نتایج جستجو برای عبارت :

محیط شاد در مدرسه

سلام من در مدرسه شما درس میخوانم و از کلاس دوم تا ششم در مدرسه شما هستم من خیلی از شما و معلمان و بقیه همکاران راضی هستم و مدرسه خودم را دوست دارم.
از نظر من مدرسه خوب مدرسه ای است که زنگ تفریح غذاهای سلف سرویس داشته باشد. مدرسه خوب مدرسه ای است که معلمان خوبی مانند خانم نایبی و . داشته باش. مدرسه خوب مدرسه ای است که در کلاس آن کولر اسپلیت و صندلی های بسیار بزرگ داشته باشد و در بوفه مدرسه همه نوع خوراکی را بیاورند و وسایل را به قیمت پایین تر بفرو
• جدا شدن از محيط امن خانوادگی. • مواجه شدن با مقررات محيط مدرسه. • روبه شدن با نظم و تربیتی که لازمه ی آموزش است. • کوشش ذهنی_ارادی در درک و فهم مطالب برای موفقیت در امور تحصیلی. • بی حوصلگی و نبود انگیزه درک کلاس. • احساس مسئولیت در انجام تکالیف. • دوستیابی . • بدرفتاری دانش آموزان در مدرسه. • پرخاشگری دانش آموزان در مدرسه. قبل از بررسی هر مشکلی باید بپذیریم کودکی که از خانه راهی مدرسه می شود به طور همزمان درگیر چند مشکل خواهد شد.
آیا جو و حال و هوای مدرسه مهم است؟ آیا رابطه‌ای بین جو و محيط مدرسه با موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان وجود دارد؟ ممکن است این سوالات به نظر پاسخ‌های بسیار بدیهی داشته باشند اما واقعیت این است که هنوز در بسیاری از نظام‌های آموزشی و در ذهن اکثریت آموزشگران و والدین این باور وجود دارد که مدرسه تنها جای درس خواندن است و بس؛ و هر تلاشی برای تغییر حال و هوای مدرسه منجر به حواسپرتی و دور شدن از کارکرد اصلی آموزش و پرورش است.
هر ساله با ورود فصل پاییز و بازگشایی
مدارس، دانش آموزان زیادی در سراسر کشور قدم به مدرسه می‌گذارند تا سال
جدید تحصیلی را آغاز کنند. در چند سال اخیر چیزی که به طور جدی درباره محيط
مدرسه مورد توجه قرار گرفته بهداشت محيط آنست و مسئولین از اولیاء مدرسه
می‌خواهند تا حداکثر تلاش را جهت پاکیزگی این محيط انجام دهندپایگاه سلامت دانش آموزی لارستان
مدرسه خانه دوم هر دانش آموزی هست. پس همانطور که با کارهای مختلف میشود محيط خانه را با نشاز تر کند مدرسه را هم میشود دلپذیر تر کرد.یک خانه با نشاط خانه ایست با انرژی مثبت و آرامشی بی پایاب باشد.آرامش و نظم مدرسه به دست معاونان و مدیر مدرسه است که اگر آنها به وظایف خود به خوبی عمل کنند محيط مدرسه کم دغدغه تر میشود و آرامش بوجود می آید. اگر چه بخش اعظمی از این آرامش به دست اعمال خود دانش آموزان هست که آنها می‌توانند با عمل به قوانین مدرسه محيط تح
تقدیم به زیبا مریدی مدیر مهربانمدیر مدرسه فقط مدیر مدرسه نبودمدیرمدرسه مادر مدرسه بودغم خوارو مونس شاگردان کمششنیدم که نان آور مدرسه بودشاید به دل غم مسافت شاگردانش داشتهزینه کتاب و خرج راهشان عهده داربودلبخند پرمهری به لب داشت گوئی که ذاتش فرشته بودمدیر مدرسه مدیرتمام شهربودمدیر مدرسه زن تمام عیار بود ( آلاء )
هر دانش آموزی هر روز مسیری را از خانه برای رسیدن به مدرسه طی میکند که ممکن است در آن اتفاقاتی نیز بیافتد. اگر دانش آموزان چه  در این مسیر و چه در محيط بیرون از خانه و مدرسه دچار مشکلی شوند آرامش روحی خود را از دست می‌دهند و حتی ممکن است دچار افت تحصیلی هم بشوند!                                     اگر چه مدرسه نمی‌تواند نظارت کاملی بر رفت و آمد دانش آموزان به مدرسه داشته باشند ولی بهتر است افراد خان
باز هم مهرماه و شروع یک سال تحصیلی دیگر رسید.
مهر ماه که می رسد کمتر کسی است که روزهای نخستین مدرسه و کلاس درس را فراموش کند.
همه ی ما یکی از خاطرات مهم زندگیمان مربوط به اولین روزی است که پا در خانه ی دوم خود گذاشته ایم 
شاید بارها و بارها ان را در ذهن خود مرور کرده ایم.
باز آمد بوی ماه مدرسه ////بوی بازی های راه مدرسه 
بوی ماه مهر،ماه مهربان////بوی خورشید پگاه مدرسه 
از میان کوچه های خستگی /////می گریزم در پناه مدرسه
باز می بینم ز شوق بچه ه
به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محيط مدرسه یک محيط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محيط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"
محيط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد . این بخش شامل :
1- فظاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه : دیوار های تزئین شده با نقاشی های زیبا ومتناسب
با محيط مدرسه ، سطح زمین مناسب ، کاشت درخت و فظای سبز ، قرار دادننیمکت های
رنگی و زیبا ، تابلوی زیبا در سر در مدرسه ، مناسب بودن اندازه ی محيط مدرسه
2- زیباسازی ساختمان مدرسه : رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان ، نصب پرده های زیبا ،
زیباسازی راهروها ، کلاس ها و قرار دادن گل های طبیعی و مصنوعی در
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند
گروه مدرسه خواهرم من عضوم
طفلکی چه زجری می کشه
چه کادر داغونی داره مدرسه شون
مدرسه نمونه ست
خیرسرشون معلمان خوب شهرن مثلا
چرا در شان جایگاه یک معلم  معلم ها رو گزینش نمی کنن!
 
یادم میاد توی آزمایشگاه مجهز مدرسه ی سمپادی که هفت سال درس خوندم یه روز با دوستم درگیر بودیم و کنجکاوی و شیطنت می کردیم، استاد فیزیک هم نگاهمون می کرد، با حسرت عمیقی گفت، این مدرسه هم نمی تونه استعداداتونو پرورش یده، دلم براتون می سوزه.
 
