نتایج جستجو برای عبارت :

نمرات پودمان

دریافت لیست نمرات و ثبت نمرات پودمان‌ها
فایل راهنمای "دریافت لیست نمرات و ثبت نمرات پودمان ها" در سامانه سناد آماده شده در واحد پشتیبانی پرتال خبری سناد، برای راهنمایی کار با سامانه سناد جهت "ثبت نمرات پودمان" ویژه مدارس " فنی حرفه ای  " مورد استفاده قرار می گیرد.

دریافت لیست نمرات و ثبت نمرات پودمان‌ها با افزودن این لینک به "مدارس فنی حرفه ای" امکان ثبت نمرات دروس پودمانی در اینمدارس فراهم می گردد .این فرایند طی دو مرحله، مرحله اول توسط هن
کاربران محترم مدارسی که بنا به گزارش « نقص پودمان » ، دارای نقص پودمان در سنوات دی ماه 98 - 97 و قبل از آن هستند و تاکنون نتوانسته اند مشکل خود را رفع نمایند ، می توانند در بخش عملیات متوسطه دوم امین با استفاده از گزینه « درج نمره پودمان » این مشکل را رفع نمایند . 
با سلام
نمرات درس پردازش سیگنالهای دیجیتال به صورت موقت ثبت شده اند و نمرات نهایی مقداری از این نمرات بالاترند.
چون مهلت آموزش امروز به پایان می رسید نمرات خام بدون در نظر گرفتن پروژه ثبت گردیده اند و با ارسال پروژه، نهایی خواهند شد.
موفق باشید
باسلامهنرجویان گرامی، در پیوند زیر فایل مربوط به پرسش های درس یاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراجی وب مربوط به پودمان سوم قرار داده شده است. هنرجویان عزیز فایل مربوطه را دریافت کرده و از روی پرسش ها را بر روی کاغذ پاکنویس کرده و تا تاریخ پنج فروردین ماه تصویر آنها را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09352135081 ارسال نمایید. تا نمرات پودمان ثبت گردد. موفق باشید.دریافت فایل پرسش های پودمان سوم 
با سلام هنرجویان گرامی پایه یازدهم، رشته شبکه و نرم افزار، وارد برنامه روبیکا هم بشوید. من مطالب رو در آنجا هم قرار خواهم داد و در وب لاگ و کانال خود نیز اطلاعات را قرار می دهم.  هنرجویان پایه  یازدهم برای درس توسعه برنامه سازی و پایگاه داده، پودمان چهارم، به آدرس www.aparat.com/kavosian مراجعه کرده  و ویدیو های 85 و 86 رو مشاهده کرده و این برنامه ها را بسازید ، با موبایل از صفحه کامپیوتر خود در زمان ساخت برنامه ها عکس بگیرید، برای هر برنامه دقیق
به اطلاع می رساند نمرات درس سیستم های اطلاعاتی ۹۸/۱۰/۳۰ از سامانه قابل مشاهده است . نمرات برتر به شرح زیر می باشد:
۱- جلال کاکی۱۸/۵
۲-نوشین نظری ،هانا حبیب نژاد و مجتبی مرادی ۱۸
۳-نشمیل عارفی، شاهو اندیشمند و روناک دانش یار۱۷/۵
دانشجویان گرامی سلام نمرات میان ترم را می شود از پیوند زیر ببینید. برای این که امکان دیدن برگه ها نیست، نمرات هر پرسش را به صورت جداگانه برای هر کس نوشته ام، اولین نمره از سمت چپ، نمره پرسش یک و بعد دو و سه است. از سویی چون نمرات خوب نبود، تصمیم گرفتم نمره ی میان ترم را به جای این که از 5 حساب کنم از 4 حساب کنم، که امکان جبران نمره در پایان ترم را داشته باشید. https://drive.google.com/file/d/1ByvPwZUfL9UdUj76t-ob7xCMAVF5I2om/view?usp=sharing
برای پایه هفتم ۱)آموزش کشت گیاه انجام پروژه ارائه پروژه بعد از تعطیلات به همراه مستندات
۲):آموزش دوخت های اولیه انجام دوخت هاتهیه مستندات از فعالیتها در قالب عکس و فیلم ارائه یک پروژه مبتنی بر دوختها پس از تعطیلات
۳) پودمان نقشه کشی 
پایه هشتم : ۱)آموزش پودمان شهروند الکترونیک ۲انجام پروژه تولید فیلم کوتاه و ساخت یک کلاژ تصویر ارائه پروژه یا ایمیل پروژه به معلم ۲)آموزش پودمان اداری 
طراحی فاکتور فروش و نوشتن نامه اداری ارائه به معلم از
باز خدا اموات ایشون رو غریق نور و رحمت بفرماید که هیچ جا از دایره‌ی ادب پا رو فراتر نگذاشته، دانشجو دارم قبل از اعلام نمرات فقط در حد پرستش، تملق نمیگه، غیر از پرستش همه چی میگه، اونوخ بعد از اعلام نمرات، فحش میده ها، از اون فحشا!!!! خب بنده‌ی خدا دَرسِت رو بخون، مثل خیلیای دیگه، لازم نیست نه احترام بیش از حد کنی و نه فحش بدی. 
نسبی در مقایسه با دوره نسبی قبل از آن می باشد.مثلاً کسی که طی سه ماه نمرات در حد 15 داشته اما در دو هفته اخیر در تمامی یا تعدادی از دروس نمرات حدود 12 کسب کرده، می گوییم در حال حاضر نسبت به سه ماه پیش افت تحصیلی دارد. منظور از آوردن کلمه نسبی این است که افت تحصیلی تنها شامل دانش آموزان ضعیف نبوده حتی کسی که چند ماه پیش نمرات حدود 18 داشته اگر در حال حاضر نمرات حدود 16 کسب می کند ، دو نمره نسبت به دوره قبل افت دارد.
ادامه مطلب
ترجمه ریز نمرات 
صدور ریز نمرات در مرماکز آموزشی و دانشگاهی قابل انجام است , مراحل تایید زیر نمرات دانشگاهی حدودا کمتر از یک روز کاری زمان خواهد بود , , متولی این امر در دانشگاه های معمولا معاونت آموزشی بوده که قابلیت تائید صدور ریز نمرات را خواهند داشت .
دانشجویان محترم میتوانند برای دریافت ریز نمرات به سایت دانشگاه خود مراجعه نمایند و یا به صورت حضوری اقدام به دریافت ریز نمرات کنند .
صدور ریز نمرات طبق آئین نامه مصوب دانشجویی و دانشگاهی دا
سلام
میدونم که خیلی بهتون حال داده این تعطیلات
به همین منظور علاوه بر اینکه 3 تا مثبت کلاسی گرفتین
یه خبر خوب دیگه هم براتون دارم
امتحان پودمان سوم خیــــــــــــــلـــــــــــــــــی سخت تر شد!
حسابی مراقب باشید که نیفتید!
چون پودمان چهارم و پنجم رو نمیتونید در کلاس شرکت کنید و میفتید
به اطلاع دانشجویان گرامی درس حسابداری پیشرفته ۱ می رساند که نمرات امروز نهم تیر اعلام می گردد. جهت اطلاع رتبه اول تا سوم نمرات این درس به شرح زیر است:
رتبه اول خانم فریده بهمنی۱۸/۵
رتبه دوم خانم سارا مفاخری ۱۷/۵
رتبه سوم مشترک خانم ها حدیث رستگاری،اوین رضایی،سارا فیروزی و پرستو رحمانی۱۷
تدریس مجازی (آنلاین) پودمان صنایع دستی بخش برجسته سازی ف مس و پودمان عمران بخش ساخت گلدان گچی از کتاب کار و فناوری پایه نهم دوره متوسطه اول توسط سرگروه کار.نسیم آر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این نمرات ، نمرات خام برگه های درس بازمهندسی فرایندهای تجاری  است. کسانی که زیر 10 شده اند باید درس را تجدید کنند. 
در صورت نیاز به دیدن برگه خود می توانید از طریق ایمیل درخواست دهید تا برایتان در روز دفاع درس کارشناسی پایگاه داده ها در روز پانزدهم تیر ماه ساعت 9  اورده شود.
دریافتحجم: 192 کیلوبایت
با توجه به رفتن نمرات نهایی روی نمودار و ارفاق تا حد ممکن به صورت مساوی برای همه ، هر گونه درخواست نمره و ارفاق و ارسال ایمیل باعث کم شدن دو نمره از نم
بالاخره عنوان JUDGMENT پس از پشت سرگذاشتن انواع حواشی و سختی‌ها قرار است تا حدود ۲ ساعت دیگر عرضه شود. درپی عرضه‌ی این بازی شاهد نقدها و نمرات آن هستیم در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به نقد و نمرات عنوان مذکور داشته باشیم. استودیوی سگا پس از عرضه‌ی موفق مجموعه بازی Yakuza تصمیم […]محرم 94 محرم 1394 دانلود مداحی محرم 94 کریمی
جزوات پیش رو مربوط به امتحان فقه که یک بخش از امتحان پودمان فقه و اصول است را شامل می شود. جزوه اول کل محدوده کتاب قواعد فقه محقق داماد بر اساس محدوده امتحان اعلام شده از سوی مرکز آموزش است. جزوه دوم و سوم خلاصه ای از این کتاب است.
ادامه مطلب
با سلام و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت دهه کرامت؛ فایل ریز نمرات نیمسال دوم98-97 بارگزاری شد!

