نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم پاستاریونی تماشا

در مقاله‌ی قبل با تعریف ارزش ویژه‌ی برند و همچنین شاخص‌های ارزیابی ارزش ویژه برند بر اساس (مدلBAV (Brand Asset Valuator آشنا شدید. ارزش ویژه‌ی یک برند، مجموعه عواملی است که باعث می‌شود یک برند در ذهن مشتری مثبت، متمایز و مطلوب جلوه کرده و به همان دلیل آن برند را به رقبا ترجیح دهد. ارزش ویژه‌ی برند بر اساس مدل BAV با اندازه‌گیری 4 عامل تمایز، ارتباط، کیفیت ادراک شده و دانش سنجیده می‌شود. همچنین با دو مفهوم قدرت برند و رفعت برند آشنا
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

William مجله اینترنتی بازار ماسک طبیعی و گیاهی روشن کننده پوست صورت Kevin فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی همهمه ی یک ذهن مسدود اتاق اینترنت مدرسه با نشاط(ویژه بیستمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری) دنیا گرافیک سیب بلاگ | سایت تفریحی | وبلاگ تفریحی | سایت سرگرمی