بازگشایی مدارس نزدیک است و حالا بسیاری از والدین به فکر خریدن کیف مدرسه برای فرزندان خود هستند.
نمونه هایی از جدیدترین و زیباترین مدل کیف های مدرسه ای پسران
کیف مدرسه 
کیف مدرسه پسرانه 
مدل کیف پسرانه
عکس کیف مدرسه ای پسرانه
مدل های جدید کیف مدرسه پسرانه
 
مدل کیف مدرسه
منبع : تکناز
، رئیس جمهور در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س)منطقه ۱۸تهران برگزار شد، پرسش مهر سال تحصیلی۹۹_۱۳۹۸ را به موضوع وضعیت محيط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سؤال کرد :«آیا محيط مدرسه برای شما دلپذیر،شاد و دلخواه است؟»و«چگونه میتوانیم محيط مدرسه را به محيطی شادتر، دلپذیرتر،امن تر تبدیل کنیم؟» پرسشی که رئیس جمهور امسال مطرح کرد بیستمین پرسش مهر و هفتمین پرسشی است که طرح کرد
 
محيط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد . این بخش شامل :
1-فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه : دیوار های تزئین شده با نقاشی های زیبا ومتناسب
با محيط مدرسه ، سطح زمین مناسب ، کاشت درخت و فظای سبز ، قرار دادننیمکت های
رنگی و زیبا ، تابلوی زیبا در سر در مدرسه ، مناسب بودن اندازه ی محيط مدرسه
2- زیباسازی ساختمان مدرسه : رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان ، نصب پرده های زیبا ،
زیباسازی راهروها ، کلاس ها و قرار دادن گل های طبیعی و مصنوعی در
مهم‌ترین مرحله تغییر
زندگی برای کودکان وقتی است که به مدرسه می‌روند و والدین می‌توانند با
انتخاب مدرسه مناسب این تغییر را برای کودک راحت و لذت‌بخش کنند. با
توجه به اینکه کودکان ساعت‌های زیادی را در مدرسه می‌گذرانند و آموزش‌های
اساسی را در مدرسه می‌بینند، والدین می بایست معیارهای انتخاب مدرسه را
بدانند. امروزه مدارس زیادی با تنوع از لحاظ متد و محيط آموزشی شکل
گرفته‌اند و انتخاب برای والدین دشوار است.
سلام به همگی 
از عنوان مطلب معلوم است که صحبت من در باره ی پرسش مهر امسال رئیس جمهور ایران است
چند راهکار برای شادی در مدرسه
- تشخیص اهمیت مطالب غیرکلامی
‏-توجه به زیبایی محيط آموزشگاه و کلاس‌های درس
- نقل داستان‌هایی درباره مدرسه
- برگـــزاری جشـــن‌هــا ومراسم مذهبی
‏- پرورش روح دانش‌آموزان
- شناسایی علت‌ها به جای توبیخ‌ها
ادامه مطلب
سلام بچه ها خوبین؟این روزا واقعا با یک سبک زندگی جدید و جامعه ی جدید آشنا شدم .صبح ساعت ۷ می رم مدرسه ۲:۳۰ از مدرسه می رسم پانسیون و تا ساعت ۱۱ شب اونجا هستم گاهی هم ممکنه یکم بیشتر بمونم وقتی می رسم خونه یه سر به اینترنت می زنم( اینستامو حذف کردم ولی) .ممکنه مثه فردا صبح مجبور شم از ساعت ۴ بیدار شم و درس بخونمامیدوارم که نتیجه بده و تلاشم بیهوده نباشه.ناهار و شام و صبحونه(روزای تعطیل ) رو تو پانسیون می خورم . البته تصمیم گرفتم ناهارم رو روزای مدر
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند اید
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند اید
تعداد صفحات: 4 کد محصول :268 حجم فایل:679,36 KB نوع فایل :rar
مدرسه همراه با پلان هااین فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. کامل از مدرسه همراه با پلان ها برش ها و پلان های طبقه برای دانلود شما قرار گرفت

لینک دانلود:مدرسه همراه با پلان هاادامه مطلب : مدرسه همراه با پلان ها
تعداد صفحات: 4 کد محصول :268 حجم فایل:679,36 KB نوع فایل :rar
مدرسه همراه با پلان هااین فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. کامل از مدرسه همراه با پلان ها برش ها و پلان های طبقه برای دانلود شما قرار گرفت

لینک دانلود:مدرسه همراه با پلان هاادامه مطلب : مدرسه همراه با پلان ها
 
خانواده
مدرسه ی شاد و باروح
شاداب سازی ظاهری مدرسه
فضاسازی وزیبا سازی حیاط مدرسه
زیباسازی ساختمان مدرسه
زیباسازی وتمیز بودن نمازخانه، کارگاه و کتابخانه
پوشش های ظاهری معلمان، مدیران وکارکنان
رعایت بهداشت
معلم شاد و با روحیه
جو مدرسه
شکوفایی خلاقیت درکلاس درس
جذب مشارکت دانش آموزان در اداراه ی مدرسه
 
 
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند ای
تشکیل تشکل های دانش آموزی در مدرسه یعنی تقسیم کارهای مدرسه بین گروه های دانش آموزی؛ یعنی بخش بخش کردن کارها بین گروه هایی مختلف از دانش آموزان. با این روش، کارهای مدرسه بین همه ی دانش آموزان تقسیم شده، علاوه بر این که مدرسه با همکاری همه ی دانش آموزان اداره می شود، بار سنگین وظایف هم بر دوش چند نفر نماینده نمی افتد و تمام وظایف پیش برنده ی مدرسه بین همه ی بچه ها قسمت می شود.برای این کار می توان چند موضوع کاری مهم و اساسی مدرسه را انتخاب کرد و ب
1 تشویق دانش آموزان2 برگزاری جشن و مسابقات 3 تقویت و توسعه اردو های علمی و فرهنگی4 تشکیل نمایشگاه ها از دست سازه دانش آموزان و جشنواره غذا های محلی و.5 ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی6 زیبا و جذاب کردن محيط مدرسه7 مشارکت اولیا در انجام امور مدرسه8 پرهیز از تنبیه ، تحقیر و سر زنش دانش آموزان در مدرسه9 مشارکت دانش آموزان در تدریس معلم10 نسب عکس دانش آموزان برتر در مدرسه11 تقویت فعالیت های هنری : تئاتر ، گروه سرود 12 دعوت از افراد محبوب
مدرسه‌ی شاد مدرسه‌ای است که دانش‌آموزان، مدرسه را دوست دارند، مقررات مدرسه را بهتر رعایت می‌کنند و بهتر درس می‌خوانند، ماجراجو هستند و همه‌ی افراد مسئولیت دارند و به عبارتی مدرسه‌ای است که با دانش‌آموزان تطبیق دارد. به دلیل نقش مهم شادی و نشاط در روند بهبود عملکرد دانش‌آموزان و مدارس نگارنده در کتاب حاضر به این موضوع پرداخته و مباحثی چون: زیباسازی و به‌سازی فضای مدرسه با هدف جذابیت و ایجاد نشاط و شادابی، رنگ و پوشش د
ظاهر مدرسه باید شاد باشد : 
3- زیباسازی و تمیز بودن نمازخانه، کتابخانه و کارگاه: استفاده از خوش بو کننده ها، قفسه های زیبا، مناسب بودن محيط کتابخانه، نمازخانه و کارگاه و همچنین اضافه کردن تابلو های زیبا و مرتبط با محيط
 
۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه:  دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا و مرتبط با سن ( مثلا نقاشی های درون مدارس ابتدایی با متوسطه اول و دوم متفاوت باشد ) ، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا
در دنیای موازی در مدرسه ای در روستایی دور افتاده معلم مدرسه هستم. فردا روز اول مدرسه س و الان در مدرسه ای که هم معلمشم هم مدیرش هم بابای مدرسه، دارم تنها کلاس درس رو آب و جارو میکنم، گلدون شمعدونی رو میذارم لب پنجره و روی تخته می نویسم: الّذی علّم بالقلم
عصر که برگردم خونه باید مانتوی رضوانُ اتو بزنم، شب باید زودتر بخوابونمش، صبح یادم باشه موهاشو ببافم، یادم باشه بهش یادآوری کنم سر کلاس به من نگه مامان، یادم باشه. 
سلام آقای مدیر من چندین سال است که در مدرسه شما هستم بهتر بگم من از سالی که مدرسه ساخته شد در اینجا درس میخوانم من در کلاس ششم هستم. آقای مدیر من برای اینکه یک مدرسه شاد داشته باشیم چندین فکر دارم
یکی از آنان این است که در اول صبح به تمام مدرسه یک پاکت شیر بدهید یکی دیگر در مدرسه یک جای مخصوص برای غذا خوری بذارید. یکی دیگر از آنان ارایه دادن کلاس های آموزشی در مدرسه مانند شطرنج و . است. آقای مدیر شما در این چند سال مدرسه خوبی داشتید ولی بلیاد امن
محيط مدرسه چگونه محيطی است؟اگر محيط سرگرم کننده و خوبی نیست چه کار هایی انجام دهیم تا مدرسه فعال ، خوب و پویا داشته باشیم؟
رئیس جمهور کشورمان آقای دکتر هر ساله پرسشی را در اول مهر به نام پرسش مهر رئیس جمهور مطرح میکند.
به نام اوکه از جنس نور است و پر تو انوارش بر هر کس بتابد روشنایی،محبت،عشق ودوست داشتن را مهمان جانش می کند وپلیدی وکینه وبدی را از وجودش می زداید. دیوارهای مدرسه من از جنس محبت و ستون هایش از ایمان و بلندیش تا اوج آسمانها است.در سر در مدرسه نوشته است اینجا مکان مقدسی است لطفا بدی هارا به داخل نیاورید.مدرسه ما دیواری با جامعه وزندگی ندارد زیرا زندگی در آن جاری است وسراسر درس های آن تمرین زندگی است .
    مدرسه پس از گهواره مادر ، دومین خاستگاه پرورش ، تعلیم و تربیت فرزندان هر کشوریست که اگر بیشتر از مادر ، مهر و خیرخواهی نسبت به اطفال خویش نداشته باشد ، کمتر از وی نیز این احساس را ندارد. دوران مدرسه ، دوران دوستی بین دوستان ، تعلیم و تدریس معلمان ، ادب آموزی دانش آموزان و فرهیختگی پاره ی تنان کشورند. 
  مدرسه ، هرروز چشم خویش را به راه ها دوخته و منتظر رسیدن فرزندانش می شود تا آنها را با دستان پر مهر خویش نوازش کند و راه زندگانی را به آنان ب
نمودار ER مدرسه
 
دانلود
 
 
نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه  نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مد
 دید کلی :


پاورپوینت مدرسه برای درس آشنایی با معماری اسلامی تهیه
شده که دارای ۶۱ اسلاید می باشد بخشی از پاورپوینت مدرسه را در ادامه قرار
داده شده است و پس از دریافت این پاورپوینت تمام اطلاعات آن را در اختیار
خواهید داشت[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
مدرسه شاهد شهید باهنر در سال 1360 تاسیس شده و در شهرستان میبد در روبروی بانک ملی قرار دارد.این مدرسه سه پایه هفتم، هشتم و نهم را دارا است.مدرسه دارای 4 معاون پرتلاش و خوش اخلاق است.ضمنا مدیریت مدرسه شاهد شهید باهنر را جناب آقای سقاچی بر عهده دارد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محيط مدرسه یک محيط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محيط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"
محيط برای انسان ها از اهمیت ویژهای برخوردار است. محيط فیزیكی، بر احساسات و چگونگی ارتباط بر دیگران تأثیر دارد. مدرسه زیبا و جذاب زمینه را برای یادگیری و شكوفایی استعدادها تسهیل میكند و مدرسه نامناسب نیز شوق و اشتیاق در دانش آموزان را به حداقل میرساند و امكان پویایی و بالندگی را كاهش میدهد. در آموزش نشاط انگیز، محيط فیزیكی كلاس از نظر پردازش روانی و زیبایی شناختی در اولویت قر ار می گیرد، زیرا هیچ چیز مثل یك كلاس ایستا كسل كننده نیست  (لنگس
آیا محيط مدرسه محيطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمین پرسش مهر مطرح کرد: باید دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محيط مدرسه دلپذیرتر و شاداب‌تر برای همه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس محيط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس کنید در آینده
هیچ نسخه‌ای برای توسعه و پرورش بی‌نقص یا یک مدرسه شاد و با روح و سرزنده وجود ندارد ولی می‌شود راهکارهایی برای فعال‌کردن مدرسه و کلاس تدبیر كرد تا شوق و انگیزه بیشتری در دانش‌آموزان به وجود آید و نشاط بیشتری احساس شود. تشخیص اهمیت مطالب غیرکلامی، توجه به زیبایی محيط آموزشگاه و کلاس‌های درس، برگزاری جشن‌ها و مراسم مذهبی، شاداب‌سازی ظاهری در مدارس، استفاده از قاریان با صوت و لحن زیبا در صبحگاه مدرسه به صورت زنده یا با استفاده از نوارهای
اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌شود، اظهارکرد:‌ نباید اجازه دهیم که محيط کلاس دوقطبی شود و باید دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محيط مدرسه دلپذیرتر و شاداب‌تر برای همه شود
تشویق دانش آموزان به خلاقیت و نوآوری و ایجاد زمینه هایی برای بروز استعداد آن هااستفاده از لباس های متنوع با رنگ های شاد روی آوردن به بازی های پرورشی و سنتی در محيط مدارس و اجرای یک بازی جدید در هر روز یا هفته در زمانی مشخص و حدود 10 دقیقه ، که زنگ ها استراحت برای این موضوع پیشنهاد می شود . برگزاری مسابقات ورزشی بین دانش آموزان به صورت کلاسی در رشته های مورد علاقه ی آنان ایجاد تفکر مثبت در دانش آموزان به این که فقط کاستی ها و مشکلات را نب
تشویق دانش آموزان به خلاقیت و نوآوری و ایجاد زمینه هایی برای بروز استعداد آن هااستفاده از لباس های متنوع با رنگ های شاد روی آوردن به بازی های پرورشی و سنتی در محيط مدارس و اجرای یک بازی جدید در هر روز یا هفته در زمانی مشخص و حدود 10 دقیقه ، که زنگ ها استراحت برای این موضوع پیشنهاد می شود . برگزاری مسابقات ورزشی بین دانش آموزان به صورت کلاسی در رشته های مورد علاقه ی آنان ایجاد تفکر مثبت در دانش آموزان به این که فقط کاستی ها و مشکلات را نب
 ساختمان مدرسه فدک 
 