نمرات نیمسال دوم 98-97در صورت داشتن هر گونه اعتراض اعم از نمره برگه، مباحثه، نمرات هفتگی و نمره نهایی تا پنجشنبه 20تیرماه1398فرصت دارید فقط از طریق سامانه پیامکی مدرسه به شماره 30002251000014 نام و نام خانوادگی، عنوان درس و مورد اعتراض را ارسال نمایید.بدیهی است به اعتراضات پس از این تاریخ، رسیدگی نخواهد شد.
تذکر: رمز فایل نمرات، همان رمزی است که برای شما پیامک شد
با سلام و احترام
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند نمرات درس سیستم عامل 2  در سامانه آموزش دانشگاه بارگذاری شده است، جهت اطلاع از نمره آزمون به پروفایل آموزشی خود مراجعه نمایید.
توجه:
1- دانشجویان می توانند هر گونه اعتراض نسبت به نمره خود را تا روز پنجشنبه مورخ (1398/10/19) ساعت 24:00 با ذکر مشخصات کامل خود و دلیل اعتراض  و عنوان اعتراض به نمره- نام و نام خانوادگی دانشجو  به آدرس ایمیل کلاس ارسال نمایند.
2- نمرات در نهایت ارفاق محاسبه شده اند و در صو
 
با سلام خدمت دانشجویان عزیز.
متاسفانه عملکرد دانشجویان در برگه ضعیف بود. با توجه به پایین بودن نمرات، نمره میان ترم به همه دانشجویان نمره ماکسیمم (بیشینه) 4 داده شد. به این ترتیب خیلی از دانشجویان به مرز گذراندن درس وارد شدند. نمره تمرین را آقای جعفری به من دادند که از دو نمره حساب شد. پایان ترم از 14 نمره بود که به این ترتیب نمرات بالای 6 موفق به گذراندن درس شدند. نمرات پایان ترم که پایین تر از شش هستند، بسیار ضعیف هستند که عملاً باید درس را بیف
با سلام

نمرات میان ترم درس بررسی سیستمهای قدرت دانشگاه صنعتی همدان را می توانید از لینک های زیر دریافت کنید:
http://s8.picofile.com/file/8360833218/photo_2019_05_18_18_06_42.jpg
http://s9.picofile.com/file/8360833268/photo_2019_05_18_18_06_53.jpg
 
نمرات از 100 هستند
 دوستانی که نمرات کمتر از 40 گرفته اند لطفا نسبت به حذف درس تا موعد مقرر(1398/02/30) یا تلاش مضاعف برای امتحان نهایی تصمیم گیری نمایند. البته انتخاب نهایی بر عهده خود شما خواهد بود و این تنها یک توصیه است.
با تشکر
پیرو تماس های مکرر
دانشجویان عزیز، به اطلاع می رساند نمرات درس بازاریابی رشته مدیریت اجرایی (هر دو
گروه) تا ساعت 18 امروز از طریق همین وبلاگ اعلام می گردد.


نمرات درس مدیریت تکنولوژی
نیز تا پایان وقت اداری روز شنبه در همین پایگاه منتشر می شود.
این نمرات ، نمرات خام برگه های درس پایگاه داده های پیشرفته است. کسانی که زیر 10 شده اند باید درس را تجدید کنند. 
در صورت نیاز به دیدن برگه خود می توانید از طریق ایمیل درخواست دهید تا برایتان در روز دفاع درس کارشناسی پایگاه داده ها در روز پانزدهم تیر ماه ساعت 9  اورده شود.
دریافتحجم: 362 کیلوبایت
با توجه به رفتن نمرات نهایی روی نمودار و ارفاق تا حد ممکن به صورت مساوی برای همه ، هر گونه درخواست نمره و ارفاق و ارسال ایمیل باعث کم شدن دو نمره از نمره ن
با سلام و احترام
ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانشجویان محترم در امتحانات نیمسال اول 98-99 به اطلاع میرساند نمرات آزمون نهایی درس طراحی صفحات وب در سامانه آموزش دانشگاه بارگذاری شده است، جهت اطلاع از نمره آزمون به پروفایل آموزشی خود مراجعه نمایید.
توجه:
1- دانشجویان می توانند هر گونه اعتراض نسبت به نمره خود را تا روز پنجشنبه مورخ (1398/10/12) ساعت 24:00 با ذکر مشخصات کامل خود و دلیل اعتراض  و عنوان اعتراض به نمره- نام و نام خانوادگی دانشجو  به آدرس ایم
این نمرات، نمرات خام برگه است. هر کس به نمره خود اعتراض دارد می تواند با ایمل درخواست اوردن برگه خود را داشته باشد تا   در روز 5 بهمن ساعت 9 در جلسه دفاع پایگاه داده ها ، برایش اورده شود. نمرات بالای ده در صورت تحویل پروژه درس را خواهند گذراند و نمره های زیر ده باید درس را تجدید نمایند.
 
نمرات بر روی نمودار رفته و به همه به طور مساوی ارفاق خواهد شد به همین علت هر گونه درخواست نمره و ارفاق به صورت فوری باعث کم شدن دو نمره از نمره نهایی خواهد شد.
 
