نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم پاستاریونی تماشا

در مقاله‌ی قبل با تعریف ارزش ویژه‌ی برند و همچنین شاخص‌های ارزیابی ارزش ویژه برند بر اساس (مدلBAV (Brand Asset Valuator آشنا شدید. ارزش ویژه‌ی یک برند، مجموعه عواملی است که باعث می‌شود یک برند در ذهن مشتری مثبت، متمایز و مطلوب جلوه کرده و به همان دلیل آن برند را به رقبا ترجیح دهد. ارزش ویژه‌ی برند بر اساس مدل BAV با اندازه‌گیری 4 عامل تمایز، ارتباط، کیفیت ادراک شده و دانش سنجیده می‌شود. همچنین با دو مفهوم قدرت برند و رفعت برند آشنا
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

decormodern خرید شو های نوروزی و قدیمی سنگ ساختمانی خودرو گاه good جلسه قرآن تلاوت نور فرآورده های کنجدی تولید غذای سازمانی و تکنفره مهاجرت به ترکيه مطالب علمی