مدرسه فدک دارای دو طبقه میباشد طبقه اول داری نماز خانه ، اتاق مشاور، دفتر معلمان ، دفتر مدیر و در وسط مدرسه یک باغچه برای رشته های مدیریت موجود میباشد  و چند کلاس در دو طرف راه پله وجود داره که وارد طبقه دوم میشوید در طبقه دوم حدود ده کلاس است و کارگاه کامپیوتر ، در هر کلاس حدود دو تا سه پنجره وجود دارد .
در ساختمان پشتی مدرسه کارگاه خیاطی و کامپیوتر وجود دارد و یک زیر زمین که در ان وسایل مثل میز صندلی ها قدیمی مدرسه نگهدا
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
 
جو مدرسه متکی بر نگرش و رویکرد افراد به مسائل، موضوعات، اشیاء و امکانات است، تعیین کننده فرایند آموزش درون مدرسه ای است. جو مدرسه می تواند بر اساس وفاداری و همدلی سازمان دهی شود یا افراد را در دو سوی یک دیوار بلند ناامنی و بی اعتمادی قرار دهد. داشتن فرصت های برابر، خودی محسوب شدن، پذیرفته شدن و تمایل به همکاری چند جانبه، از جمله مؤلفه های جو مدرسه می باشد
مطالعات حکایت از این دارند که پس از والدین مدیر و معلم مهمترین نقش دانش آموز رادر شکل گ
- ایجاد فضای سبز و استفاده از رنگ های شاد و جذاب در محيط مدرسه - شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمینه تغییر و اصلاح مدارس - ایجاد انگیزه و ترغیب مدیران جهت مطالعه در رابطه با شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت - توجه به زیبا سازی مدارس - توجه به وضعیت بهداشت محيط مدرسه - ایجاد فضای مناسب برای تفریحات سالم دانش آموزان - توجه به نیازهای عاطفی – روحی – روانی دانش آموزان - مشارکت دانش آموزان در اداره مدرسه - استفاده از تابلو ها و پیام های بهداشتی ش
My Hero Academia S01 Complete Episodes,My Hero Academia Season One,انیمیشن مدرسه قهرمانانه من فصل 1,دانلود انیمه ژاپنی,دانلود انیمه مدرسه قهرمانه من My Hero Academia,دانلود دوبله فارسی کارتون مدرسه قهرمانانه من,دانلود فصل 1 انیمه مدرسه قهرمانانه من,دوبله فارسی,زیرنویس فارسی My Hero Academia 2016,سایت دوستی ها,سریال مدرسه قهرمانانه من فصل اول,مدرسه قهرمانانه من,
ادامه مطلب
مدرسه ابن سینامدرسه اسماعیلیهمدرسه امامیه (بابا قاسم)مدرسه ترکهامدرسه جده بزرگمدرسه جده کوچکمدرسه جلالیهمدرسه چهارباغمدرسه حاج حسنمدرسه راهنمایی و دبیرستان پسرانه کاتارینانمدرسه ستاره صبحمدرسه شیشهمدرسه صدر بازارمدرسه صدر پا قلعه (سید العراقین)مدرسه فرانسویهامدرسه کاسه‌گرانمدرسه میرزا حسینمدرسه نجفیمدرسه نوریهمدرسه نیماورمسجد و مدرسه شمس‌آباد
کشکول عناوین مذهبی ، فرهنگی وی
برای افزایش یادگیری و ایجاد محيط مفرح و شاد برای تمامی دانش آموزان در همه پایه.اما در اینجا فقط پایه دبیرستانی هارا برایتان شرح میکنیم.(گزیده گزارش هایی که از دانش آموزان تهیه کردیم)
۱-ایجاد محيطی با فضای سبز در حیاط و موحطه مدرسه با گلها و درختان همیشه سبز مثل درخت کاج.
۲_پوشیدن لباس های ست و رنگی هم دانش آموزان و هم مدیران هم معاونان و کلیه دبیران.
۳_مهربان بودن تمامی حضار محترم در مدرسه اعم از دبیران و معاونان.
۴_گیر ندادن های الکی به هر چیزی
پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC)دانلود پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC)، در قالب فایل Word، شامل 21 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره دهی و تفسیر، روایی و پایایی و عنوان منبع مورد استفاده. هدف این پرسشنامه ارزیابی ارتباط دانش آموزان با مدرسه و ابعاد آن (وابستگی به مدرسه، التزام در مدرسه، تعهد به مدرسه، روابط با همسالان) است.
دکتر روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محيط مدرسه یک محيط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محيط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"پرسش مهر برلیان یاقوتی مقدم
 