نمرات تکالیف و پیگیری آموزشهاتا تاریخ 25 اسفند که پایان آموزش در سال  98 میباشد در زبانه های بالا مربوط به هر کلاس مشخص شده است چنانچه به وضعیت نمره اعتراض دارید و تمرین فرستاده اید و یا در کلاسهای مجازی فعال بوده اید از طریق نظرات مستقیما به خود من  یا  از راه کانال به ادمینها اطلاع دهید تا بررسی شود
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
اعلام نمرات مستمر و پایان ترم ، حل نمونه سوال از زوایای مثلث
ساماندهی و تکمیل دفاتر و جزوه ها و کتاب

دوم
سبک زندگی
تدریس بخش3 و شیوه های رفتاری
حل صفحه 63 تا 68

سوم
شیمی
اعلام نمرات 20 کلاس ، توضیح درباره مسابقات ازمایشگاه ، پیشرفت تحصیلی و نحوه تایین نمرات پایانی
حل نمونه سوال برای ازمون پیشرفت تحصیلی

چهارم
فارسی
تدریش درس 8 و توضیح درباره افعال اسنادی ، اعلام نمرات پ
با سلام و عرض تبریک به مناسبت عید غدیرخم نمرات تجدیدی و ارتقایی به اطلاع می رسد

نمرات تجدیدی و ارتقایی
در صورت داشتن اعتراض به نمرات بین ۹ تا ۱۴ تا سه شنبه 6 شهریور97 فرصت دارید فقط از طریق سامانه پیامکی مدرسه به شماره 30002251000014 نام و نام خانوادگی، عنوان درس و جهت اعتراض را ارسال نمایید.بدیهی است به اعتراضات پس از این تاریخ، رسیدگی نخواهد شد.
1-توابع از نظر آرگومان به چند دسته تقسیم میشوند؟
2-شکل کلی دستور SUMPRODUCT را نوشته و توضیح دهید چه کاری انجام میدهد.
3-خطا های VALUE و NAME و REF به چه علتی ایجاد میشوند؟
4-به وسیله کدام ابزار می توان امکان بروز خطا را به حداقل رساند و کاربرد های آن را ذکر نمایید.
5-نحوه قفل گذاری بر روی کاربرگ را توضیح دهید.
6-سه مورد از انواع نمودار را نام برده و توضیح دهید.
7-ماکرو را تعریف نمایید.
8-یک جدول در اکسل طراحی با این شرایط طراحی نمایید:
*نام و نام خانوادگی ده دانش
یکی از پودمان های کتاب کار و فناوری هشتم ، پودمان کار با ف می باشد . این پودمان مبتنی بر پروژه بوده و اصولا چهار جلسه برای تدریس آن در نظر گرفته می شود.
دانش آموزان در این پودمان با شایستگی های مختلفی از جمله سوهان کاری ، سوراخ کاری ، برش کاری ، خم کاری و اتصال قطعات ساده آشنا می شوند.
در این قسمت طرح درسی ، جهت آموزش این پودمان آورده ایم . این طرح درس شامل 3 صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
طرح درس مذکو
فروشگاه محصولات الکترونیکی کاروفناوری
جهت خرید روی لینک ها کلیک کنید.
مجموعه جزوه آموزش نرم افزار های کاروفناوری
جزوات آموزش نرم افزار های کاروفناوری هشتم
جزوات آموزش نرم افزار های کاروفناوری نهم
مجموعه طرح درس سالانه هفتم، هشتم و نهم
مجموعه طرح درس ملی روزانه کاروفناوری هفتم
مجموعه طرح درس ملی روزانه کاروفناوری هشتم
مجموعه طرح درس ملی روزانه کاروفناوری نهم
دانلود مجموعه پاورپوینت کاروفناوری هفتم
دانلود مجموعه پاورپوینت کاروفناوری
با سلام و احترام
ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانشجویان محترم دروس  برنامه نویسی پیشرفته 1 و کارگاه سیستم عامل در امتحانات نیمسال اول 98-99 به اطلاع میرساند نمرات نهایی این دروس در سامانه آموزش دانشگاه بارگذاری شده است، جهت اطلاع از نمره آزمون به پروفایل آموزشی خود مراجعه نمایید.
توجه:
1- دانشجویان می توانند هر گونه اعتراض نسبت به نمره خود را تا روز پنجشنبه مورخ (1398/10/12) ساعت 24:00 با ذکر مشخصات کامل خود و دلیل اعتراض  و عنوان اعتراض به نمره- نام
 
