نتایج جستجو برای عبارت :

صورتجلسه شورای دانش آموزی در شاد

صورتجلسه شوراي مدرسه
 
جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
 
دانلود صورتجلسه شوراي مدرسه
 
صورتجلسه شوراي مدرسه  صورتجلسات فعالیت های شوراي مدرسه دانلود صورتجلسات شوراي دانش اموزی صورتجلسات شوراي دانش آموزي فرمت . فرم ارزیابی فعالیتهای شوراي دانش آموزي مدارس; متن پیام مقام عالی وزارت به مناسبت انتخابات . فرم تدوین موضوع های قابل بررسی در جلسه ی شوراي معلمان صورتجلسات شوراي دانش آموزيصورتجلسات شوراي مدرس
بانام خداوند منان ومتعال وتوکل بر ایشان وتلاوت آیاتی چند از قرآن کریم جلسه شوراي دانش آموزي در خصوص انتخاب اعضاء و توضیح دادن وظایف آنها در تاریخ ۸\۸\۹۸در روز چهارشنبه با حضور مدیر و معاون پرورشی و اعضای شوراي دانش آموزي برگزار گردید.
مصوبات جلسه:
۱-وظایف هر یک از اعضا شرح داده شد.
۲-کمیته ها و زیر گروه کمیته مشخص شد.
۳-برنامه ریزی برای اجرای برنامه های روز بسیج دانش آموزي و روز دانش آموز 
۴-برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عزاداری ویژه رحلت حضر
درتاریخ 98/08/26 اولین جلسه شوراي دانش آموزي در این آموزشگاه برگزار شد وظایف اعضا تشریح شد حکم عضویت در شوراي مدرسه به مدت یک سال تحصیلی به اعضاء داده شد ،در خصوص کمیته های دانش آموزي و وظایف آنان صحبت شد و هفت کمیته تشکیل و قرار بر آن شد اعضای مشخص شده ضمن ثبت نام از دانش آموزان علاقمند ، در جلسه بعد به صورت جداگانه با اعضای ثبت نام شده در هر کمیته، در خصوص فعالیت های ایشان در مدرسه صحبت شود و در پایان صورتجلسه تنظیم و در پوشه ی مدرسه نگه داشته شد
با سلام  خدمت همه بازدیدکنندگان وبلاگ شوراي دانش آموزي نمونه سعدی
دوستان گرامی،شما می توانید جهت اطلاع از کلیه مصوبات شوراي دانش آموزي در طول سال تحصیلی از طریق لینک دانلود زیر فایل فشرده تمامی صورتجلسات مربوط به شورا را دانلودکنید.همچنین از طریق منوی "چارت انجمن هاو صورتجلسات شورا "واقع در بالای وبلاگ عکس هر صورتجلسه قابل مشاهده است.
با تشکر-شوراي دانش آموزي نمونه سعدی
صورتجلسات شوراي دانش آموزي نمونه سعدی سال تحصیلی 98-97
به صورت خلاصه تصویر صورت جلسات شوراي دانش آموزي و عوامل اجرایی و نمونه هایی از تبلیغات دانش آموزان در عرصه انتخابات شوراي دانش آموزي به همراه تصاویری از جلسه با مدیر و توجیح بخشنامه جهت آگاهی دانش آموزان .
------------------------------------------------------------------------------------------
"محمدعلی مقنی زاده" هنرجوی پایه دوازدهم رشته فتوگرافیک که در انتخابات شوراي دانش آموزي امسال به عنوان رئیس شوراي دانش آموزي مدرسه منسوب شد، ضمن شرکت فعال در همایش رؤسای شوراهای دانش آموزي، به عنوان عضو مجمع مشاورین مدیر آموزش  پرورش ناحیه 2 یزد انتخاب گردید.
مدیریت هنرستان ضمن تبریک به این دانش آموز عزیز، آرزوی موفقیت و بهروزی برای این هنرجوی فعال در همه زمینه های فعالیتی را از خداوند خواستار است.
دستور جلسه 
1)انتخاب دو نفر از شوراي دانش آموزي جهت شرکت در انتخابات مجلس شوراي دانش آموزي
2) نظرخواهی از شوراي دانش آموزي برای برگزراری جشن یلدا
3) فعالیت شوراي دانش آموزي جهت هرچه بهتر برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر
خلاصه مذاکرات
به یاری خداوند متعال چهارمین جلسه شوراي دانش آموزي نیز در نمازخانه آموزشگاه برگزار شد .
با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شوراي دانش آموزي در سطح منطقه خانمهامهدیه فرجی فرد از کلاس نهم آموزشگاه نیایش انتخ
جلسه مذکور با یاد و نام خدا آغاز شد .
دستور جلسه (6): 
1 برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم هفته احسان و نیکوکاری با حضور تشکلات دانش آموزي 
2- برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم درختکاری 15 اسفند ماه ا حضور تشکلات دانش آموزي 
3- برگزاری بازارچه از دستاورد های دانش آموزان 
4- برگزاری ویژه برنامه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر 
5- برگزاری ویژه برنامه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر 
6- برگزاری آیین مراسم چهارشنبه سوری با حضور تشکلات دانش
انتخابات شوراي دانش آموزي مدرسه همزمان با سراسر کشور در روز دوم آبان ماه برگزار گردید و پانزده نفر از دانش آموزان مدرسه به رقابت با یکدیگر پرداختند.سرانجام آقایان محمدجواد خدابخشی با 73 رای، محمد همتی با65 رای، یاسین کیانی با 64 رای ، امیرمتین حاتمی با 63 رای،و حسن عسگر با 58 رای به عنوان اعضای شوراي دانش آموزي مدرسه انتخاب شدند
دانلود صورتجلسات شوراي مدرسه که یکی از کاملترین و جامع ترین فایل ها با موضوع صورتجلسات شوراي مدرسه در تعداد 11 جلسه فایل ورد مجزا به همراه کلیه متن های یک صورتجلسه رسمی تایپ شده و قابل ویرایش اماده می باشد لازم به ذکر است صورتجلسات شوراي مدرسه در قالب فایل WORD بصورت زیبا و منظم از وبسایت بانک فایل درسی معلمان (درسی فایل)تهیه و تنظیم شده است.
صورتجلسه شوراي مدرسه (ویرایش جدید) 
 دانلود صورتجلسات شوراي مدرسه, دانلود صورتجلسات شوراي مدرسه ابتدا
دانلود صورتجلسات شوراي مدرسه که یکی از کاملترین و جامع ترین فایل ها با موضوع صورتجلسات شوراي مدرسه در تعداد 11 جلسه فایل ورد مجزا به همراه کلیه متن های یک صورتجلسه رسمی تایپ شده و قابل ویرایش اماده می باشد لازم به ذکر است صورتجلسات شوراي مدرسه در قالب فایل WORD بصورت زیبا و منظم از وبسایت بانک فایل درسی معلمان (درسی فایل)تهیه و تنظیم شده است.
صورتجلسه شوراي مدرسه (ویرایش جدید) 
 دانلود صورتجلسات شوراي مدرسه, دانلود صورتجلسات شوراي مدرسه ابتدا
در تاریخ 2/10/97 چهارمین جلسه ی شوراي دانش آموزي در محل دفتر مدرسه برگزار گردید در این جلسه از زحمات دانش آموزان عضو شورا تشکر شد مسول کمیته ی علمی درخواست فرجه برای امتحانات نوبت دوم، همچنین تعطیلی کلاس های درس همزمان با امتحانات را خواستار شد . مسئول کمیته ی ورزشی قرار شد تا پایان امتحانات نوبت دوم ، اعلام توقف فعالیت های تربیت بدنی و ورزش را اعلام نمایند.در خاتمه نظارت بر حسن اجرای طرح مدام آذر ماه به عهده ی دانش آموزان عضو شوراي دانش آموزي گ
در روز سه شنبه ساعت 9صبح  مورخه 97/8/1 انتخابات شوراي دانش آموزي برگزار گردید.تعداد داوطلبین عضویت درشوراي دانش آموزي 12 نفر بودند که پس از شمارش آراء توسط ستاد انتخابات مدرسه  نتایج این انتخابات به شرح زیر  اعلام گردید .
1 - سید عرفان  منافیان  با 101  رای 
2 - جواد  کاوه                 59    رای
3 - محمد   میر علایی      58    رای
4 - صادق سمیع             49    رای
5 - آرمان    اخوت            41    رای
6 - محمد   جعفری          40    رای 
7 - سهیل   خوشنویس    36    ر
به شکرانه الهی انتخابات شوراي دانش آموزي همزمان درسراسرکشوردرتاریخ 1398/8/1بارقابت کاندیاهای دانش آموزي وباشعار((شوراي دانش آموزي طلایه دارگام دوم انقلاب اسلامی))برگزارشدودانش آموزان باانتخاب منتخبین خود رای خویش رابه صندوق آراریختند.
دومین نشست شوراي برنامه ریزی سازمان دانش آموزي استان فارس برگزار شد.
صبح روز شنبه ، چهارم آبان ماه 1398، دومین نشست شوراي برنامه ریزی سازمان دانش آموزي فارس، با حضور دکتر علی عسکر نجفی مدیرکل آموزش و پرورش فارس، برگزار شد. 

