌ای در پایان مراسم کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در سخنانی به مسأله‌ی این روزهای کشور یعنی بیماری شایع شده‌ی «کرونا» پرداختند. عمل به توصیه‌های پزشکی در کنار دعا و توسل، دو مسأله‌ای بود که در سخنان رهبر انقلاب به مردم کشور توصیه شد. پرداختن مردم به این توصیه‌های مادی و معنوی در کنار هم، موضوعی بود که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR درگفت‌وگو با حجت‌الاسلام و المسلمین مسعود عالی، استاد حوزه به تبیین و تحلیل
مصادیق کار عالمانه و مجاهدانه از نظر رهبر انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی راه شکوفایی اقتصادی کشور برای تحقق رونق تولید را، کار مجاهدانه و عالمانه می‌دانند و در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی (۹۸/۰۱/۰۱)  مصادیقی را برای این نوع کار، بیان کردند.نوجوان ‌ای این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
حضرت آیت‌الله ‌ای از دوره‌ی جوانی تاکنون در بسیاری از مناطق کشور که دچار بلایای طبیعی شده‌اند، حضور یافته‌اند. و یا اینکه در دوران مسئولیت رهبری و ریاست جمهوری، نمایندگان ویژه‌ای برای سرکشی به این مناطق اعزام کرده‌اند. هدف از این سرکشی‌ها کمک در تسریع امدادرسانی به حادثه دیدگان است و ارائه‌ی توصیه‌هایی برای حل و عبور از مشکلات پیش آمده است. ایشان در این بازدیدها معمولاً دو گروه را خطاب قرار می‌دهند: دسته‌ی اول مسئولان که باید
آیین رونمایی از کتاب «انّ مع الصبر نصرا» که شامل خاطرات حضرت آیت‌الله ‌ای از دوران مبارزه علیه رژیم پهلوی است و  توسط خود ایشان به زبان عربی گفته شده، عصر پنجشنبه (۱۸ بهمن ۱۳۹۷) طی مراسمی در جریان نمایشگاه «چهلمین بهار» در مجتمع سیدالشهدا علیه‌السلام بیروت برگزار شد.     


        
با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 30.5 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با
حضرت آیت‌الله ‌ای: «همچنان که بهار، استعدادهای زیرزمینی و طبیعی را شکوفا میکند، کار هم همه‌ی استعدادهای باطنی و واقعی را در معرض بُروز و ظهور می‌آورد.» ۱۳۹۸/۰۲/۰۴نوجوان ‌ای به‌مناسبت هفته‌ی کار و کارگر و براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح «مشت کارگران بر دهن دشمن» را منتشر میکند.
                
دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده مرور خاطرات
Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Moroore Khaterat
آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام مرور خاطرات
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد چی شد این آدم ساده تو دل تو معضل شد
 
ادامه مطلب
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی‌شان در حرم رضوی، شبه‌روشنفکران داخلی که دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند را با حسن تقی‌زاده، به‌اصطلاح منورالفکر دوران پهلوی مقایسه کردند و برخی از خصوصیات آنها را برشمردند. نوجوان ‌ای در این اطلاع‌نگاشت موارد مورد اشاره ایشان را مرور می‌کند.
          
حضرت آیت‌الله ‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر کارشناسان سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. نوجوان ‌ای ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این اطلاع‌نگاشت منتشر می‌کند.
           
در سالروز بعثت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان ‌ای در نماهنگ «مبعث، هم‌دلی، وحدت» مروری بر این دیدار داشته است.
         


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 344.6 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم52.7 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با ح
افول آمریکا و انتقال قدرت از غرب به شرق



«ت‌های
متناقض»، «خروج از پیمان‌های بین‌المللی»، «بدعهدی و ایجاد تخاصم با
کشورهای هم‌پیمان»، همه‌وهمه نشان‌دهنده‌ی آن است که آفتاب ابرقدرتی ارباب
اسلحه یعنی ایالات متحده‌ی آمریکا به سر آمده است. متفکران و صاحب‌نظران که
روزی جهان را بدون آمریکای ابرقدرت متصور نبودند، اکنون به جهان پساآمریکا
نظر دارند؛ جهانی با هندسه‌ی قدرتی بر مبنای علم و اقتصاد که دیگر خبری از
فشنگ و باروت در
حضرت آیت‌الله ‌ای: ««کسانی که به سازش گرایش دارند بدانند، آمریکا رو به افول است.» ۹۷/۸/۱۲نوجوان ‌ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح «آمریکا رو به افول است» را منتشر می‌کند.همچنین این جمله در فراخوان سالیانه این پایگاه، از نظر مخاطبان به‌عنوان مهم‌ترین و به یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۷ انتخاب شده بود.
           