مقدمه ای بر چگونگی برنام هریزی کتاب های پودمانی
مجموعه « برمبنای استانداردهای کتاب » کتاب های تخصصی شاخه ی کاردانش « یا » پودمان مهارت « برنام هریزی تألیفصورت گرفته است . براین اساس ابتدا توانایی های » برنامه های درسی رشته های مهارتی شاخه ی کاردانش ، مجموعه هشتمدسته بندی م یشود . در نهایت واحدهای کار هم خانواده با هم )Unit( هم خانواده به صورت واحدهای کار تحت عنوانرا شکل می دهند. )Module( مجدداً دسته بندی شده و پودمان مهارتیتوسط کمیسیون های تخصصی
دانش فنی پایه
دریافت نمونه سوال دانش فنی - فصل اول    
دریافت نمونه سوال دانش فنی- فصل دوم    
دریافت نمونه سوال دانش فنی فصل سوم
دریافت نمونه سوال دانش فنی خرداد ⏪⏪   دریافت پاسخنامه دانش فنی خرداد
دریافت نمونه سوال همراه با جواب دانش فنی پایه
دریافت نمونه سوالات دانش فنی پایه 
دانش فنی تخصصی
 دریافت  آزمون پودمان اول دانش فنی تخصصیA
دریافت آزمون پودمان اول دانش فنی تخصصیB
دریافت آزمون پودمان دوم دانش فنی تخصصی
⏪⏪کلید 1  و کلید 2
سرانجام بعد از چند سال عنوان مورد انتظار و انحصاری سونی یعنی Days Gone امروز منتشر شد. نقد‌ها و نمرات این بازی منتشر شدند. در ادامه با نقدها و نمرات منتشرشده از این عنوان همراه ستاپ گیمباشید.
چهار سال پیش در مراسم E3 کمپانی سونی عنوان Days Gone را برای اولین بار معرفی و با نمایش از آن پرده‌برداری کرد. استدیو SIE Bend Studio وظیفه ساخت این عنوان را برعهده داشت. فضای آخرامانی، حضور زامبی‌ها، توجه به داستان و شخصیت‌پردازی و البته شباهت اتمسفر بازی ب
سیستم اکسپرس اینتری کانادا معیارهای متعددی را در نظر می‌گیرد تا نمره‌ی متقاضی را مشخص کند. هر یک از معیارها، نمره خاصی دارد. نمرات اکسپرس اینتری کانادا به دو دسته‌ی نمرات اصلی و نمرات اضافی تقسیم می‌شود. اجازه دهید معیارهای هر دسته به همراه نمره‌ای که برای هر معیار در سیستم اکسپرس اینتری کانادا در نظر گرفته می‌شود را با هم مرور کنیم.لازم به ذکر است که ریز نمراتِ افراد مجرد و متاهل با هم تفاوت دارد، هرچند حداکثر نمرات هر دو گروه مجرد و مت
1- آمار: کار آماری پرتو : بررسی فرض هر چه تمایز در نمرات ارزیابی عملکرد بیشتر باشد رضایت از مدیریت عملکرد هم بیشتر می شود. از روی محاسبه کوواریانس که حدود 0.4 شده بود. میانگین انحراف معیار هر بخش (میانگین میانگین نمرات 12 ماهه پرسنل) محاسبه شده و با رضایت از آیتم مدیریت عملکرد، همبستگی آن سنجیده شده است.
اینها نمرات امتحانی کلاس 801 میباشد تمام این نمرات ثبت شده و به عنوان نمره مهرماه دانش اموزان است و تصحیح شده اقای محمد نژاد می باشد نمره کلاس 802 و 803 به علت تصحیح نشدن تا هفته اینده روی سایت قرار میگیرد و اولیا نگران گذاشته شدن نمرات نباشندان 17/75اطهری 18/5بهین 16/5باقری19بیژن نژاد 5/25شاکری 20شیرازی15/5شریفی مهر 20رضایی19/5زارع 17خجسته 19/5حسن زاده چمنی 18حسن زاده چمنی 16/75قدسی نیا 20قیاسی 17/25کاویانی 20محمود زاده 19/25محمودی 18/5معتمد الشریعتی 20نوروزی 19/25ی
جهت خرید و دانلود تولیدات کاروفناوری روی لینک های مربوطه کلیک کنید.
مجموعه طرح درس کاروفناوری
مجموعه طرح درس سالانه کاروفناوری هفتم، هشتم و نهم - مجموعه طرح درس ملی و روزانه کاروفناوری هفتم - مجموعه طرح درس ملی و روزانه کاروفناوری هشتم - مجموعه طرح درس ملی و روزانه کاروفناوری نهم
مجموعه پاورپوینت کاروفناوری
دانلود مجموعه پاورپوینت کاروفناوری هفتم - دانلود مجموعه پاورپوینت کاروفناوری هشتم - دانلود مجموعه پاورپوینت کاروفناوری نهم
پاورپوی
نمرات پایانی شما در سایت واردشده است. با توجه به اینکه در روال کاری ما تغییر نمره بسیار بندرت صورت میگیرد به همین دلیل در تصحیح و نمره گذاری نهایت دقت انجام شده است. با  اینحال  توصیه میشود در مهلت مقرر در صورتی که اعتراض دارید اعتراض خود را ثبت کنید. مواردی که در اعتراض شما بررسی میشود شامل سه مورد است
1. نمره ورقه
2. نمره آزمون کلاسی
3. نمره ترجمه متن
جواب پرسش صفحه 141 کتاب کاروفناوری پایه نهم پودمان هدایت تحصیلی حرفه ای
سوال:
توانمندی تحصیلی حرفه ای چیست؟
چرا باید توانمندی های خودتان را بشناسید؟
جواب :
توانایی یا توانمندی یعنی احساس یا قادر بودن دانش آموز در انجام یک کار یا اینکه دانش آموز احساس توانستن و توانایی در موفقیت یا انجام یک کار را داشته باشد. این احساس می تواند بر اساس تجربیات یا شناخت از خود یا آموخته های قبلی در یک فرد ایجاد شود.
همچنین دانش آموز این توانایی ها را می تواند ا
با سلام
قابل توجه کلیه دانشجویانی که با اینجانب درس داشتند، کلیه نمرات در سایت دانشگاه ثبت و تایید نهایی شده است و غیر قابل تغییر می‌باشند.
دانشجویانی که نسبت به نمرات ثبت شده اعتراضی دارند، قبل از روز 5 بهمن به دانشگاه محل تحصیل جهت رویت اوراق امتحانی مراجعه کنند تا نمره ی واقعی توسط آموزش دانشگاه ثبت شود.
موفق باشید. 
خرید پروژه آمار و احتمالات (نمرات درس ریاضی دانش آموزان پسر و دختر)
پکیج مقالات پروژه آمار و احتمالات (نمرات درس ریاضی دانش آموزان پسر و دختر) را از ما دریافت کنید.
Variety of content about پروژه آمار و احتمالات (نمرات درس ریاضی دانش آموزان پسر و دختر) can only be viewed on our website.
آیا پیشنهاد ما را درخصوص پروژه آمار و احتمالات (نمرات درس ریاضی دانش آموزان پسر و دختر) قبول دارید؟
در این قسمت از سایت شما می توانید پروژه آمار و احتمالات (نمرات درس ریاضی دانش آموزان
با سلام
نمرات شما تا به امروز بدون در نظر گرفتن نمره امتحان پایانی محاسبه گردیده است.
برای مشاهده ی ریز نمرات می توانید فایل های زیر را دانلود کنید.
توجه فرمایید که در صورت بهتر شدن نمره ی امتحان پایانی امکان تجدید نظر در نمرات وجود دارد.
برای هریک از افراد بدترین نمره کوییز نیز حذف شده است. ( به هر کوییز یک نمره تعلق گرفته است. )
نمره ی حضور غیاب کلاس استاد و کلاس حل تمرین و نمرات مثبت حل تمرین نیز لحاظ شده است.
 