در این جلسه، برنامه هایی راجع به سرویس و پوشاک مدارس و دوره های آموزشی دانش آموزان، به تصویب اعضای شوراي برنامه ریزی رسید.
لازم به ذکر است این جلسه با حضور محسن کلاری رئیس سازمان دانشآموزي فارس، معاونین اداره کل آموزش و
در تاریخ 98/8/1انتخابات شوراي دانش اموزی در این آموزشگاه با شور و هیجان برگزار گردید
سین برنامه در روز برگزاری انتخابات :
1-برگزاری ویزه برنامه انتخابات در این روز
2-ارائه گزارش عملکرد شوراي سال قبل توسط رئیس شوراي سال گذشته
3-سخنرانی مدیر اموزشگاه در مورد نقش و اهمیت شوراي دانش آموزي
4-نواختن زنگ شورا توسط نماینده دبیران
5-برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی
6-شمارش آراء الکترونیکی
7-نصب اعضاء شوراي دانش آموزي با آراء کسب شده در پانل و تبریک به
در تاریخ 2/10/97 چهارمین جلسه ی شوراي دانش آموزي در محل دفتر مدرسه برگزار گردید در این جلسه از زحمات دانش آموزان عضو شورا تشکر شد مسول کمیته ی علمی درخواست فرجه برای امتحانات نوبت دوم، همچنین تعطیلی کلاس های درس همزمان با امتحانات را خواستار شد . مسئول کمیته ی ورزشی قرار شد تا پایان امتحانات نوبت دوم ، اعلام توقف فعالیت های تربیت بدنی و ورزش را اعلام نمایند.در خاتمه نظارت بر حسن اجرای طرح مدام آذر ماه به عهده ی دانش آموزان عضو شوراي دانش آموزي گ
 
  معرفی منتخبین شوراي دانش آموزي مدرسه دکتر مفتح وردنجان
 
 
 
 
 
 
 
 
   در این صبگاه با بررسی نتایج آرا و انتخاب دانش آموزان خون گرم و انقلابی وردنجان،هفت نفر از دانش آموزان مدرسه انتخاب شدند که ما بقیه وقتشان در مدرسه را در شوراي دانش آموزي خدمت کنند.
ادامه مطلب
انتخابات شوراي دانش آموزي درروز چهارشنبه 1398/8/1 بصورت الکترونیکی برگزار گردید . لازم به ذکراست  که با توجه به تصمیم اداره متبوع آموزش وپرورش ناحیه دو شهرکرد درتمامی آموزشگاه های این مدیریت آموزش وپرورش انتخابات بصورت رایانه ای برگزار گردید.
 
