نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم پاستاریونی تماشا

در مقاله‌ی قبل با تعریف ارزش ویژه‌ی برند و همچنین شاخص‌های ارزیابی ارزش ویژه برند بر اساس (مدلBAV (Brand Asset Valuator آشنا شدید. ارزش ویژه‌ی یک برند، مجموعه عواملی است که باعث می‌شود یک برند در ذهن مشتری مثبت، متمایز و مطلوب جلوه کرده و به همان دلیل آن برند را به رقبا ترجیح دهد. ارزش ویژه‌ی برند بر اساس مدل BAV با اندازه‌گیری 4 عامل تمایز، ارتباط، کیفیت ادراک شده و دانش سنجیده می‌شود. همچنین با دو مفهوم قدرت برند و رفعت برند آشنا
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

مدیریت و مشاوره برگزاری رویداد آبلوموف سایت DREAM 20 فتوبلاگ 78 کفترچاهی-یه جفت!! سرنوشت همه چیز درباره پاوربانک ها چاپ سررسید 99 favajam