دانلود نمرات حل تمرین ( کلیک کنید
در این ویدیوی آموزشی به قسمت 4 پودمان 3 کتاب پیاده سازی و طراحی وب پایه یازدهم رشته کامپیوتر فنی و حرفه ای پرداخته شده است - این قسمت شامل روش های دسترسی به .راشل دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در این ویدیوی آموزشی به قسمت 5 پودمان 3 کتاب پیاده سازی و طراحی وب پایه یازدهم رشته کامپیوتر فنی و حرفه ای پرداخته شده است - این قسمت شامل مقدمه ای بر PHP و .وانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در این ویدیوی آموزشی به قسمت 9 پودمان 3 کتاب پیاده سازی و طراحی وب پایه یازدهم رشته کامپیوتر فنی و حرفه ای پرداخته شده است - این قسمت شامل آموزش ساختارهای کن.جاوید دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
توضیح درباره عمومی و آزاد
چگونه پاورپوینت پودمان 5 اخلاق حرفه ای شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش پایه دوازدهم (بهره وری ) را با موبایل دانلود کنیم.
Knowledge about پاورپوینت پودمان 5 اخلاق حرفه ای شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش پایه دوازدهم (بهره وری ) that increases your information.
Download the پاورپوینت پودمان 5 اخلاق حرفه ای شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش پایه دوازدهم (بهره وری ) file from the secure site of this site.
Get paid پاورپوینت پودمان 5 اخلاق حرفه ای شاخه های فنی و حرفه ای و
در این ویدیوی آموزشی به قسمت 8 پودمان 3 کتاب پیاده سازی و طراحی وب پایه یازدهم رشته کامپیوتر فنی و حرفه ای پرداخته شده است - این قسمت شامل آموزش ساختارهای کن.رهام دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در این ویدیوی آموزشی به قسمت 7 پودمان 3 کتاب پیاده سازی و طراحی وب پایه یازدهم رشته کامپیوتر فنی و حرفه ای پرداخته شده است - این قسمت شامل ساختارهای کنترلی ه.آرام دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این ویدئو جهت استفاده داوطلبین کنکور فنی و حرفه ای و دانش آموزان سال دهم رشته شبکه و نرم افزار می باشد که به تدریس پودمان 1 درس توسعه پایگاه داده می پردازد.زال دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
ویدئوی شرح درس کتاب تاسیسات جریان ضعیف دهم برق هنرستان شهید بهرامی سمنان پودمان 3 ، واحد یادگیری6 (سیستم های اعلام سرقت) ، پارت 4 ، صفحه ی 146و147 ، 15 دقیقهجانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
ویدئوی شرح درس کتاب تاسیسات جریان ضعیف دهم برق هنرستان شهید بهرامی سمنان پودمان 3 ، واحد یادگیری6 (سیستم های اعلام سرقت) ، پارت 3 ، صفحه ی 145و146 ، 24 دقیقهرها دانلود دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در این ویدیوی آموزشی به قسمت 3 پودمان 3 کتاب پیاده سازی و طراحی وب پایه یازدهم رشته کامپیوتر فنی و حرفه ای پرداخته شده است - این قسمت ادامه کدنویسی جاوا اسکر.خانه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آموزش درس ریاضی فنی و حرفه ای-پودمان 4 - مبحث درک مفاهیم مشتق- ویژه مدارس در تاریخ 15 اسفند 98- برای دیدن ویدئوهای بیشتر به بخش آموزش سایت ویکی سمنان به آدرس.شیده کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این نمرات ، نمرات خام برگه های درس پایگاه داده ها است. کسانی که از هشت تا ده شده اند با اوردن پروژه بالاتر از حد متوسط می توانند درس را بگذرانند. نمره های کمتر از 8 قابلیت گذراندن درس را ندارند ولی می توانند پروژه را انجام داده و دفاع نمایند تا در نیمسال بعدی نیاز به انجام پروژه نداشته باشند و نمره همین نیمسال برای انها لحاظ شود. نمره ها از بیست است و  بعد از ضرب شدن در عدد 14 بر بیست تقسیم می شود (بارم 14 نمره برگه) و پروژه (6 + 1)هفت نمره دارد که با نم
دسته: نمونه سوالات دبیرستان بازدید: 27 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 32 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 3 تحقیق کنید صفحه 6 کاروفناوری نهم پودمان الگوریتم زندگی نامه ابو جعفر محمد بن موسی الخوارزمی قیمت فایل فقط 8,250 تومان پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود. پرداخت و دانلود
جواب کارکلاسی صفحه  82 کتاب کاروفناوری هشتم پودمان نگه داری از حیوانات اهلی
اهمیت برخی از حیوانات اهلی پیرامون ما در شکل های زیر نمایش داده شده شما جدول زیر را کامل نمایید و نتیجه را در کلاس ارائه دهید.
جواب در تصاویر پایین
کارکلاسی صفحه 42 پودمان شهروند الکترونیکی 1 کاروفناوری هشتم
سوال:
برای استفاده از اینترنت، به کمک تجهیزات شبکهٔ مخابرات، از وسىله اى به نام مودم استفاده مى شود. انواع مودم های رایج در بازار را برای کاربردهای خانگی و ادارى در اینترنت جست و جو و مزایا، معایب و کاربری هر کدام را بررسی کنید و آن ها را در جدول زیر بنویسید
سلام
مجموعه فیلم های آموزشی پودمان چهارم کتاب طراحی وب (پیاده سازی پایگاه داده در وب) در رایاتدریس منتشر شد
اگه امتحانش رو دارید، خیلی زود و تند و سریع از این لینک تهیه کنید!
چون تو 4 ساعت، خیلی شیک کل پودمان رو جمع کردم براتون! ینی هیچی بلد نباشی، با این 4 ساعت پاس میشی!
والسلام :))
جدیدترین اثر استودیوی ربلیون (Rebellion) یعنی Sniper Elite V2 Remastered به تازگی در دسترس قرار گرفت و هم‌زمان با عرضه‌ی این بازی، نقدها و نمرات آن نیز منتشر شده است که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. بازی Sniper Elite V2 نخستین بار در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. داستان بازی در اواخر جنگ جهانی […]محرم 94 محرم 1394 دانلود مداحی محرم 94 کریمی
کتاب توسعه برنامه سازی و پایگاه داده پایه یازدهم جلسه اول پودمان سوم لطفا نظربدهید (اگر در آموزش ایرادی می بینید که هست بفرمایید) تولید محتوای الکترونیک و ب.زند دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
طبق بارم بندی که اول ترم داشتم و در کلاس گفتم. نمرات کوئیز کلاسی، فعالیت کلاسی و تمرین‌های تحویلی که باید ایمیل میکردید مازاد بر نمره برگه میان ترم‌تان خواهد شد. که به طور مجزا در جدول قرار خواهم داد. نمرات ستون سوم از چپ به راست به ترتیب نمرات، فعالیت کلاسی، کوئیز 13 آبان و تمرین تحویلی است.
* کوئیز 13 آبان از 0.5 نمره در نظر گرفته شده است.
* فعالیت کلاسی(حل مثال و تمرین در کلاس و کلاس حل تمرین) از 1 نمره در نظر گرفته شده است.
* تمرین‌های تحویلی جمع
مطالب کمک درسی و تحقیق پودمان کارباچوب درس کاروفناوری هفتم
جدول مشخصات چوب درختان سوزنی برگ و پهن برگ ایرانی و چند چوب وارداتی پودمان کارباچوب
براساس تحقیقات انجام شده درختان جهان بیش از صد خانواده هستند که حدود 30 خانواده از آنها بومی ایران می باشند خانواده این چوب ها به دو گروه پهن برگان و سوزنی برگان تقسیم می شوند.
درختان سوزنی برگ دارای برگ های سوزنی و کشیده و همیشه سبزند در حالی که درختان پهن برگ دارای برگهای پهن هستند و خزان پذیرند. چو
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
زبان
تدریس تا صفحه 25
نوشتن 20 کلمه برای سه حرف g و s و u ، حل lesson 4 ورک بوک ، حل صفحه 26 و 27 کتاب text

دوم
فارسی
تدریس کتای تکمیلی تا صفحه 51 و امتحان از 4 درس اول
حل سوال 1 صفحه 49 ، کتاب انشا بیاورید

سوم
زیست
تدریس درس 13 و اعلام نمرات
امادگی برای جلسه بعد

چهارم
قران
حل صفحه 66 و 69 ، اعلام نمرات
حل صفحات 67 و 70 (انس با قران) ، پرسش از قرائت
سلام
ینی دو هفته تعطیل شد کلاسمون، بگذریم که من بیشتر از شما کیف کردم!
ولی دلم نمیاد چون کپچر مرور پودمان رفت رو هوا، یه حال اساسی (در کنار اون 4 تا مثبتی که گرفتین!) ندم بهتون!
ویدیوی زیر رو ببینید
توضیح کامل طراحی صفحه index فروشگاه پودمان سوم که برای مجموعه رایاتدریس آماده کرده بودم و در سایت منتشر شده
ببین این یدونه ویدیو چطوره! اگه خیلی حال کردی و قشنگ یاد گرفتی، بقیه ویدیوها هم همینطوریه و میتونی از این لینک تهیه کنید
نکته: این ویدیو به معنی
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
فیزیک
تدریس درس 8 تکمیلی و اعلان نمرات برگه
حل سوالات فرستاده شده در گروه برای ازمون پیشرفت تحصیلی

دوم
عربی
تدریس بخش اول درس 5 و اعلام نمرات برگه
امادگی برای پرسش دروس

سوم
ریاضی
حل تمرین از زوایای مثلث
حل سوالات 18.17.16.12.11.10 صفحه 55 و 56 تکمیلی در دفتر