چهارمین جلسه شوراي دانش آموزي ولایت فقیه فارسان با حضور اعضا در محل دبیرستان تشکیل شد.
در این جلسه با توجه به انتقال یکی از اعضای شوراي دانش آموزي دبیرستان به شهری دیگر یکی از اعضای علی البدل به عنوان عضو اصلی داخل شورا گردید و رئیس جدید نیز انتخاب شد.
در این جلسه با توجه به نزدیک بودن دهه مبارکه فجر بر برگزاری هر چه باشکوهتر یرنامه های دهه خصوصا با توجه به چهل سالگی انقلاب با حضور دانش آموزان تاکید گردید.
همچنین در این جلسه بر تزیین مدرسه با
جلسه ستادی با حضور مدیریت و معاون پرورشی و شوراي دانش آموزي در تاریخ 20|7|98دردبستان مشتاق برگزار گردیدو تصمیماتی مبنی بر برگزاری بهینه انتخابات اتخاذ شد.
1-کلیه دانش آموزان کلاس های سوم به بالا جهت برگزاری انتخابات توجیه شوند
2-شرایط عضویت به عنوان کاندیدا شدن برای دانش آموزان توضیح داده شود
3-کاندیداها در برنامه صبحگاه اهداف و نظرات خود را بیان کنند
4-دانش آموزان تراکت های تبلیغاتی خود را در معرض دید دانش آموزان قرار دهند.
5-شوراي مدرسه صحت صل
تصاویر فعالیتهای انجام شده در خصوص انتخابات شوراي دانش آموزي که توسط ستاد برگزاری انتخابات شوراي دانش آموزي فراهم گردیده حضورتان به نمایش گذاشته می شود . باتشکر ستاد انتخاباتی شوراي دانش آموزي دبستان مدرس
تصاویر انتخاباتحجم: 1.62 مگابایت
وظایف شوراي دانش آموزي با توجه به مفهوم نام خود که همان مشاوره و م و هم فکری است تعریف می شود و به همین دلیل اصلی ترین وظیفه ی شوراي دانش آموزي مدرسه بالا بردن سطح هم فکری در مدرسه است، تا همگی با هم فکری هم مدرسه را به سمت بهتر شدن به پیش ببرند امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام: مَنِ استَبَدَّ بِرَأیِهِ هَلَکَ، وَ مَن شاوَرَ الرِّجالَ شارَکَها فی عُقولِها. هر كس خود رأى شد به هلاكت رسید، و هر كس با دیگران م كرد، در عقل های آنان شریك ش
نخستین جلسه شوراي برنامه ریزی سازمان دانش آموزي فارس با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، در ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد.
پنج شنبه، 26 اردیبهشت 1398، با حضور علی عسکر نجفی مدیر کل آموزش و پرورش فارس، محسن کلاری مدیر سازمان دانش آموزي فارس و معاونین اداره کل آموزش و پرورش فارس و سازمان دانش آموزي فارس و همچنین سلمان علی محمدی دبیر مجمع مربیان، محمد مهدی نوری پور دبیر مجمع اعضا و سرکار خانم حقیقت دبیر مجمع مربیان زن، برگز
باسمه تعالی جلسه شوراي مدرسه مجازی در صبح روز دوشنبه 1/2/99 با حضور اعضا در فضای مجازی انجام گرفت. در این جلسه ضمن مشکلاتی که در برنامه شاد وجود داشت و اینکه لینک درسی بعضی از دروس هنوز ارسال نشده اند و دانش آموزان و اولیا نگران بحث آموزش بودند، تصمیم گرفته شد کلاس هایی که لینک دروس آنها ارسال نگردیده کماکان در سروش برگزار شوند. همچنین برای ثبت نام کتب درسی سال آینده به دانش آموزان اطلاع رسانی گردد.
به اطلاع  کلیه دانش آموزان عزیز می رساند : بیست و دو مین دوره انتخابات شوراي دانش آموزي در روز چهارشنبه 98/8/1 همزمان باسراسر کشور در دبیرستان شاهد پسران برگزار می شود در این انتخابات ترکیب اعضای شواری دانش آموزي (7 نفر اعضای اصلی و 2 نفر اعضای علی البدل ) می باشد .لازم به ذکر است که اسامی کاندیداهای انتخابات شوراي دانش آموزي نیز در اسرع وقت به اطلاع  کلیه دانش آموزان عزیز می رسد.در ضمن زمان تبلیغات کاندیداها به مدت یک هفته  از روز سه شنبه 98/7/23 تا
تشکیل تشکل های دانش آموزي در مدرسه یعنی تقسیم کارهای مدرسه بین گروه های دانش آموزي؛ یعنی بخش بخش کردن کارها بین گروه هایی مختلف از دانش آموزان. با این روش، کارهای مدرسه بین همه ی دانش آموزان تقسیم شده، علاوه بر این که مدرسه با همکاری همه ی دانش آموزان اداره می شود، بار سنگین وظایف هم بر دوش چند نفر نماینده نمی افتد و تمام وظایف پیش برنده ی مدرسه بین همه ی بچه ها قسمت می شود.برای این کار می توان چند موضوع کاری مهم و اساسی مدرسه را انتخاب کرد و ب
در تاریخ 98/10/30 ساعت 10صبح شوراي دانش آموزي این آموزشگاه تشکیل جلسه داده و در خصوص مواردذیل تصمیماتی بدین شرح اتخاذ نمودند.
1-کمیته ی مذهبی در خصوص دهه ی دوم فاطمیه در مراسم آغازین روز چهارشنبه 98/11/02 از پدر دانش آموز محمد رضا عسگری (عضو شوراي دانش آموزي) مداح اهل بیت دعوت بعمل آید جهت نوحه سرایی و استفاده دانش آموزان و همکاران محترم از این برنامه پر فیض ومعنوی.
2-برنامه ریزی کمیته ی فرهنگی جهت مسابقات قرآن و عترت و نماز (مرحله ی آموزشگاهی ) تا انشا
بچه های امروز   دانشمندان فردا
 
یارسول الله
باغروب آفتاب تو،کعبه تاقیامت سیه پوش گشته وزمزم اشک عزا به رخسارمکه می ریزد.
 
 
 
 
 
 
گزارش کامل  و مصور برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراهای دانش آموزي دبیرستان قلم
چی فارسان
 
پیام وزیر آموزش وپرورش  بمناسبت  22 دوره انتخابات الکترونیکی شوراهای دانش آموزي
درمراسم آغازین
صورتجلسه برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراي دانش آموزي دبیرستان قلم چی
 
معرفی نا
انتخابات شوراي دانش آموزي آموزشگاه ابتدایی پیام کران در تاریخ یکم آبان در محمل آموزشگاه برگزار گردید.
نتایج شمارش آراء به شرح ذیل است:
 
1-ابوالفضل امامی  . 42 رای
2-مهدی مردانی  35 رای
3-علی اصغر سلیمانی  31 رای
4-امیر محمد باقری . 27 رای
5-ابوالفضل شمس   22 رای
 
همچنین محمد مهدی شمس و حمید تیموری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب گردیدند.
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا هر ساله مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان جهت رشد و شکوفایی استعداد های برتر اقدام به برگزاری آزمون المیاد علمی در بین دانش آموزان دبیرستانی سراسر کشور می نماید . زمان ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزي 98 پیش بینی می شود همچون سال های گذشته در اواخر آذر ماه باشد . داوطلبان جهت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزي ۹۸-۹۹ می باست به سایت oly.medu.ir مراجعه کنند . جهت مشاهده راهنمای ثبت نام آزمون المیا
برگزاری انتخابات شوراي دانش آموزي هر ساله در آموزشگاه شور و نشاط بر پا می کند امسال نیز به رسم هر سال انتخابات شوراي دانش آموزي در آموزشگاه برگزار گردید از روند اجرای انتخاباتجناب آقای فتحی کارشناس اداره کل ،آقای رشیدی معاون آموزش اداره شهرستان فارسان،امام جمعه شهر جونقان ،بخشدار شهر جونقان بازدید به عمل آوردند سخنرانی امام جمعه شهر جونقان در برنامه های آغاز انتخابات برگزاری انتخابات شوراي دانش آموزي با نظارت عوامل اجرایی اموزشگاهباز
جهت دریافت صورتجلسه شماره 7شوراها روی فایل زیر کلیک کنید.

موارد مطرح در جلسه :حضور در گار شهدا ،برنامه پخت آش انقلاب ،مسابقه انشا به مناسبت دهه فجر،برگزاری ایستگاه صلواتی ،تشویق جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن 

دریافتحجم: 193 کیلوبایت
برای تعداد هفت نفر از دانش آموزان عضو اصلی و علی البدل شوراي دانش آموزي کارت شناسایی صادر  گردید. مسؤلیت کمیته های چندگانه علاوه بر اعضای اصلی بر عهده ی اعضای علی البدل نیز قرار گرفت .نتایج بعمل آمده نشانه ی آن است میزان تلاش اعضای علی البدل کمتر از اعضای اصلی نیست 
 