دانلود دوبله فارسی سریال اتفاقات عجیب Stranger Things (فصل سوم)
 
ژانر : فانتزی ، درام ، ترسناک
8.9 از 10
 
 
خلاصه داستان :
ماجراهای فصل سوم این سریال در تابستان سال 1985 در شهر هاوکینز در ایالت ایندیانا آمریکا جریان دارد که شخصیت مایند فلایر ملقب به شادو مانستر (Shadow Monster) در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت و همچنین دنبال دو فصل قبلی رو ادامه میدهد که ماجراهایی در دهه 80 میلادی که فصل اول در سال 1983 در شهر کوچکی بنام هاوکینز با ناپدید شدن پسر بچه ای
به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح چهارشنبه (۱۳۹۸/۰۲/۰۴) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان ‌ای گوشه‌هایی از این دیدار را در نماهنگ «دستاورد حقیقی، محصول تلاش» به قاب تصویر میکشد.
            


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 96.9 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم14.3 MB
کیفی
حضرت آیت‌الله ‌ای: «کتاب، دروازه‌ای به سوی گستره‌ی دانش و معرفت است و کتاب خوب، یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است.» ۱۳۷۰/۱۰/۰۴نوجوان ‌ای به‌مناسبت برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و بازدید امروز رهبر انقلاب، لوح «دروازه دانش» را منتشر میکند.
             
حضرت آیت‌الله ‌ای: «آنچه من عرض میکنم، این است که مسئله‌ی فوری کشور و مسئله‌ی جدّی کشور و اولویّت کشور فعلاً مسئله‌ی «اقتصاد» است.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۱نوجوان ‌ای براساس این بخش از پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ ، لوح «اقتصاد مسئله فوری کشوری است» را منتشر می‌کند.
           
حضرت آیت‌الله ‌ای: باید مراقب باشیم که درختهائی را که موجود است، حفظ کنیم؛ یکی از کارهای مهم این است. انسان متأسفانه گاهی میبیند که به آنچه داریم، بی‌توجهی میشود؛ درختها را قطع میکنند، باغها را خراب میکنند. ۱۳۹۰/۱۲/۱۵سایت نوجوان ای به‌مناسبت روز درخت‌کاری و هفته‌ی منابع طبیعی، لوح «حافظ درختان باشید» را منتشر می‌کند.
          
بإسمک الأعظم



«ماه رجب، ماه شعبان، یک آمادگاهى است براى اینکه انسان در ماه مبارک رمضان بتواند با آمادگى وارد شود.» ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
می‌توان با به‌جای آوردن اعمال سفارش‌شده در این دو ماه، سهمی از این
آمادگی را به‌دست آورد و بهره‌ای بهتر از ماه مبارک رمضان کسب نمود.
به‌همین مناسبت پایگاه‌ اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR گزیده‌ای از توصیه‌های عملی حضرت آیت‌الله ‌ای برای ماه رجب و ماه شعبان را منتشر می‌کند.


ادامه مطلب
به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه در دوران انقلاب اسلامی ایران در پنجم مرداد ۱۳۵۸، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، متن و صوت خطبه‌های نماز جمعه‌ی حضرت آیت‌الله ‌ای در چهلم شهدای قیام مردم یزد را که در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی(۱۳۵۷/۲/۲۲) در مسجد آل‌الرسول(ص) ایرانشهر در دوران تبعید ایشان ایراد شده است، برای اولین بار منتشر می‌کند.
صوت خطبه اول



صوت خطبه دوم


دریافت غیر مستقیم
مبارز و تبعیدشده از
رهبر انقلاب اسلامی در بیانات نوروزی در حرم مطهر رضوی (۱۳۹۸/۰۱/۰۱)، در بیان نحوه مواجهه‌ با دولتهای غربی، با توجه به تجربیات تاریخی، مواردی از انتظارات غلط یا درست از قدرت‌های غربی را متذکر شدند.
نوجوان ‌ای در اطلاع‌نگاشت «از غربی‌ها چه انتظار داریم» این موارد را مرور می‌کند.
         