دکتر در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس محيط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس کنید در آینده معلم خوب، پزشک حاذق، استاد دانشگاه، مدیر عالی‌مقام و مهندس خوب باشید.
وی در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزان سؤال کرد: آیا محيط مدرسه محيطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه
با سلام
می توانید ما را در اینستاگرام از طریق
درسه_دکتر_مفتح_وردنجان
و یا صفحه 
Mahdi.molavi.official
دنبال کنید.
توجه    توجه
مدرسه هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد و یک سری عکس ها فقط از طریق صفحه مدیر وبلاگ در اینستاگرام منتشر می شود(برای تبلیغ وبلاگ) و بدانید که تنها این وبلاگ است که عکس های مدرسه را با مجوز مدیریت مدرسه منتشر می کند.
این پست در روز های آتی حذف می شود.
یک مدرسه یا کلاس درس شاد مزیت های زیادی هم برای دانش آموزش و هم برای معلم دارد.
محيط درسی که شاداب و پرانرژی باشد قطعا به دانش آموزان انگیزه خوبی در جهت یادگیری بهتر مفاهیم می دهد و به آنها در بالا رفتن راندمان تحصیلی کمک شایانی خواهد کرد.
محيط تحصیل باید شاد، پرطراوت، زیبا و متناسب با روحیه یک نوجوان باشد، باید سعی شود حس بد روزمرگی از لابه لای کلاس درس پاک شود و نه تنها دانش آموزش با کم حوصلگی، بلکه با آغوشی باز هر روزش را به استقبال مدرسه بی
محيط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد.
این بخش شامل:
۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بودن اندازه محيط مدرسه.
۲- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن
یک مدرسه با محيط جذاب می تواند بیشترین شوق و ذوق را در دانش آموزان ایجاد کند، بلعکس محيطی که نشانی از نشاط و صحنه های روح انگیز در خود ندارد عاملی است برای کاهش انگیزه و نشاط دانش آموزان.
بعلاوه مدرسه باید موقعیتی فراهم کند تا دانش آموزان بتوانند فارغ از دغدغه های بزرگ سالانه، زندگی را بازی و تمرین کنند و کم کم آماده شوند تا در زمین واقعی زندگی به اجرا درآورند. محيط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. یک محيط شاداب شامل مو
مدرسه نیز خود از یک روح سرشار برخوردار است،این موضوع به ندرت مورد تایید قرار می گیرد،و در عوض مدرسه به صورت یک ماشین و یا یک کارخانه شناخته شده است.در مدرسه می توان دانه جست وجو گری و پرسش را در زمین فکر و اندیشه نسل کوچک و کم سال کاشت تا این دانه رشد کند،همراه او بزرگ شودوزندگی بزرگسالی او را از زود باوریها،ساده اندیشی ها،بی دقتی ها، تقلیدها ،پیروی هاو باری به هر جهت گذراندن ها نجات دهد.درعوض او را انسانی متفکر،منطقی،فکور،اندیشمند،علت جو ،
با سلام.
امروز صبح که نزدیک در مدرسه رسیدم دیدم که چند تا موتوری از مدرسه اومدن بیرون، وقتی به من رسیدن گفتن برگرد مدرسه تعطیله. من رفتم دیدم که 20 تا دانش آموز تو مدرسه ان.  دانش آموزهای من چهار تا بودن گفتن بریم یا بمونیم گفتم آدم یا میمونه یا میره. جالب اینه که همون کسایی اومده بودن که درس نخون بودن! 
تعطیلات بهتون خوش بگذره. 
آنقدر خورشید باش که اگر خواستی نتابی، نتوانی. 
عوامل ایجاد مدرسه شاد و بانشاط- کاهش بار درسی- آموزش مهارت های زندگی- انجام دادن فعالیت های شادی بخش - انتقال مناسب اطلاعات- زیبا سازی محيط - شکوفایی استعدادها و کنجکاوی دانش آموزان - استفاده از دبیران با شایستگی های مناسب  - فراهم کردن امکانات رفاهی و تجهیزات مدرسه - برنامه ریزی صحیح آموزشی  - فراهم ساختن امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی - جلب مشارکت دانش آموزان در کارها و امورات مدرسه - سالم سازی محيط  - تقویت خلاق
دانلود رایگان کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه فرامرز قراملکی
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه فرامرز قراملکی pdfhttps://mihanvideo.com › دانلود_رایگان_کتاب_اخلاق_حرفه_ای_دردرسه_.۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه فرامرز قراملکی/برای دانلود نسخه پی دی اف فایل بر روی لینک زیر کلیک نمایید.دانلود کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه فرامرز قراملکی… - میهن .https://mihanvideo.com › دانلود_کتاب_اخلاق_حرفه_ای_دردرسه_فرامرز_.۴ خرداد ۱۳۹۸
وظایف شورای دانش آموزی با توجه به مفهوم نام خود که همان مشاوره و م و هم فکری است تعریف می شود و به همین دلیل اصلی ترین وظیفه ی شورای دانش آموزی مدرسه بالا بردن سطح هم فکری در مدرسه است، تا همگی با هم فکری هم مدرسه را به سمت بهتر شدن به پیش ببرند امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام: مَنِ استَبَدَّ بِرَأیِهِ هَلَکَ، وَ مَن شاوَرَ الرِّجالَ شارَکَها فی عُقولِها. هر كس خود رأى شد به هلاكت رسید، و هر كس با دیگران م كرد، در عقل های آنان شریك ش
اولین مدرسه دولتی انار در سال 1314 هجری شمسی آغاز به کار کرد که در نهایت برای آن نام مدرسه سعدی انتخاب شد.بر سردر ساختمان مدرسه سعدی،سال احداث آن 1314 شمسی حک شده است.زمین این مدرسه را سیدعلی اکبر مهدوی یکی از خیرین و خوانین انار اهدا کرد.استاد خانی زاده از معماران یزدی به کمک دانش آموزان این مدرسه را بنا کرد.
بودجه ساخت مدرسه سعدی نیز توسط وزارت فرهنگ وقت تامین شد.آجرهای این مدرسه نیز از کوره های آجر پزی محی الدینی تامین می شد.مدرسه سعدی که در مح
 
اوایل مهر، وقتی شما برای گرفتن ابلاغ شروع بکار در مدرسه ای به آموزش و پرورش بروید، جالب ترین بخش آن اینست که یک ابلاغ مدرسه خوب را به شما بدهند، اگر مدرسه خوبی را به شما پیشنهاد دهند، شانس به شما روی آورده است. اگر مدرسه تجهیزات خوبی داشته باشد، و مدیرش خوش اخلاق باشد، با اقبال دیگری روبرو شده اید. اگر به یک روستا شما را هدایت کنند که از معلم حمایت کنند و با فرهنگ مدرسه و آموزش آشنا باشند با حسن اتفاق دیگری مواجه هستید. خلاصه برای رسیدن به مد
سلام آقای سلیمانی من یکی از دانش آموزان کلاس ششم هستم به نظر من مدرسه ای شاد مدرسه ای است که در آن کتابخانه ی بزرگی داشته باشد تا ما بتوانیم که آن کتاب هارا امانت بگیریم یا حتی آنجا بشینیم و کتاب هارا بخوانیم میدانیم که کتاب باعث رشد مغزمان میشود و برای تمامی مردم جهان مفید است درخواست دیگر من این است که زمین چمن را مرتب کنید دیوار مدرسه را رنگ کنید حتی دروازه ی مدرسه را رنگ کنید با تشکر از آقای سلیمانی و همکارانش
 