زندگی با مسالمت در کنار یکدیگر
و احترام به قانون از برنامه‌های ویژه دولت تدبیر و امید است و پایه گذاری
این امر در مدرسه خواهد بود و شوراي دانش آموزي می‌تواند در این مسیر حرکت
کند.   امسال در ۵ هزار مدرسه سطح
استان انتخابات شوراي دانش آموزي در تمام مقاطع تحصیلی برگزار شد و ارزیابی
از شوراهای دانش آموزي و معرفی شوراهای برتر و تشکیل کرسی های آزاد اندیشی
و مجامع بحث و گفتگو از منتخبین شوراهای دانش آموزي بصورت قطبی در چند
منطقه و ناحیه آموزش
آخرین جلسه شوراي دانش آموزي دبیرستان ولایت فقیه شهرستان فارسان در تاریخ 14 اردیبهشت 98 در محل دبیرستان برگزار گردید.در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی از قرآن مجید،مربی پرورشی مدرسه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای شوراي دانش آموزي در سالی که گذشت برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.ضمنا بر ادامه ی اجرای برنامه های شورا به صورت مستمر تا پایان سال تحصیلی تاکید شد.همچنین با توجه به پایین آمدن کیفیت برنامه صبحگاه مقرر گردید موضوع توسط شورا آسیب شناسی گردیده
آفتاب آب پخش، صبح امروز انتخابات نمادین شوراي دانش آموزي منطقه آب پخش با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس شوراي اسلامی شهر آب پخش، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش، فرمانده بسیج دانش آموزي، آقای صمصامی عضو شوراي اسلامی شهر آب پخش، کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش، مدیر معاون و دانش آموزان در سالن نماز خانه دبیرستان پردیس و مهدیس  برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش
برگزاری انتخابات شوراي دانش آموزي هر ساله در آموزشگاه شور و نشاط بر پا می کند امسال نیز به رسم هر سال انتخابات شوراي دانش آموزي در آموزشگاه برگزار گردید از روند اجرای انتخاباتجناب آقای فتحی کارشناس اداره کل ،آقای رشیدی معاون آموزش اداره شهرستان فارسان،ا آقای بزرگنیا کارشناس امور فرهنگی شهرستان ،مام جمعه شهر جونقان ،بخشدار شهر جونقان بازدید به عمل آوردند سخنرانی امام جمعه شهر جونقان در برنامه های آغاز انتخابات برگزاری انتخابات شوراي دا
جزئیات برنامه های هفته بسیج دانش آموزي شهرستان قلعه گنججانشین بسیج دانشآموزي  شهرستان قلعه گنج امروز در نشست خبری به معرفی برنامه‌های هفته بسیج دانشآموزي پرداخت.هفته بسیج دانشآموزي از هفتم آبان ماه با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» آغاز می‌ش
ادامه مطلب
اسامی دانش آموزان شوراي دانش آموزي
دبیرستان علامه دهخدا
سال تحصیلی99-98




ردیف
نام ونام خانوادگی
تعداد آرا

1
اسماء جهانبازی
198

2
محدثه قائد امینی
190

3
هانیه کنجی
189

4
حسنا فاضلیان
180

5
بهار حامدی
177

6
سمیه سادات حجازی
171

7
نگارکریمی
160

8
زهرا لله گانی
152

9
حدیث صادقی
148

10
ثنا حیدری
علی البدل

11
نجمه
علی البدل

12
مهشید نجفی
علی البدل

13
فاطمه کریمیان
علی البدل

14
آناهیتا ان
علی البدل
 
                                          بسمه تعالی
     اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری                                                                   تاریخ20/1/98
  مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان شهرکرد                                                           شماره : .                                                                                                            
جلسه مذکور با یاد و نام خدا آغاز شد .
دستور جلسه (5): 
1- برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر و 22 بهمن ماه 97 
2- همکاری در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان به مناسبت 22 بهمن ماه 
3- برگزاری جشنواره غذا با همکاری اولیا دانش آموزان 
علیرضا مالک اشرفی ،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعزام  14نفر از دانش آموزان پسر فعال شوراهای دانش آموزي استان به اصفهان خبر داد.
به گزارش هفته نامه دانش آموزي تلاش شهرستان چناران، 14 نفر از دانش آموزان پسر عضو فعال شوراهای دانش آموزي استان جهت شرکت در همایش ملی شوراهای دانش آموزي سراسر کشور به اردوگاه شهید بهشتی اصفهان اعزام شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان ، مدت زمان ح
انتخابات شوراي دانش آموزي نرجس طاقانک مورخ 97/8/1 با شکوه و استقبال
بسیارخوب دانش آموزان و تمهید برگزاری مطلوب انتخابات انجام شد.در آغاز
آیاتی از قرآن تلاوت گردید پس از آن کاندیداها به معرفی خود پرداختند و
انتخابات به طور رسمی راس ساعت 9:30 آغاز گردید که جناب آقای روغنی کارشناس
آموزش متوسطه اول و جناب آقای تخشیده از انتخابات بازدید بعمل آوردند.
اولین جلسه شوراي دانش آموزي آموزشگاه ابتدایی پیاک کران در تاریخ 12 آبان ماه در محل آموزشگاه برگزار گردید.در این جلسه ضمن اعطای ابلاغ به اعضای اصلی و علی البدل شورا،در مورد وظایف شوراي دانش آموزي و همچنین وظایف تک تک اعضای شورا بحث و تبادل نظر گردید.در ادامه مدیر و مربی پرورشی آموزشگاه ضمن تبریک به دانش آموزان منتخب از آنان خواستند که به عنوان پل ارتباطی بین دانش آموزان و آموزگاران و مسئولین مدرسه باشند و در اداره بهتر کلاسها و مدرسه به معلم
چند نمونه از تغییرات شرکت که باید ثبت شوند:
فسخ شراکت هریک از شرکا
تغییر نام شرکت
هرگونه تغییر در اساسنامه شرکت
تمدید کردن مدت شرکت
انحلال شرکت 
تغییر کردن مدیران شرکت
برای ثبت تغییرات شرکت صورتجلسه تنظیم و به اداره ثبت شرکتها تحویل داده  می شود. اگر صورتجلسه تنظیمی مطابق با مقررات باشد،آگهی تغییرات ثبت شرکت باید در رومه های کثیرالانتشار چاپ شود. توجه داشته باشید که در زمانی که باید چند تغییر برای شرکت مورد نظر ثبت شود، بر
لازم به توجه است که مطالب این وبلاگ بر اساس تاریخ در سایت قرار نگرفته اند بلکه به صورت انجمن های جداگانه در وبلاگ قرار گرفته اند.
تمامی برنامه ها به صورت مشترک و همکاری با نهاد مختلف اجرا شده اند.نهادهایی از جمله بسیج دانش آموزي و.
در اکثر برنامه های شوراي دانش آموزي و آموزشگاه نهاد های مختلف شهری از جمله شوراي اسلامی شهر حضور داشته اند.مانند حضور دکتر خدیجه ربیعی نماینده شهرستان در مجلس شوراي اسلامی
بسمه
تعالی


اولین جلسه
شوراي دانش آموزي دبستان استعدادهای برتر در روز یکشنبه مورخ 97/8/6 در دفتر
آموزشگاه با حضور اعضای منتخب شورا و کادر برگزار گردید. در این جلسه ضمن تبریک به
دانش آموزان، نقش شوراي دانش آموزي و اهمیت آن در آموزشگاه توضیح داده شد و از
دانش آموزان خواسته شد که با ایده های جدید حداکثر تلاش خود را برای بهبود شرایط
آموزشگاه انجام دهند.