چهارم
هنر
تدریس هنر های اوایی
از فصل هنر های اوایی : رنگ و ملودی و ریتم امتحان کتی برای دو جلسه بعد
کارکلاسی صفحه 62 کتاب کاروفناوری پایه هفتم پودمان نقشه کشی
کار کلاسی: کشیدن شکل های ساده با استفاده از ابزار نقشه کشی
با استفاده از وسایل نقشه کشی بر روی کاغذ شطرنجی تمرین های صفحهٔ بعد را انجام دهید.
شکل صحیح ترسیم این طرح ها را در شکل های زیر مشاهده می کنید.
کارکلاسی صفحه 62 کتاب کاروفناوری پایه هفتم پودمان 6 نقشه کشی
کار کلاسی: کشیدن شکل های ساده با استفاده از ابزار نقشه کشی
با استفاده از وسایل نقشه کشی بر روی کاغذ شطرنجی تمرین های صفحهٔ بعد را انجام دهید.
شکل صحیح ترسیم این طرح ها را در شکل های زیر مشاهده می کنید.
سرانجام به عرضه جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای و محبوب Mortal Kombat یعنی عنوان Mortal Kombat 11 نزدیک شدیم و به طبع، شاهد انتشار نقدها و نمرات آن هستیم. با ما همراه باشید تا به بررسی نقدهای منتشر شده از این بازی موردانتظار بپردازیم. بازی Mortal Kombat 11 که توسط استودیوی بازیسازی ندررلم (NetherRealm […]محرم 94 محرم 1394 دانلود مداحی محرم 94 کریمی
به تازگی نقدها و نمرات بازی Dangerous Driving منتشر شده‌اند که در ادامه به مرور دقیق آنان خواهیم پرداخت. باید قبول کرد که در نسل هشتم، تعداد زیادی بازی مسابقه‌ای عالی را مشاهده نکردیم. بازی‌هایی همانند Forza Horizon 4 بودند که توانستند این سبک را زنده نگه دارند، ولی انتظار تعداد بیشتری بازی در این […]محرم 94 محرم 1394 دانلود مداحی محرم 94 کریمی
نمرات گروه های برق و مکانیک گذاشته شد:
1- 6 نمره میانترم ، 10 نمره پایانترم ، 4 نمره حضور و غیاب ، کارکلاسی ، حل تمرین و پروژه (برای گروههایی که داشته اند)
2- دانشجویانی که در میانترم نمره زیر 2 داشته اند و در پایانترم نمره بالای 6 آورده اند ، میانترم آنها در نظر گرفته نشده است
3- دانشجویانی که اعتراض کرده بودند برگه آنها دوباره تصحیح شد
4- تمام اعتراض های خود را از طریق پورتال ثبت نمایید، ایمیل و تلگرام جواب داده نمیشوند.

ادامه مطلب
ترجمه رسمی کارنامه تحصیلی 
کارنامه تحصیلی به صورت جدا شامل کل نمراتی است که در انتهای سال تحصیلی چه در بین دانش آموزان و چه در بین دانشجویان دانشگاه مرسوم است , کارنامه تحصیلی به نوعی همان زیر نمرات است که مجموع به همراه میانگین کل نمرات در آن درج شده و برای متقاضی صادر می شود .
اما در مدارک تحصیلی و کارنامه کاملا دو مقوله جدا از هم دارد در کارنامه تحصیلی تمامی نمرات درج میگردد اما در مدرک تحصیلی یک مدرک به عنوان گواهینامه پایان سال که تنها م
وقتی اولین تریلر فیلم سونیک خارپشت منتشر شد به خاطر ظاهری که سونیک داشت طرفدارانش به شدت عصبانی شدند به شکلی که در تمامی شبکه های اجتماعی نظرات منفی بود و نظرسنجی تریلر فیلم نمرات منفی بیشتری نسبت به نمرات مثبت داشت.
ادامه مطلب
1- آمار: کار آماری پرتو : بررسی فرض هر چه تمایز در نمرات ارزیابی عملکرد بیشتر باشد رضایت از مدیریت عملکرد هم بیشتر می شود. از روی محاسبه کوواریانس که حدود 0.4 شده بود. میانگین انحراف معیار هر بخش (میانگین میانگین نمرات 12 ماهه پرسنل) محاسبه شده و با رضایت از آیتم مدیریت عملکرد، همبستگی آن سنجیده شده است.
2- تسلطی روی حوزه های مالی نداری، هم برای ارزیابی شرکت ها مثل جایزه تعالی این خیلی مهم و بدردبخور است و هم برای حوزه بررسی های بنیادین بورس
نمرات میان ترم محاسبات عددی در جدول زیر آورده شده است:
* نمرات از 6 نمره می‌باشد.

   شماره دانشجویی
   نمره برگه 

9702873
1.75

9703213
2.25

9703433
1.75

9602713
3

9603403
0.5

9704293
2.5

9603873
0.5

9705393
1.5

9706163
1.25

9606463
5.75

9707303
1.75

9707413
1

9707433
1.5

9707453
1.25

9707663
3.5

9707733
0.25

 
الف) نمرات کلاس پنج شنبه 
شماره دانشجویی               نمره
962168596                         3
952279578                         3
962187567                         4
943321636                         4
962108400                         4
972040108                         4
972013472                         4
952154453                         2
 
ب) نمرات کلاس سه شنبه
شماره دانشجویی               نمره
982035005                          2
972239088                          3
982248868                          3
982251566                          4
972
پودمان چهارم پارت 1
https://www.aparat.com/v/naosJ?playlist=309134
پودمان چهارم پارت 2
https://www.aparat.com/v/kCpdM?playlist=309134
پودمان چهارم پارت 3
https://www.aparat.com/v/po9OE?playlist=309134
پودمان چهارم پارت 4
https://www.aparat.com/v/BREeD?playlist=309134
پودمان چهارم پارت 5
https://www.aparat.com/v/moT3C?playlist=309134
پودمان چهارم پارت 6
https://www.aparat.com/v/UG5kR?playlist=309134
پودمان چهارم پارت 7
https://www.aparat.com/v/L9n0l?playlist=309134
پودمان چهارم پارت 8
https://www.aparat.com/v/Cs2qH?playlist=309134
پودمان چهارم پارت 9
https://www.aparat.com/v/l8hbT?playlist=309134
پودمان چهارم پارت 10
https://www.aparat.com/v/9
نمرات آزمون درس هایی از قرآن
امیر حسین خواجعلی   ۱۳
مسلم مسعودی             ۱۳
ابوالفضل تاجی            ۱۳
ابوالفضل غلامی           ۱۴
سید آرش رحمانی         ۱۲
امیر محمد فیض الله      ۱۵
امیر محمد           ۱۰
امیر محمد امامی           ۱۲
محمدرضا درخشان          ۱۳
محمدمهدی اکبریان          ۱۴
سید محمد طاها حجازی    ۱۵
امیر حسین            ۱۷
صالح سلیمی                     ۱۳
مهدی احمدزاده                  ۱۹
محمد امیر غلامی               ۱۵
محمد
شماره‌ی امسال مجموعه بازی‌های کال آو دیوتی عرضه شده است و به همین
مناسبت هم سایت‌ها و نشریات مختلف حوزه‌ی بازی، نقدها و نمرات خود نسبت به بازی Call of Duty: Modern Warfare
را منتشر کرده‌اند. شماره‌ی امسال کال آو دیوتی با اسم Modern Warfare
عرضه شده، چون سازندگان آن معتقدند که این بازی به اندازه‌ی شماره‌ی چهارم
این مجموعه متفاوت و البته مهم است.
ادامه مطلب
#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}