با سلام
جشن نیمه شعبان 98 به صورت گسترده در مدارس استان البرز با هدف احیای نیمه شعبان برگزار گردید. اهداف طرح: 1.احیای نیمه شعبان و اعیاد مذهبی 2.ترویج کتابخوانی 3.دعوت به اخلاقیات به وسیله ی محتوای کتاب ها 4.معرفی امام زمان(عج)به کودکان 5.تشویق مدراس به برگزاری هرچه قوی تر اعیاد تعداد 717 جلد کتاب کودک و 1000 پرچم جهت احیای نیمه شعبان توزیع گردید. اسامی مدارس طرح:مدرسه ی صیادشیرازی-مدرسه ی حسین محمود-مدرسه ی جهاد-مدرسه ی جعفربیگلری-مدرسه مهراندیشه
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به سفر سه تن نمایندگان عضو کمیسیون متبوعش به زاهدان برای رسیدگی به پرونده مدرسه دچار حریق شده، گفت: با توجه به محرز بودن نامناسب بودن محيط آموزشی در این مدرسه فعلا مربی کلاس درس آتش گرفته و مدیر مدرسه در بازداشت به سر می‎برند.
به گزارش صبحانه،سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به سفر سه تن نمایندگان عضو کمیسیون متبوعش به زاهدان برای رسیدگی به پرونده مدرسه دچار حریق شده، گفت: با توجه
یکی از بناهای زیبا و دیدنی مجموعه زندیه که با مرگ کریم خان زتد ناتمام ماند مدرسه آقا بابا خان شیراز می باشد این بنا در ضلع جنوب شرقی مسجد وکیل طراحی و ساخته شده است. گوشه غربی مدرسه به دیوان شبستان مسجد متصل است. تنها ورودی این مدرسه در گوشه جنوبی آن و از کوچه نسبتا وسیعی می باشد.
ادامه مطلب
_خانواده 
خانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد میکند و تاثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد .برخی خانواده ها عموما دنیا را مکان قابل اعتماد،منظم،پیش بینی پذیر، قابل مهار میبینند.آنها خود را با کفایت میشمارند ،سایر خانواده ها اطراف خود را محيط خطرناک ،نا استوار و متزل ،غیر قابل پیش بینی و .میبینند بنابر این دیدگاه خانواده و رفتار اعضای خانواده بر کودکان تاثیر فراوانی دارد
درسه شاد و با روح
مدرسه م
صبح فهمیدم مامان یکم تو خودشه و حرف نمیزنه. آخرشب لو داد که : امروز صبح انقد دلم گرفت دیگه بچه مدرسه ای ندارم ، بخوام بفرستمش مدرسه ! خودمم به عمق قضیه نگاه نکرده بودم تاحالا.فک کن، دیگه جدا مدرسه نمیرم! سرکلاس نمیشینم ! وااااای =)))))))شییمی! دیگه نمیخواد بزور سرکلاساش باشم! دیگه زنگ شیمی ندااااارم =)))))))چه حس رهایی خوبیههههه =)))))
مدرسه نیز خود از یک روح سرشار برخوردار است،این موضوع به ندرت مورد تایید
قرار می گیرد،و در عوض مدرسه به صورت یک ماشین و یا یک کارخانه شناخته شده
است.در مدرسه می توان دانه جست وجو گری و پرسش را در زمین فکر و اندیشه نسل
کوچک و کم سال کاشت تا این دانه رشد کند،همراه او بزرگ شودوزندگی بزرگسالی
او را از زود باوریها،ساده اندیشی ها،بی دقتی ها، تقلیدها ،پیروی هاو باری
به هر جهت گذراندن ها نجات دهد.درعوض او را انسانی
متفکر،منطقی،فکور،اندیشمند،علت
دانلود کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه قراملکی
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب[PDF]اخلاق حرفه ای در مدرسه - مرکز آموزش عالی شهید بهشتیhttps://beheshti.cfu.ac.ir › file › attach2018072150500184319036اخلاق حرفه ای. مدرسه. احد فرامرز قراملکی. استاد دانشگاه تهران). زینب برخورداری. استادیار . اخلاق در کار معلمی اثر مشهور و مؤثری نگاشت و کتاب خود را آداب. المعلمین .دانلود کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه فرامرز قراملکی pdf - آپاراتhttps://www.aparat.com › resul
مدرسه مونتسوری در لکنونای هند، با ۵۲۰۰۰ دانش‌آموز و حدود ۱۰۰۰۰ کلاس درس، به عنوان بزرگترین مدرسه جهان در کتاب رکورد گینس ثبت شده است. این مدرسه ۷۵۰۰ دانش‌آموز بین ۵ تا ۱۷۰ سال دارد و یکی از بهترین مدارس کشور هند، از لحاظ علمی است. دانش‌آموزان مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه این مجموعه، بعدها در ۲۰ دانشگاه شهر ادامه تحصیل خواهند داد.
هر ساله رئیس جمهور با هدف پرورش روحیه پرسشگری و توانایی نقد و تحلیل پدیده‌ها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانش‌آموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرك بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیت‌های گروهی و كشف، رشد و پرورش استعداد‌های بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش‌آموزان كشور، پرسشی با عنوان «پرسش مهر» مطرح می‌كندامسال نیزحجت‌الاسلام و المسلمین ر
مدرسه ما از مدارس تمام تشکیلاتی سازمان دانش اموزی می باشد درسال تحصیلی جاری اموزشگاه برتر قرآنی درسطح منطقه معرفی شدیم با کسب 9 مقام اول مسابقات قرآنی عترت ونماز 5 مقام دوم وسه مقام سوم 
تلاش وکوشش دانش آموزان قرآنی باعث برتری مدرسه ما شد.
ا-خانواده: از پدران و مادران انتظار میرود که به همان اندازه که برای آراسته کردن بچه های خود دقت و وسواس از خود نشان نشان میدهند لا اقل به همان اندازه هم در پرورش فکری و ذهنی و درونی طفلانشان تعمق کنندو بدانند که تربیت فکری و معنوی کودکان آنها به مراقبت دقیقتر و مهمتر از پرداختن به مسائل ظاهری آنهاست.والدین باید نقشی فعال در آموزش و برنامه معنوی مدرسه ایفا نمایند. 2.توارث 3.تغذیه 4.آرامش 5.مدرسه: االف)معلمین ب)دانش آموزان ج) محيط مدرسه د)برنامه ری
    خب ، پس از طی همه ی این مراحل ، هنوز یک مرحله برای رسیدن به هدف -یعنی نشاط و شادابی در مدارس- باقیست ؛ گفتیم برای رسیدن به هدف باید همه ی عوامل دست به دست هم دهند و متحد شوند تا به نتیجه ی مطلوبی برسند . حال نوبت به دانش آموزان رسید تا وظایف آنها نیز در تبدیل کردن مدرسه ی خود به یک مدرسه ی با نشاط تعیین شود.
    یکی از عواملی که باعث ایجاد محيط شاد در مدرسه می شود ، رقابت سالم بین دانش آموزان در موضوعات محتلف مانند درس ، مسابقات و. است ، اصلا یکی
دانلود کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه قراملکی
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb results[PDF]اخلاق حرفه ای در مدرسه - مرکز آموزش عالی شهید بهشتیhttps://beheshti.cfu.ac.ir › file › attach20180721505001.Translate this pageاخلاق حرفه ای. مدرسه. احد فرامرز قراملکی. استاد دانشگاه تهران). زینب برخورداری. استادیار . اخلاق در کار معلمی اثر مشهور و مؤثری نگاشت و کتاب خود را آداب. المعلمین .دانلود کتاب اخلاق حرفه ای در مدرسه فرامرز قراملکی pdf : u/rozfile98https://www.reddit.com › user › rozfile98 › commentsTranslate this pageSep
مکتب اسلامی چیست؟    مکتب اسلامی، مدرسه غیرانتفاعی نیست، مدرسه طبیعت هم نیست، حتی مدرسه در مسجد هم نیست.
  مکتب اسلامی اساساً مدرسه نیست و چیزی کاملا مستقل از آموزش و پرورش است.
  اساس مکتب اسلامی از خشت اوّل با مبانی اسلام نهاده شده است بر خلاف آموزش و پرورش فعلی که بنیانش متعلق به فرهنگ و دین ما نیست و ارمغان فرهنگ غربی به کشور ما بوده است.
  مکتب اسلامی یک برنامه فوق برنامه نیست در کنار مدرسه، بلکه یک برنامه تمام وقت است که متعلمین در آن بی
طبق سندهای موجود از گفته های خودش بیشتر درس ها تکراریه. همکلاسی هاش تو مدرسه حرف های حیوونی بهم می زنند. اگه قرآن رو عربی بخونه معلمش بهش گیر می ده که فارسی بخون و. به هر حال باید بره مدرسه.*نوه به این مودبی و با محبتی. اول صبح قبل از اینکه بره مدرسه اومد از ما خداحافظی کرد و رفت. ما از پدر و مادر به زور خداحافظی می کردیم. اون وقت هی می گن این نسل های جدید خیلی حالشون بدِ. من فکر می کنم تاریخ بشریت هیچ نسلی داغون تر از ما را به چشم نخواهد دید.
بیستمین پرسش مهر رئیس چمهور محترم چیست؟
 