ادامه مطلب
مراسم پرشور روز مجلات رشد دانش آموزي در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردید.با هماهنگی شوراي معلمان برنامه های‌متنوع و تفریحی شاد با کمک دانش آموزان معلمین و کادر اجرایی دبستان انجام شد.
عناوین برنامه های اجرا شده در این روز:
۱-برپایی بازارچه خیریه توسط دانش آموزان در راستای طرح مدرسه ویژه
۲-برنامه قصه خوانی و شعر گویی و داستان از‌مجلات رشد
۳-فعالیت ساخت مجلات رشد توسط دانش آموزان
۴-ساخت دست سازه و کاردستی های شماره های‌مختلف مجلات رشد ت
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا هر ساله بین دانش آموزان دبیرستانی کشور آزمونی جهت رشد و شکوفایی استعداد های برتر و برقراری یک رقابت علمی توسط مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در دو مرحله برگزار می شود . داوطلبانی در در مرحله اول ثبت المپیاد علمی دانش آموزي انجام داده و در آزمون شرکت نموده اند پس از موفقیت در این مرحله می بایست در مرحله دوم ثبت نام آزمون المپیاد علمی نیز شرکت نمایند . برای اطلاع از شرایط و جزئیات بیشتر ثب
جهت دریافت شرح مذاکرات و مصوبات  صورتجلسه شماره 4 روی فایل زیر کلیک کنید.
  موارد مطرح در جلسه :بزرگداشت هفته قرآن ،محفل انس با قرآن ،دیدار با اولیا،جلسه همیاران طبیعت،تشکیل گروه های سرود ،نماز جماعت مسجد،جلسه سفیران سلامت ،برگزاری جشن یلدا  


دریافتحجم: 201 کیلوبایت
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب یوزارسیف(یوسف بخشنده)، کاندیدای شوراي دانش آموزي مدرسه شهید افتخاری در راستای برنامه هایی که باید در قبال مدرسه خود انجام می دادم و جزء برنامه های آتی بنده در شورا بود را قبل از رای گیری شوراي دانش آموزي به اجابت رسانده و خدمت همه ی شما دانش آموزان برای ورود به این وبلاگ خیر مقدم عرض می کنم!
این وبلاگ در حال حاضر متعلق به پایه دهم ریاضی بوده و ان شاالله در آینده ای نزدیک به کل مدرسه تعلق خواهد گرفت.
برگزاری انتخابات شوراي دانش آموزي هر ساله در آموزشگاه شور و نشاط بر پا می کند امسال نیز به رسم هر سال انتخابات شوراي دانش آموزي در آموزشگاه برگزار گردید دریافتتوضیحات: سخنرانی امام جمعه شهر جونقان در برنامه های انتخابات شورادریافتتوضیحات: برگزاری انتخابات شوراهادریافتتوضیحات: اخذ رای از دانش آموزاندریافتتوضیحات: برگزاری انتخابات با حضور مسولین استانی و شهرستانیدریافتتوضیحات: شمارش ارا
بسمه تعالی
خلاصه دوجلسه دی ماه شوراي دانش آموزي آموزشگاه نیایش  که در تاریخ های 98/10/1 و 98/10/22 در نماز خانه آموزشگاه برگزار شد ، از این قرار می باشد :
1) با توجه به فصل امتحانات انجمن علمی آموزشی و مهارتهای زندگی برآن شدیم که علاوه بر ارائه مطالب مشاوره ای تغذیه ، چگونگی بهبود مطالعه ، ساعات خواب و . را در مراسم صبحگاه ، اختصاص ساعات تفریح به مطالعه ، و برقراری کلاس های کمک درسی ، و کمک  دانش آموزان قوی تر در دروس مشکل و
2) برنامه ریزی جهت برگ
درتاریخ یکم آبان سال 98 انتخابات شوراي دانش آموزي در کلیه مدارس برگزار گردید  شوراي دانش آموزي یکی از مهمترین تشکیلات دانش آموزي می باشد که اعضای آن با آراء دانش آموزان انتخاب می گردند  و دانش آموزان را برای آینده روشن  که با مشارکت ایشان تداعی می گردد آماده می سازد و به آنان گوش زد می نماید که انتخابات امری مهم در زندگیشان می باشد وباید آگاهان صورت پذیرد .
 
بسمه
تعالی


در جلسه ایی که در تاریخ 97/12/4 روز  شنبه با حضور اعضای شوراي دانش آموزي برگزار
گردید از زحمات اعضای شوراي دانش آموزي جهت برگزاری منظم جشن دهه فجر تقدیر و تشکر
به عمل آمد. در این جلسه مقرر شد که در راستای اجرای طرح دانش آموز محوری، مسئولیت
اجرا و کنترل امور آموزشگاه به عهده شوراي دانش آموزي گذاشته شود. بدین منظور طی
روزهای آینده درباره وظایف مدیر، معاونین و چگونگی کنترل امور مدرسه به اعضای شورا
آموزش داده شود و همچنین در صبحگاه اعضا
صبح روز پنج شنبه ، سوم تیر ماه 1398، چهارمین نشست هیأت رئیسه مجامع سازمان دانش آموزي استان فارس ، با حضور محسن کلاری رئیس سازمان دانشآموزي استان، انجام شد.
در این جلسه، برنامه های جذب و سازماندهی مربیان و اعضا، و سایر موضوعات بررسی و تصویب شد. 
لازم به ذکر است، معاونین سازمان دانش آموزي فارس و رؤسای مجامع در این جلسه حضور داشتند. 
اعضای شوراي دانش آموزي می
توانند با تقسیم وظایف و استفاده از خرد جمعی و توانایی و ظرفیت تمامی دانش
آموزان مدرسه در قالب تشکیل انجمن های مختلف از جمله نمار، قرآن و عترت،
تعاونی آموزشگاهی، علمی و آموزشی، فرهنگی و هنری، تربیت بدنی، بهداشت و
سلامت، انتظار و مهدویت، صلح و دوستی، محیط زیست، مهارت های زندگی فعالیت کنند.
در حقیقت شوراي دانش آموزي یک
دارایی نامشهود در مدرسه است که در صورت جدی گرفتن از جانب مسئولین مدارس
می تواند با هم افزایی مثب
در راستای استفاده صحیح از فضای مجازی به پیشنهاد شوراي معلمان و مشارکت شوراي دانش آموزي برنامه های قابل توجهی در این زمینه در آموزشگاه اجرا گردید که می توان به کلاس های آموزش خانواده، اختصاص مراسم آغازین به این موضوع در قالب اجرای نمایش های دانش آموزي اشاره کرد. همچنین در پایه های پنجم و ششم اختصاص درس انشا به این موضوع از دیگر امور انجام شده می باشد.
انتخابات شوراي دانش آموزي پس از انجام مقدماتی شامل : ثبت نام از متقاضیان و تشکیل جلسه رد صلاحیت ، معرفی کاندیداهای نهایی و تعیین روزهای تبلیغات در تاریخ 97/8/1در آموزشگاه برگزار شد و در پایان رای گیری شمارش با حضور نمایندگان کاندیداها انجام و دو روز بعد اعلام نتایج انتخابات صورت گرفت و بلافاصله پس از معرفی نتایج در برنامه آغازین جلسه اول تشکیل و کمیته ها انتخاب شدند دریافت
سلام علیکم
احتراما ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست وهشتم صفرسال 1440هجری قمری ورحلت جانگداز پیامبررحمت حضرت محمدمصطفی(ص)وشهادت امام حسن مجتبی(ع) گزارش مکتوب وتصویری  انتخابات شوراي دانش آموزي  دبیرستان دوره اول متوسطه قلم چی فارسان  جهت بازدید علاقه مندان  ومراجعه کنندگان درسایت بارگذاری می گردد. 
برای مشاهده به ادامه مطلب برویدمجتمع اموزشی قلم چی فارسان
در رابطه با برگزاری المپیاد ورزشی همکاری با مربی تربیت بدنی آموزشگاه و تقسیم کارها بین اعضاء شوراي دانش آموزي و پیشتازان با همکاری شوراي مدرسه و برگزاری شوراي معلمان و تهیه مقدمات برگزاری المپیاد و گرفتن تشک های مخصوص جهت اجرا و تشویق دانش آموزان و گروه بندی دانش آموزان توسط مربی تربیت بدنی و  تمرین ورزشهادر سالن ورزشی با همکاری خانم نوروزیان  و اجرای المپیاد در آموزشگاه و ارسال گزارش به اداره.
بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره امور مدرسه از طریق شوراي دانش آموزي