پاورپوینت پودمان پنجم کار و فناوری پایه هفتم کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 33 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: پودمان کسب و کار برخی از شایستگی هایی که در این پودمان به دست می آورید: تأکید بر مهارت هایى ما
سلام
فردا ساعت اول و دوم کلاسمون، آزمون پودمان سوم طراحی وب رو خواهیم داشت
بدین صورت که در ساعت اول نصف کلاس و در ساعت بعدی نصف دیگر کلاس آزمون خواهند داد
فرصت آزمون تنها یک زنگ خواهد بود
همچنان تاکید میکنم که آزمون اصلا ساده نخواهد بود!
امتحان مجدد به هیچ عنوان نخواهیم داشت
و به تمامی مباحث پودمان سوم نیاز خواهید داشت
امتحان کتاب باز نیست
با توجه به سه هفته فاصله از آخرین کلاسمون و فرصت بیش از حد لازم! برای مطالعه و تمرین
و همینطور وجود مناب
بسته الحاقی مورد انتظار و حجیم Warlords of New York بازی The Division 2، بالاخره منتشر شده است. متاسفانه، نقدها و نمرات بازی خبر از عرضه‌ی عجولانه و پر از باگی را می‌دهند.
بسته الحاقی Warlords of New York در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۰ از سوی یوبی‌سافت (Ubisoft) معرفی شد. این بسته الحاقی علاوه بر خط‌های داستانی جدید و منطقه‌ی قابل گشت و گذار منهتن جنوبی، یک سری تغییرات را در مکانیک‌های کلی بازی ایجاد می‌کند. داستان این بسته الحاقی حول محور یک مامور یاغی Division می&z
بسمه تعالی
نمرات اعلام شده در سایت گلستان برای درس مبانی مهندسی برق به این صورت محاسبه شده اند:
نمره کل = 12 نمره پایانترم + 8 نمره میانترم
چون نمرات میانترم اکثر دانشجویان بسیار پایین بوده در صورتی که نمره پایانترم فردی نسبت به نمره پایانترم تغییر مثبتی داشته، نمره کل فقط از روی نمره نمره پایانترم محاسبه شده و نمره میانترم در آن تاثیر داده نشده است. ضمنا بابت تمرین‌ها و حضور منظم در کلاس نیز نمراتی به دانشجویان ارفاق شده است. 
جهت اعتراض یا ا
کار کلاسی صفحه 134 کتاب کاروفناوری هفتم پودمان پوشاک
بررسی پوشاک اقوام ایرانی
بررسی کنید، هر یک از تصاویر جدول نشان دهندهٔ پوشاک کدام یک از اقوام ایرانی است؟
جواب این کار کلاسی در 31 صفحه به صورت کتابچه تهیه شده که می توانید این جزوه که حاوی تصاویر کامل و با کیفیت اقوام ایرانی است را از ادامه مطلب دانلود نمایید
فرمت pdf
حجم 2 مگابایت
تعداد صفحه 31
دانلود کتابچه
فروشگاه محصولات الکترونیکی کاروفناوری
مونه طرح های برجسته کاری روی ورق مس پودمان برجسته کاری روی ف مس
طرح ها گل و گیاه سری پنجم
کاروفناوری نهم
دوستان محترم در ادامه تعداد 5
طرح برجسته کاری روی ف مس را مشاهده می نمایید که شما می توانید روی
تصویر کلیک راست نموده و آن را در رایانه خود ذخیره کنید و در برجسته کاری
روی ف از آنها استفاده نمایید. سایز این طرح ها ورق A5 می باشد





مطالب مشابه :
کاروفناوری نهم , پودمان صنایع دستی برجسته کاری
با سلام خدمت همکاران محترم


 
کلیه همکارانی که در روزهای گذشته قادر به دریافت اطلاعات از سناد در سامانه عملیات متوسطه دوم نبودند از امروز این مشکل رفع شده است
 کلیه تغییراتی که در دو هفته قبل در سناد انجام شده بود ولی به دلیل نقص فنی در سناد قابل دریافت نبود از امروز در عملیات متوسطه دوم قابل دریافت می باشد مدارسی که نیازمند دریافت اطلاعات از سناد به عملیات متوسطه دوم اعم از نمرات کارآموزی-تصویر دانش آموزان-نمرات تغییر یافته-نمرات تغییر
به اطلاع دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی می‌رساند؛
پس از بررسی اعتراضات و نظرات، از 8 ایمیل دریافت شده، 3
مورد اصلاح و افزایش نمره و 5 مورد کسر ارفاق (به دلیل اعتراض بدون اثر، اعمال گردید.
بر این اساس، نمرات نهایی درس اخلاق و احکام کسب به صورت نهایی در سامانه دانشگاه
به ثبت رسیده است.
لازم به ذکر است، نمرات اغلب دانشجویان با
توجه به نمره بالای امتحان پایان ترم یا حضور و غیاب مشمول 0.25 تا 1 نمره ارفاق
مضاعف گردید. بر این اساس میانگین نمرات هر 4 گر
کتاب مدیریت تولید پایه یازدهم در شاخه کاردانش و فنی حرفه ای در مقطع دبیرستان و پایه یازدهم تدریس میشود ، ما اقدام به اماده سازی گام به گام مدیریت تولید کرده ایم تا بتونید به راحتی به پاسخ های کتاب مدیریت تولید دسترسی داشته باشید.
 
در گام به گام مدیریت تولید یازدهم ، بصورت کامل و جامع ، پاسخ همه تمرین ها، فعالیت ها، پژوهش کنید و سایر بخش ها را بصورت کامل آورده ایم و میتوانید به راحتی حل المسائلی جامع و کامل را دانلود کنید.
 
همچن
در این پست از سایت غنی فایل طرح درس روزانه کار و فناوری هشتم درس پودمان کار با ف را برای شما قرار داده ایم.  موضوع این طرح درس عملیات روی فات می باشد.
لینک خرید و دانلود
در قالب فایل ورد word و قابل ویرایش اماده خرید و دانلود می باشد.
شماره پست: ۳۸۶ .
تعداد صفحات : ۲ صفحه.
فرمت فایل: ورد word وقایل ویرایش.
عنوان درس : پودمان کارباف .موضوع درس : عملیات روی فات.ا هداف کلی .آشنایی با پروفیل های فی و روش های تغییر شکل فات.
ادامه مطلب
نرم افزار وکسلر 4 آماده توزیع می باشد برای تهیه می توانید از طریق ایمیل زیر اقدام نمایید.panahi_khalil@yahoo.comدر این نرم افزار فقط کافیست که نمرات خام را وارد کنیم و نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی نمرات را به نمرات تراز تبدیل می کند. و همه هوشبهر ها را بر اساس رتبه درصدی محاسبه کرده و عامل ACID ,SCAD را نیز محاسبه می کند. این نرم افزار نمودارهای خرده آزمونها و همچنین نمودار هوشبهر ها را هم رسم نموده و به مقایسه هوشبهر ها و تفسیر تمامی خرده آزمونها می پردا
ضمن آرزوی توفیق به اطلاع میرساند تا شروع ترم بهمن 98 هیچگونه اطلاعرسانی حضوری تلفنی و مجازی صورت نمیگیرد.لطفا تا پایان امتحانات و اعلام نمرات از کسب اطلاع از بنده به هر صورت خودداری کنید. از اکنون تا پایان ترم و بسته شدن سایت نمرات تنها راه ارتباطی بنده با شما از طریق سایت دانشگاه خواهد بود. در مهلت مقرر نمره خود را ببینید. در مهلت مقرر اگر اعتراض دارید ثبت کنید و در مهلت مقرر اگر جواب اعتراضتان را دریافت نکردید منتظر بررسی آن از طریق مسئولان
تغییرات اعمال شده در سامانه سناد1. امکان نمایش سابقه تحصیلی دانش آموزان داوطلب ازاد، طرح جامع و در منوی اصلاح سابقه تحصیلی دانش آموزان2. فعال شدن ثبت نام دی ماه برای مدارس متوسطه دوم و انتخاب واحد های دروس باقی مانده(راهنما در مدارس قرار داده شده است)3. امکان جستجو براساس موارد مورد نیاز در منوی جدول کنترلی کلاس های چند پایه4. امکان ثبت درخواست تغییررشته درون شاخه ای در همه مدارس برای دانش آموزانی که درخواست تکرار پایه داشتند با این شرط که د
با سلام خدمت همکاران محترم
مدارسی که دانش آموزان تغییر رشته داشتند و این دانش آموزان در دروس تغییر رشته از دروس پودمانی داشتند که برخی دروس در منوی دروس پودمانی دانا مشاهده نمی شد و این مدارس تا این لحظه در ورود نمرات برخی از این دروس مشکل داشتند سامانه امین این مشکل را حل کرده است این مطلب به مطلب قبلی از سیر تا پیاز تغییر رشته اضافه شد و همکاران می توانند این مطالب بروز شده را دوباره مطالعه و پرینت بگیرند
درج نمرات  دروس تغییر رشته  قبولی
به امید خدا کار ساخت نرم افزار وکسلر چهار پایان یافت.در این نرم افزار که بر اساس کتاب دکتر کامکاری طراحی شده است. فقط کافیست که نمرات خام را وارد کنیم و نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی نمرات را به نمرات تراز تبدیل می کند. و همه هوشبهر ها را بر اساس رتبه درصدی محاسبه کرده و عامل ACID ,SCAD را نیز محاسبه می کند. این نرم افزار نمودارهای خرده آزمونها و همچنین نمودار هوشبهر ها را هم رسم نموده و به مقایسه هوشبهر ها و تفسیر تمامی خرده آزمونها می پردازد. و
سلام 
نمرات نهایی درس بررسی سیستم های قدرت از لینک های زیر قابل دریافت می باشند
http://s8.picofile.com/file/8365425434/1_Copy.jpg
http://s8.picofile.com/file/8365425450/2_Copy.jpg
نمرات بر اساس بارم بندی زیر محاسبه شده اند
روش اول:
میان ترم:  3
پایان ترم:  14
تمرین:      3
کوییزها:    1 