 
سوال رئیس جمهور محترم به شرح زیر می باشد:
 
"آیا محيط مدرسه محيطی دلپذیر، شاد و بانشاط است؟
برای ما بنویسید که محيط با نشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محيط شاداب تر،دلپذیرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید؟"
 
ان شاالله که در این وب نوشت در پست های مختلف سعی خواهیم کرد تا از دیدگاه خودمان به این سوال جواب دهیم.بدیهی است که از بین نظرات بی شمار و سنجیده فرهنگی
                                       *شاداب سازی ظاهری مدرسه*محيط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. این بخش شامل:۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بودن اندازه محيط مدرسه.۲- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و
همچنانکه خاطرات خوش دوران مدرسه برای همیشه در ذهن ماندگار است حادثه های تلخ رفتارهای تحقیرآمیز کلمات تلخ معلم ناظم و مدیر و حتی سخنهای بابای مدرسه هم هیچ گاه از صفحه ذهنمان پاک نمی شود. کاش قبول داشتیم حال که کارشناس فیزیک یا حتی از آن بالاتر شدیم این معلم بود که ما را عاشق درس فیزیک کرد او اخلاق و سرشت انسانیت را با درس فیزیک مخلوط کرد و این عنصر را به خورد ما داد تا فیزیک با وجودمان ترکیب شود و دیگر از ما تجزیه نشود.
در مطلب و موضوع قبلی راه‌کارهایی را برای افزایش نشاط در مدرسه به مدیران و مسئولین مدرسه پیشنهاد دادیم. اما حال دانش آموزان چگونه میتوانند در محيط مدرسه پر نشاط باشند؟ در ادامه مطلب پاسخ این سوال را خواهیم داد.  ادامه مطلب.
ادامه مطلب
ماجرای مدرسه مختلط روستای ابراهیمی، شهرستان خواف، که با همت اهالی روستا تبدیل به دو مدرسه‌ی جداگانه شد | قسمت پانزدهم برنامه مدرسه ایران | ۶ اسفند ۹۸پروا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود موسیقی میباشد.
استاندارد های طراحی مدرسه استاندارد های طراحی مدرسه
محلی که برای طراحی مدرسه و احداث آن در نظر گرفته می شود باید ضمن
نزدیک بودن به مسیر وسایل نقلیه عمومی، ازکارخانجات، خطوط راه آهن و
شاهراه‌ها، بیمارستان، گورستان، کشتارگاه، دامداری، مرغداری، دباغ خانه،
محل انباشتن زباله و کود، مراکز پر سر و صدا و پر رفت و آمد و سایر مراکزی
که به نحوی ممکن است ایجاد مزاحمت، دود، بو، گرد و غبار و سر و صدا نماید،
دور باشد.
معیار جهت مساحت زمین مورد نیاز به
هوا ایـن روزها خنک شده. امشب یکی از پنجره ها رو بستم. از وقتی هوا خنک شده حساسیت منم شروع شده. تا جایی که یادمه خونه قبلی حساسیت زیادی نداشتم. احساس میکنـم بی حوصلـه هستم. این روزها هوا یه جوریه که حس میکنم باید برم وسایـل و مانتویِ مدرسه بخرم. من روز اول مدرسـه گریـه کردم. ابتدایی برای من خیلی سخت گذشت. اما بعـدش روزها رو خط میزدم تا مدرسه باز بشه. مدرسه تنها دورانی بود که هم روزهای بد داشت هم روزهایِ خوب.
امروز در راه مهدکودکی که با لیلی رفتیم بازدید، یه مدرسه ابتدایی* بود با یه حیاط در حد پارک :) و بچه‌ها مشغول بازی و شادی، این که میگم پارک واقعاً پارکی بود مفصل، پر از تاب و سرسره و بچه‌هایی با مهارت‌های فیزیکی فوق العاده :)
نشون به اون نشون که ما چهل و پنج دقیقه بعد از مهدکودک زدیم بیرون و بچه‌های مدرسه همچنان در پارک-حیاط دوست داشتنی‌شان در حال بازی، و نکته مهم رو گرفتین؟ این که چرا من می‌تونستم داخل حیاط مدرسه رو ببینم؟ چون حیاط مدرسه‌ دی
یک نفر گفت: «از نظر من خصوصیات یه مدرسه خوب فضای بزرگ محيط آموزشی است و كادری كه با مهربانی و احترام با بچه‌ها برخورد کنن.» دیگری ادامه داد: «یه مدرسه خوب، برنامه آموزشی منظم و بدون استرسی رو برای بچه‌ها داره، برنامه‌ها و روش‌هایی که یه جورایی دانش آموزا بتونن علاقه‌شون رو تو بعضی زمینه‌ها پیدا کنن. به نظرم شلوغ نبودن مدرسه و یه دست بودن بچه‌ها از نظر فرهنگی هم شرطه.» در این بین، مادر ایمان که هنوز مدرسه‌ای را برای ثبت نام پسرش در نظر نگ
در ژاپن توجه به احساس تعلق به مکانی به نام مدرسه زیاد است. یک معلم ژاپنی می‌گوید: دانش‌آموزان برای یادگیری به مدرسه نمی‌آیند. آنها برای دیدار با دوستانشان به مدرسه می‌آیند، بنابراین من بیشترین تلاش خود را برای کمک به دانش‌آموزان در پیدا کردن دوست صرف می‌کنم. وقتی دانش‌آموزی در یادگیری کند است تلاش می‌کنم که او با گروه‌های مختلفی از دانش‌آموزان ارتباط دوستانه برقرار کند و از آن لذت ببرد.
ادامه مطلب
به نام خدا
سکانس اول: امروز با حال خوبی نرفتم مدرسه، یه جورایی خودمو کشوندم تا خود مدرسه/ وقتی رسیدم، چندتا از بچه ها منتظرم بودن که بریم نماز/ خداروشکر کردم که امروز امام جماعت مدرسه نیومده بود و نماز رو تنهایی خوندیم و زودتر تموم شد. واقعا حس میکردم توانی در بدنم نیست.
ادامه مطلب
سلام آقای مدیر من پنج ساله که در مدرسه شما فعالیت میکنم از کلاس 2 تا 6
کلاس دوم آقای اخگر و خانم خاتم نژاد تا خانم افراخته و خانم نایبی من از مدرسه شما راضی هستم و اینجارا خیلی دوست دارم.
می خواهم چیزی را به شما بگویم : من دلم میخواهد که شادی مدرسه ما بیشتر باشد امنیت در مدرسه ما بیشتر شود برای مثال : مدت زنگ تفریح ها را بیشتر کنید در ضمن یادم رفته بود که بگویم که من جز شورای دانش آموزی هم هستم. بریم سر اصل مطلب بچه ها را بیشتر به اردوهای تفریحی ببر
زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن اندازه کلاس ها و.زیباسازی و تمیز بودن نمازخانه، کتابخانه و کارگاه: استفاده از خوش بو کننده ها، قفسه های زیبا، مناسب بودن محيط کتابخانه، نمازخانه و کارگاه.فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار
در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی كودكان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است. مدرسه شاد
بیش از سه ماه از شروع سال تحصیلی گذشته و بعضی والدین از شرایط فرزندشان در مدرسه بی خبر هستند. آن ها نمی دانند که فرزندشان از شرایط مدرسه، معلم هایش و . راضی است یا شرایط روحی بدی را در آن جا تجربه می کند. روان شناس ها در مقاله ای به پنج نشانه خاموش اشاره کرده اند که در بین کودکان ناراضی از شرایط مدرسه به چشم می آید. هرچند ممکن است این نشانه ها دلایل دیگری داشته باشد اما نباید بی توجه از کنارشان گذشت.
 