                    نوع فایل:ورد قابل ویرایش تعداد صفحه:32 قیمت: 2 هزار تومان دانلود و خرید به صورت آنلاین     فهرست مطالب چکیده 1 مقدمه . .2 بیوگرافی 4 اهداف پژوهش 4 متدولوژی تحقیق 4 روش تجزیه وتحلیل داده ها 6 بررسی پیشینه 8 اهداف شوراي دانش آموزان در دوره راهنمایی 12 رویکرد مدیریت مبتنی بر مدرسه 14 کارکردهای عمده شوراي دانش آموزي
به دلیل استقبال دانش آموزان از فعالیت های بسیج دانش آموزي تعداد چهارده نفر به عنوان اعضای شوراي واحد دانش آموزي دبستان منتخب گردیدند و الباقی دانش آموزان در حلقه های صالحین تقسیم بندی گردیدند . عنوان واحد مدرسه امیدان می باشد در ضمن نام حلقه ی صالحین سردار شهید صیاد شیرازی نام گذاری گردید
اولین نشست هیات رئیسه مجامع اعضا و مربیان سازمان دانشآموزي کشور صبح روز شنبه، بیست و دوم تیر ماه، به‌مدت دو روز با حضور علیرضا کاظمی، رئیس سازمان دانشآموزي و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمد روشنی قائم‌مقام سازمان، مشاوران و معاونان در سازمان دانشآموزي آغاز شد.
محمد مهدی نوری پور، رئیس هیات رئیسه مجمع اعضا، کار آفرینی در مقاطع پایین تحصیلی را از راهکار های پیشرفت دانش آموزان دانست. 
در این جلسه برخی از اعضای هیئت رئی
جلسه شوراي دانش آموزي دبیرستان نمونه بحرالعلوم روز شنبه 98/11/12 برگزار و موراد ذیل به تصویب رسید.
1- اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با همکاری کمیته مناسبت های شورا
- تزیین آموزشگاه
-برگزاری جشن دهه فجر در آموزشگاه روز دشنبه98/11/21
- تشویق و ترغیب دانش آموزان جهت شرکت در راه پیمایی 22بهمن 
 
2- مصوب گردید به دانش آموزان فعال در برنامه های صبحگاهی تقدیر نامه با امضای امام جمعه محترم شهر فارسان و مدیریت آموزشگاه اهدا گردد.(از هر کلاس یک نفر)
3- با تو
دانش آموزانی که به هر دلیلی امکان ثبت نام در آزمون المپیاد علمی دانش آموزي در موعد مشخص شده را ندارند باید در زمان تمدید مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزي اقدام به ثبت نام خود نمایند . به گفته سایت هیوا ممکن است دانش آموزان به دلایل زیادی نتوانند در موعد ثبت نام المپیاد دانش آموزي ثبت نام خود را تکمیل نمایند و به دلیل درخواست های پی در پی دانش آموزان برای تمدید مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزي ، سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ا
 
براساس ماده 18 آیین نامه اجرایی مدارس ، شوراي دانش آموزي، به منظور مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسایل آموزشی ، پرورشی ، انضباطی ،ورزشی و فوق برنامه و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم دوسویه بین دانش آموزان و اولیای مدرسه و ارج نهادن به شخصیت و کرامت آنان و تقویت اعتماد به نفس و خود باوری ومسئولیت پذیری و مشارکت جویی در آنان در سطح مدارس تشکیل می شود.
بهمین صورت استاد روشن دل اصغرزاده، رئیس شوراي دانش آموزي دبیرستان خودرانامزد عضویت درشور
عکس های صورت جلسه و اسامی شوراي دانش آموزي را گذاشتیم در صورت کیفیت پایین می توانید از دانلود فایل pdf که در ادامه مطلب همین پست است اسفتاده نمایید.

عکس های اسامی شوراي دانش آموزي

ادامه عکس ها و فایل آنها در ادامه مطلب درج شده است

ادامه مطلب
سوال  :
از مسئولان مدرسه درباره کار و نقش شوراي دانش آموزي و مجلس دانش آموزي جمهوری اسلامی ایران پرس و جو کنید
 
 پاسخ :
شوراي دانش آموزي در مدرسه تشکیل جلسه می دهند و طرح و پیشنهادات خود را به اطلاع مسئولین می رسانند مجلس دانش آموزي هم در طول سال جلسه ای تشکیل داده و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به مسئولین آموزش و پرورش انتقال می دهند.
تعداد اعضا بر حسب تعداد دانش آموزان آموزشگاه چنین است : مدارس ابتدایی تا ۱۰۰ نفر دانش آموز ۵ نفر ع
بسمه تعالی
برگزاری جلسه شوراي دانش آموزي فروردین ماه
مصوبات جلسه:
1)تجلیل از دانش آموزانی که در مسابقات قرآن رتبه برتر کسب کرده بودند .
2) برگزاری جشنی جهت تشویق دانش آموزان گروه سرود و تئاتر که در منطقه رتبه اول را کسب کرده بودند.
3) تدارک جوایز و تقدیر نامه برای دانش آموزان برتر در رشته های تک نوازی ، تک خوانی، و استندآپ کمدین
4) 
دریافتدریافتدریافتدریافت
 
 
انتخابات دانش آموزي شوراي مدرسه:
انتخابات شوراي دانش آموزي در تاریخ یک آبان در مدرسه عفاف برگزار شد. قبل از شروع انتخابات تمامی کاندیداها معرفی شدند و تبلیغات خود را به صورت گسترده در مدرسه انتشار دادند. فضای تبلیغاتی مدرسه در این روزها بسیار دیدنی و مهیج بود.نتیجه انتخابات در همان روز مشخص شد.
شوراي دانش آموزي دبیرستان نمونه سعدی شهرکرد به نوبه خود درخشش تعداد قابل توجه داش آموزان پایه نهم این آموزشگاه بویژه دانش آموزان نهم عضو انجمن ها و شوراي دانش آموزي این آموزشگاه را در مدارس  متوسطه دوم تیزهوشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷تبریک عرض می نماید.
طعم خوش موفقیت گوارای وجودتان.
تاریخ :97/10/15
صورتجلسه کمیته ورزشی
درتاریخ 15/10/97 
شنبه جلسه ای با حضورمدیر، معاون، و اعضاء شوراي دانش آموزي واعضاء کمیته درمحل
دفتر آموزشگاه برگزار گردید که پس از بحث وتبادل نظر مدیر آموزشگاه درمورد اهمیت
ورزش ومسابقات ورزشی وایجادشور وهیجان در بین دانش آموزان توضیحاتی راارائه نمودند
ومقرر شد بین دانش آموزان مسابقات ورزشی به طور جداگانه برگزار گردد وازبین دانش
آموزان تیم هایی انتخاب وجهت شرکت در مسابقات منطقه ای به اداره معرفی گردند 
اع
صورتجلسه  تشکیل ستاد برگزاری انتخابات
شوراي دانش آموزي
دبیرستان
نرجس طاقانک 98-97





 

در
تاریخ 97/7/17به استناد بخشنامه ارسالی اداره با حضور شوراي مدرسه  وبا حضور مدیر،معاون آموزشی ومربی پرورشی  جلسه ای با موضوع برگزاری بیست ویکمین  انتخابات شوراي دانش آموزي ومعرفی اعضا ستاد
اجرایی برگزار گردید.
اهم دستور جلسه ومصوبات:
1-   تشکیل ستاد
اجرایی انتخابات وصدور ابلاغ وشرح وظایف هر کدام از آنان وطرح موضوع در مراسم
آغازین وثبت نام ا
  فرایند انجام انتخابات شوراي دانش آموزي مدرسه دکتر مفتح وردنجان
                                        
 
  در مدرسه شهید دکتر مفتح وردنجان ، با کمک کارکنان مدرسه و چند تن از دانش آموزان رای گیری (توسط رایانه) آغاز شد. و بحمدالله رای گیری با موفقیت انجام شد.                           
بدینوسیله به اطلاع بازدیدکنندگان وبلاگ می رساند تصاویرصورتجلسات شوراي دانش آموزي بروز رسانی و تکمیل و در منوی «چارت انجمن ها و صورتجلسات شورا»واقع در بالای وبلاگ جهت اطلاع نمایش داده شده.


















