نتایج جستجو برای عبارت :

داستان با دختر کنکوری

برخی کسب‌وکارها به جای دسترسی به بازار گسترده، از جاویژه بازار استفاده می‌کنند. بازاریابی جاویژه با هدف قرار دادن نیازها یا ویژگی‌های منحصربه‌فرد گروه خاصی از مشتریان احتمالی، برای آنها جذابیت ایجاد می‌کند. برای مثال شرکتی که چیزهای عادی مانند ساعت را به فروش می‌رساند، می‌تواند دوام ساعت را برای علاقه‌مندان به ورزش‌های مهیج و خطرناک برجسته کند. اگر چه دوام ممکن است برای مخاطبان بیشتری جذاب باشد اما روش‌های بازاریابی توجه ویژه‌ا
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

رادیو بلاگیها Elizabeth داستان من مجله باماپی پشتِ اَبرهای سیاه نیشابور بزرگ شهر تاریخ رسانه تخصصی طراحی سایت خبر youmovies Brian