1- اکراه برای رفتن به مدرسه
بی میلی کودک برای
My Hero Academia S02 2017,انیمه مدرسه قهرمانانه من فصل دوم,تماشای آنلاین انیمیشن,دانلود انیمه ژاپنی,دانلود دوبله فارسی کارتون My Hero Academia 2017,دانلود دوبله فارسی کارتون مدرسه قهرمانانه من,دانلود زیرنویس فارسی انیمه My Hero Academia S02,دانلود سری جدید کارتون مدرسه قهرمانانه من,دانلود کارتون جدید,سایت دوستی ها,فصل دوم سریال مدرسه قهرمانانه من,مدرسه قهرمانانه من,
ادامه مطلب
 1- تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز    2- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف    3- تقویت و توسعه بازدیدهای علمی و تفریحی    4- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی    5- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس    6- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف    7- تشویق و تقدیر از فعالیتهای کو
سالها پیش وقتی بچه بودم و مدرسه می رفتم.وبا شایع شده بود .یادمه مادرم آب رو می جوشوند و میریخت تو قمقمه.تاکید داشت از آب لوله کشی مدرسه و آبخوری آب نخوریم.همه مادرها اینطور بودند. همه دانش آموزا هم قمقمه می آوردند مدرسه. در انواع اقسام مدل ها.طرف کتاب ها رو با کش میبست و کیف نمیاورد ولی قمقمه رو حتما با خودش میاورد.وبا با اون اوضاع بهداشتی و فرهنگی دهه شصت و هفتاد، با همه دارو و امکانات نداشته، آسیبی به ما نزد.این که یه جور آنفولانزاست.
اهمیت داشتن یک وب سایت آموزشی خوب
وب سایت مدرسه برای ایجاد یک تصور خوب خوب بسیار مهم است، زیرا اغلب اولین تماس با افراد است که در مدرسه حضور دارند. بنابراین، وب سایت مدرسه تصویر کلی و شهرت مدرسه شما را تحت تاثیر قرار می دهد که می تواند منجر به افزایش پذیرش شود. داشتن یک وب سایت مدرسه خوب نیز برای ارائه یک تجربه کاربری مناسب برای کاربران معمولی خود، از جمله معلمان، دانش آموزان و والدین، بسیار مهم است.
در اینجا برخی از مهمترین ویژگ وب سایت مدرس
الف) شاداب سازی ظاهری مدرسه
۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سر در مدرسه، مناسب بودن اندازه محيط مدرسه.
2- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن اندازه کلاس ها و.
3- زیباسازی و تمیز بودن نماز
مدرسه ای شاد و دلپذیر داریم اگر؟
بتوانیم خودمان را آنجا بشناسیم.
بتوانیم دنبال فرصتهای خوب زندگی باشیم
بتوانیم آینده بهتری برای خود و جامعه رقم بزنیم
بتوانیم بگوییم من هستم
بتوانیم ارتباطات صمیمی با افراد مدرسه برقرار کنیم بدون عناوین
در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزان سوال کرد که آیا محيط مدرسه محيطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محيط شاداب‌تر، دلپذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.


رئیس جمهور با بیان اینکه اگر در کلاس و مدرسه رابطه نزدیکی بین خانواده و دانش‌آموز با معلم برقرار شود، پیشرفت علمی حاصل خواهد شد و مشکلات کشور کم می‌ش
" آیا محيط مدرسه محيطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محيط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید. "
 
چشم آقای رئیس جمهور ، برای پاسخ به پرسش شما ، دست به قلم می شوم .
 
 
من یه خواهرزاده دارم که اسمش ساغره و امسال اول دبستان بود. خواهرم شروع مدارس کلی براش توضیح داد و توجیهش کرد که درس خوندن خوبه و آدما چرا باید برن مدرسه و چند روز مدرسه میره و چند روز تعطیله و . این بچه یکی دو هفته اول هربار که ازش میپرسیدی میگفت 5 روز میرم مدرسه و 2 روز نمیرم، درس خوندن و دوست دارم، مدرسه رو دوست دارم و خلاصه کلی از مزایای مدرسه و درس برات حرف میزد. به دلیل آلودگی هوا یه هفته دو روز نرفت مدرسه، هفته بعد شنبه نرفت هفته بعدش
چگونگی شاداب سازی مدارس با توجه به فرهنگ اسلامی ایجاد نشاط و شادابی یكی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یك نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب كردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی كردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود.
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

مشاوره کنکور دانلود سریال خارجی طراحي دکوراسيون کسب درآمد اینترنتی از ارز دیجیتال خانه مهندسی، برق، مکانیک، عمران و معماری مقالت تخصصی دوربین مداربسته هایک ویژن نمایندگی در ایران همه چيز از همه جا Abdur حمل و نقلی