دانلود فایل فشرده صورتجلسات شوراي دانش آموزي نمونه سعدی
بسمه تعالی
هیچ پشتوانه ای مطمئن تراز م نیست
                                                       پیامبر اکرم (ص)
وامرهم شوری بینهم
گزارش تشکیل ستاد اجرایی انتخابا ت شوراي دانش آموزي در دبیرستان دوره اول مریم در سال تحصیلی 99-98بدین شرح می باشد.
این جلسه در روز سه شنبه 23/7/98 در دفتر آموزشگاه تشکیل گردید . وپیرامون مسائل زیر بحث وتبادل نظر صورت گرفت .
-آگاه نمودن دانش آموزان از زمان انتخابات شوراي دانش آموزي وتوجیه آنها در مراسم آغازین
صورت جلسه پروژه مهرشرح وظایف رئیس ستاد / مدیر آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف عضو ستاد /معاون پرورشی آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف دبیر ستاد /معاون آموزشی آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف عضو ستاد /نیروی خدماتی آموزشگاه (مدرسه)نمون برگ ثبت اطلاعات دانش آموزان خاص ( شاهد،ایثارگر،تحت پوششکاملترین و بروز ترین ابلاغ همراه با امکان پیست کردن عکس ابلاغ دار
ادامه موارد موجود در پروژه مهر 99
نمونه برگ و فرم رنگی ثبت اطلاعات فردینمونه چارت سازمانی با حالت رنگ
صورت جلسه پروژه مهرشرح وظایف رئیس ستاد / مدیر آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف عضو ستاد /معاون پرورشی آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف دبیر ستاد /معاون آموزشی آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف عضو ستاد /نیروی خدماتی آموزشگاه (مدرسه)نمون برگ ثبت اطلاعات دانش آموزان خاص ( شاهد،ایثارگر،تحت پوششکاملترین و بروز ترین ابلاغ همراه با امکان پیست کردن عکس ابلاغ دار
ادامه موارد موجود در پروژه مهر 99
نمونه برگ و فرم رنگی ثبت اطلاعات فردینمونه چارت سازمانی با حالت رنگ
انتخابات شوراي دانش آموزي همه
ساله در هفته اول آبان ماه  در تمامی مدارس ابتدایی از پایه سوم به بالا،
متوسطه اول و دوم اعم از مدارس شهری، روستایی، استثنایی دخترانه و پسرانه
دولتی و  غیر دولتی به صورت همزمان برگزار  می شود.
ترکیب منتخبین شوراهای دانش
آموزي متناسب با جمعیت دانش آموزان در مدارس بین ۵ تا ۱۱ نفر تشکیل و به
عنوان بازوی می مدرسه به صورت رسمی،  همزمان با روز نوجوان و سالروز
شهادت نوجوان بسیجی شهید فهمیده فعالیت رسمی خود را
تاریخ :10/4/98
صورتجلسه کمیته کمک به برگزاری مراسمات ومناسبت ها
درتاریخ 10/4/98روزسه  شنبه جلسه ای با حضور معاون، و اعضاء شوراي دانش آموزي واعضاء کمیته درمحل دفتر آموزشگاه برگزار گردید که پس از بحث وتبادل نظر مربی پرورشی در مورد فرارسیدن کلیه مناسبت ها وبرگزاری اعیاد جشن ها ومراسمات عزاداری ونصبب پارچه وپوستر وهمچنین برنامه های صبحگاه توضیحات لازم را ارائه نمودند ومقرر شد اعضا شوراي دانش آموزي همکاری لازم رابا کمیته داشته باشند تابتوتنند در
صورت جلسه پروژه مهرشرح وظایف رئیس ستاد / مدیر آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف عضو ستاد /معاون پرورشی آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف دبیر ستاد /معاون آموزشی آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف عضو ستاد /نیروی خدماتی آموزشگاه (مدرسه)نمون برگ ثبت اطلاعات دانش آموزان خاص ( شاهد،ایثارگر،تحت پوششکاملترین و بروز ترین ابلاغ همراه با امکان پیست کردن عکس ابلاغ دار
ادامه موارد موجود در پروژه مهر 99
نمونه برگ و فرم رنگی ثبت اطلاعات فردینمونه چارت سازمانی با حالت رنگ
 

به نام خدا
وزارت آموزش و پرورش سازمان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری
مدیریت آموزش وپرورش منطقه/ناحیه/شهرستان شهرکرد
((وامرهم شوری بینهم))
کارت شناسایی اعضای شوراي دانش آموزي
نام و نام خانوادگی:حسنا فاضلیان شهرستان:شهرکرد
شماره شناسنامه:4611050831      آموزشگاه:علامه دهخدا
تاریخ تولد:   10/1/1385         کلاس:هشتم
سال تحصیلی:99-98 اعتبار این کارت تا یک سال می باشد.                                                                    
بسمه تعالی
جلسه در نماز خانه آموزشگاه در ساعت 11 برگزار شدهکه مصوبات جلسه از این قرار است:
1- با توجه به فصل امتحانات انجمن مهارتهای زندگی و انجمن علمی و آموزشی تهیه تراکت و نصب در سالن امتحانات و پانل ها جو را برای دانش آموزان مساعد کردند .همچنین اختصاص بخش دانستنی های صبحگاه به مواردی از جمله تغذیه مناسبت فصل امتحانات ، موارد بهداشتی ، زمان مطالعه ، زمان خواب و
1- با توجه به در پیش بودن 9 دی روز بصیرت کلیه اعضای شوراي دانش آموزي اعلام آمادگ
صورت جلسه پروژه مهرشرح وظایف رئیس ستاد / مدیر آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف عضو ستاد /معاون پرورشی آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف دبیر ستاد /معاون آموزشی آموزشگاه (مدرسه)شرح وظایف عضو ستاد /نیروی خدماتی آموزشگاه (مدرسه)نمون برگ ثبت اطلاعات دانش آموزان خاص ( شاهد،ایثارگر،تحت پوششکاملترین و بروز ترین ابلاغ همراه با امکان پیست کردن عکس ابلاغ دار
ادامه موارد موجود در پروژه مهر 99
نمونه برگ و فرم رنگی ثبت اطلاعات فردینمونه چارت سازمانی با حالت رنگ
قابل کلیه دانش آموزان عزیز نتیجه   بیست و دومین انتخابات  شوراي دانش آموزي که در روز چهارشنبه اول آبان98  همزمان با کل کشور د دبیرستان شاهد پسران دوره اول برگزار گردید به شرح زیر می باشد.