روش دوم:
میان ترم:  5
پایان ترم:  12
تمرین:      3
کوییز:       1 
بیشترین نمره نهایی از یکی از دو روش بالا به علاوه یک نمره اضافی برای هر فرد منظور شده است.
شماره دانشجویی های زیر با فرستادن تمرین هایشان (تا 14 تیر
اگر قصد شرکت در کنکور سراسری 98 را دارید و معدل و نمرات نهایی  که در سال سومه کسب کرده اید مطلوب نبوده می توانید در ترمیم معدل شرکت نمایید.
اگر دانش آموز پایه پیش دانشگاهی و یا پشت کنکوری 98 در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی هستید و در نمرات نهایی سال سوم دبیرستان نمرات مطلوبی را کسب نکرده اید و قصد شرکت در ترمیم معدل برای کنکور سراسری 98 را دارید این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید . ما در این پست مشاوره ای به طور کامل در مورد شرایط ثبت نام در
جواب کارکلاسی صفحه 55 کتاب کاروفناوری نهم
پودمان برق
سوال : در جدول زیر چه نکات ایمنی رعایت نشده است؟
برای هریک توضیح مختصری بنویسید.
جواب به ترتیب شماره :
1- کار با برق درحالی که محیط مرطوب ا ست
2- استفاده بیش از اندازه از خروجی پریز
3- اتصال جسم هادی به سیم برق و تخلیه از طریق بدن انسان
4- برخورد اجسام به سیم های انتقال برق
5- خاموش نبودن کلید اصلی برق هنگام تعمیر
6- عبور سیم برق از محل تردد افراد
7- بیرون کشیدن دوشاخه وسایل برقی با استفاده از کشیدن
باسلام و وقت بخیر خدمت همکاران محترم ضمن تشکر از همکاری شما عزیزان در طی سال تحصیلی در راستای تکمیل بانک نمونه سوالات ، همکار بزرگوار ما سرکارخانم داسدار از هنرستان متقین نظر آباد نمونه سوال پودمان 5 صورتهای مالی را برای استفاده شما همکاران ارسال نمودندبا آرزوی موفقیت برای همکار عزیز و پرتلاشم و سایر شما عزیزانسرگروه استاننمونه سوال پودمان 5 - صورتهای مالی
نمرات نهایی درس اصول سیستم های مخابراتی اعلام شده است.
نمرات نهایی درس سیگنالها و سیستمها اعلام شده است.
امکان بازبینی برگه ها برای این دو درس روز شنبه 28 دی خواهد بود.
زمان مراجعه دانشجویان درس اصول سیستم های مخابراتی ساعت 11 الی 12:30.
زمان مراجعه دانشجویان درس سیگنالها و سیستمها ساعت 12:30 الی 14.
دریافت کتاب نقشه کشی فنی رایانه ایحجم: 5.22 مگابایت
پودمان اول     : ترسیم با دست آزاد
پودمان دوم    :تجزیه و تحلیل نما و حجم
پودمان سوم  :ترسیم سه نما و حجم
پودمان چهارم :ترسیم رایانه ای
دریافت فیلم   :
      دریافت  فیلم ارگونومی بخش اول         
  دریافت فیلم   ارگونومی کار با رایانه بخش دوم
دریافت فیلم مراحل نصب نرم افزار اتوکد
دریافت فیلم معرفی محیط نرم افزار اتوکد
دریافت فیلم معرفی ابزارهای نمایش
پودمان پنجم   :نقشه کشی رایانه ای
دریافت
سلام
بالاخره منتشر شد
چی؟!
34 عدد فیلم!
به چه دردی میخوره؟!
هیچی! فقط کافیه 7 ساعت و نیم وقت بذاری برای دیدنشون!
خب که چی؟!
هیچی! پودمان دوم رو 20 میشی!
اینقدر کامله؟!
آره! باور نداری دو تا نمونه ازش ببین!
چرا زیاده تعدادش؟!
چون سعی کردم هر مبحثی رو که میشه به یک ویدیو اختصاص بدم تا برای یادگیری و رفع اشکال، یه راست بری سراغ همون فیلمی که میخوای!
حالا چقد پیاده میشیم؟!
الان 15 تومنه چون دی ماهه و همه عذای شب امتحان دارن، بعدا میشه 20 تومن!
از کجا بگیریم؟
بارش فکری صفحه 74 پودمان شهروند الکترونیکی 2 کاروفناوری هشتم
با هم فکری دوستان خود نام چند نرم افزار را که برای ویرایش و نمایش تصاویر به کار می روند، جست و جو کنید و در جدول زیر بنویسید. زمینه هاى کاربرد آن ها را نیز مشخص کنید.
جواب:
به گزارش گروه اجتماعی عصرحباد؛ سردار «موسی کمالی» مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه از بهمن‌ماه امسال بر اساس توافقاتی که بین این قرارگاه و دانشگاه جامع علمی و کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای به امضا رسید، به سربازان این اجازه داده شد که در دوره‌های پودمان و تک‌درس این دو دانشگاه ادامه تحصیل دهند، اظهار داشت: طبق قانون ادامه تحصیل در حین خدمت ممنوع است؛ اما به جهت اهمیتی که موض
آموزش پاورپوینت
طریقه اعمال و ایجاد انیمیشن در محیط پاورپوینت
برای ایجاد انیمیشن در محیط Power point  باید بر روی سربرگ یا زبانه Animations کلیک کنید تا وارد سربرگ ایجاد انیمیشن شوید در این زبانه نوار چندین نوع انیمیشن را می توان دید که برای اعمال آن ابتدا باید متن یا مورد مورد نظر را انتخاب کنید سپس بر روی انیمیشن انتخابی روی نوار انیمیشن کلیک کنید تا آن مورد اعمال شود.
برای اینکه انیمیشن های ایجاد شده را بتوان مدیریت کرد بر روی گزینه Animaton Pane تا یک پ
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

ee PES2017 درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دوجداره ~*~خاطرات گم شده~*~ video هداياي تبليغاتي شرکت و آموزشگاه آماج اقتصاد ناری ... یکی هست تکنولوژي روز دنيا