نکات مهم برای قالیشویی
در ایام عید اکثر مردم دیگر به دنبال قالیشویی ها نیستند اما خوب است که فرشهایمان را به جای اینکه در اسفند و اوج شلوغی تحویل قالیشویی دهیم در ایام خلوت تر مانند اوایل بهمن ، یا بعد از اسفند به قالیشویی ها بسپاریم.قبل از آنکه هر اقدامی برای قالیشویی کنیم بهتر است این مطلب را بخوانیم.
به این صورت نه ما عجله و نگرانی های همیشگی را داریم و همینطور شلوغی قالیشویی در ایامی خاص کمتر میشود.
مقالات مفید:
شستشوی فرش در قالیشویی یا
 

دانلود فایل صوتی 
 
حضرت آیت‌الله ‌ای: «قرآن کریم به ما دستور میدهد: قُل ما یَعبَؤُا بِکُم رَبّی لَولا دُعاٰؤُکُم؛ در یک جای دیگر: وَ اَنیبوا اِلی رَبِّکُم وَ اَسلِموا لَه؛ در یک جای دیگر: وَ اذکُر رَبَّکَ فی نَفسِکَ تَضَرُّعًا وَخیفَة؛ و موارد متعدّدی در قرآن هست که ما را دستور میدهند در مقابل حوادث گوناگون -فرق نمیکند، چه حوادث طبیعی از این قبیل، چه حوادث گوناگون دیگری که پیش می‌آید برای کشور، برای ملّت، برای اشخاص خودمان- دست ت
ارسال 100تخته فرش به سیل زدگان
به نقل قالیشویی ادیب از گزارش پایگاه خبری تحلیلی صنعت فرش ایران(عصرفرش)، به نقل ازدفاع پرس، جاری شدن سیل در چند استان کشور از آغازین روزهای سال ۱۳۹۸، خسارات سنگینی را به مناطق سیل‌زده وارد آورد و روستاها و شهرهای زیادی را آب فراگرفت. ابتدا برخی مناطق شمال کشور مانند استان‌های مازندران و گلستان دست‌خوش حادثه سیل ویرانگر شدند و سپس استان‌های فارس، لرستان و خوزستان نیز گرفتار بارش‌های شدید و در نتیجه سیل و آبگ
حضرت آیت‌الله ‌ای: «نخستین انقلاب بزرگ قرنهای اخیر است که توانسته خط مستقیم خود را در این مدت طولانی حفظ کند.»  ۱۳۸۳/۱۱/۱۹رهبر انقلاب معتقدند انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته بعد از گذشت مدت طولانی، خط مستقیم و جهت‌گیری خود را حفظ کند. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در پرونده‌ی «انقلابی که منحرف نشد» ویژگی‌ها و وقایع مرتبط با مهمترین انقلاب‌های معاصر را با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در این اطلاع نگاشت بررسی می‌کند.
     
پرونده کتاب «در کمین گل سرخ»
ر مراسم هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که صبح امروز (سه‌شنبه) و در آستانه‌ی روز ارتش در گار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد، از تقریظ حضرت آیت‌الله ‌ای بر کتاب «در کمین گل سرخ» رونمایی شد.این کتاب به قلم آقای محسن مؤمنی شریف نوشته شده است. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در مستند «قلمِ صادقِ محسن» در گفتگو با جمعی از فعالان عرصه‌ی ادبیات و نویسندگی به بررسی ویژگی‌های نویسنده این کتاب
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

معرفی چای و دمنوش jef bezos با لبخند آموزش مدیران Stephen سیمامایس راهنماي خريد زمين در شمال مهماني3 نیلگون