نتایج جستجو برای عبارت :

چه زیادشده فاصلمون غرورعشق وگرفت ازمون

ارزش ویژه‌ی یک برند، مجموعه عواملی است که باعث می‌شود یک برند در ذهن مشتری مثبت، متمایز و مطلوب جلوه کرده و به همان دلیل آن برند را از میان دیگر برندهای موجود انتخاب کند.ارزش ویژه برند، نه تنها بر دیدگاه، احساس و عملکرد مشتریان در ارتباط با برند تاثیرگذار است، بلکه در قیمت محصولات یا خدمات، سهم بازار و سود حاصل از برند، منعکس می‌شود. ارزش ویژه برند یکی از دارایی‌های مهم سازمان است که علاوه بر ارزش مادی، ارزش روانشناختی نیز دارد.ارز
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

Alireza.5.ebi جزوه پی دی اف آموزش ایلوستریتور 2017 سیبجو کانال نهم،کلاس نهم،کانال کلاس نهم،کلاس نهمی ها،نهمی ها دلنوشته یک پسر کورد بوکانی خرید نو خرید فروش تجهیزات پزشکی بجنورد پارس مهاجرت