ردیف
نام و نام خانوادگی
پایه تحصیلی
سمت در شورا
 تعداد رای

1
احمد رضا میر رضایی
نهم 
رییس
121

2
سید محمد حسن
نهم
نایب رییس
97

3
ماهان فرهادی
هشتم
منشی
54

4
مانی کاتوزیان
نهم
عضو
53

5
علی شکاری
هفتم
عضو
53

6
ماهان قادری
هفتم
عضو
51

7
پویا سپهوند
هشتم
عضو
51

 
 
1- انتخابات شوراي دانش آموزي در اول آبان   1398
2-اعلام لیست اعضای شورا و ایجاد کمیته ها (14 مورد ) و شرح وظایف به انها
3- برگزاری جلسات هر کمیته دو بار در ماه
4- برنامه ریزی تمامی کمیته ها برای ایام دهه آخر صفر
5- برنامه ریزی کمیته انتظار و مهدویت جهت آغاز امامت امام زمان (عج)
ادامه مطلب
دومین شماره {ماهنامه دانش آموزي تلاش چناران} منتشر شد .
  دارای مجوز از اداره آموزش و پرورش چناران
 
آنچه دراین شماره می خوانید:
_جلسه شوراي آموزش و پرورش چناران
_فرصت طلایی نوروز برای درس خواندن
_مراسم اهداء جوایز به دانش آموزان برتر دبستان زوار زاده
_نخبه های مدارس و .ماهنامه دانش آموزي تلاش
به گزارش خبرنگار ماهنامه دانش آموزي تلاش ، «سلطانی» معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: چناران از قابلیت های ورزشی خوبی برخوردار است.  حسین عیدی (معاون مدیریت ،توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش چناران) همچنین از افتتاح زمین چمن مصنوعی در شهرستان چناران خبر داد . 
در پایان جلسه شوراي آموزش و پرورش چناران از انجمن اولیاء و مربیان چناران تقدیر بعمل آمد.ماهنامه دانش آموزي تلاش
 
شوراهای دانش آموزي فعالیتی مهم برای رشد اجتماعی و ی دانش آموزان به عنوان یکی از ساحت های ۶ گانه تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در فرآیند تعلیم و تربیت دینی به آن توجه زیادی شده است.
هدف اصلی از فلسفه شوراهای دانش آموزي در نظام تعلیم و تربیت در واقع آشنا کردن دانش آموزان با تربیت اجتماعی و ی از پشت میز کلاس های درس است.
امسال انتخابات شوراهای دانشآموزي مدارس سراسر کشور را بصورت الکترونیکی برگزار نمودند.
 
 
ادامه مط
بسمه
تعالی
گزارش
ستاد برگزاری  انتخابات شوراي دانش آموزي
آموزشگاه
بصیرت سیبک
سال
تحصیلی 98-97
در خصوص انتخابات شوراي دانش آموزي
سال تحصیلی 97-98
جلسه ستاد اجرایی انتخابات درروز یکشننبه  تاریخ 22/7/97 آموزشگاه بصیرت سیبک تشکیل گردید
که اهم تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به شرح ذیل می باشد:
1-همکاری کادر آموزشی –اداری آموزشگاه برای حضور پرشور وفعال دانش آموزان در انتخابات
2-توجیه اعضای ستاد به اهمیت موضوع انتخابات
3-تبیین وتشریح اهداف شوراي دانش آم
                                          بسمه تعالی
       اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری                                    تاریخ  :  20/1/98
 
به : مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان شهرکرداز : دبستان هاتف کیان
موضوع :  گزارش اجرای طرح یک روز برای فردا
 
        بر اساس دستورالعمل شوراي دانش آموزي و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شوراي دانش آموزي شماره 10 مقرر شد طرح یک روز برای فردا در روز چهارشنبه  مورخه 21/1/98با همکاری اع
تصاویری از اجرای طرح یک روز برای فردا در مدرسه
و مدیریت مدرسه به دست اعضای شوراي دانش آموزي
(برای دریـافت عکس ها کافیست روی آن ها کلیک کنید)
جلسه شوراي دانش آموزي برای اجرای طرح یک روز برای فردا

صورتجلسه


تصاویری از مدیریت مدرسه به وسیله اعضای شورا
در راستای تشکیل جلسه شوراي دانش آموزي با مسئولین با حضور کارشناس محترم فرهنگی و هنری جناب آقای مختاری و کارشناس محترم اقامه نماز جناب آقای اسدی جلسه در محل دفتر پرورشی تشکیل و پس از گفتگو و تبادل نظر اهم مصوبات به شرح ذیل به تصویب رسید.
 
ادامه مطلب
تاریخ :97/9/10
صورتجلسه کمیته تعاون
درتاریخ 10/9/97روز شنبه جلسه ای با حضورمدیر، معاون، و
اعضاء شوراي دانش آموزي واعضاء کمیته درمحل دفتر آموزشگاه برگزار گردید که
دراین جلسه مدیر آموزشگاه درمورد تعاون توضیحات لازم راارائه نمودند ومقررشد اعضا
با مدیر آموزشگاه همکاری لازم را داشته باشند
اعضاء کمیته تعاون
1-بنیامین
کریمزاده
2-امیر عباس حیدری

3- محمد مهدی
رفیعی
4-علیرضا سرو
آزاد          رئیس شورا
5-خلیل حیدری      معاون
دانش آموزانی که متقاضی ثبت نام در آزمون المپیاد علمی دانش آموزي امسال هستند باید در زمان ثبت نام به صورت اینترنتی و با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اقدام نمایند . به گفته سایت هیوا ، زمان ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزي برای امسال احتمالا اوایل دی ماه باشد .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4715/زمان-ثبت-نام-آزمون-المپیاد-علمی-دانش-آموزي.html
 
شوراي دانش آمورزی نماد مشارکت جویی دانش آموزان و مربیان آموزشگاه می باشد که تعداد آنان با توجه به آمار داش آموزان متفاوت است اعضای شوراي مدرسه مدرس نه نفر میباشند که در قالب کمیته ها تشکیل شده توسط شورا سایر دانش آموزان را نیز در فعالیتهای خو دسهیم می نمایند
 
گزارشی تصویری از انتخابات شوراي دانش آموزي در مدرسه
(برای دریـافت عکس ها کافیست روی آن ها کلیک کنید)
گوشه ایی از تبلیغات کاندیداها





برگزاری انتخابات




اعلام نتایج انتخابات


اولین جلسه شورا


اولین صورتجلسه شورا
(تعیین وظایف اعضا)
سومین جلسه سورای دانش آموزي ولایت فقیه فارسان در تاریخ 16 دیماه 97 برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل بر نقش شورا در شرکت دادن دانش آوزان در فعالیتهای مختلف مدرسه به دلیل ارتباط وسیعتر با دانش آموزان تاکید گردید.
همچنین در این جلسه مقرر شد با هماهنگی شورا و مربی پرورشی و با توجه به نزدیک بودن امتحانات نوبت اول به صورت منظم مقالاتی در مورد چگونگی مطالعه جهت امتحانات در صبحگاه توسط شورا یا دانش آموزان قرائت گردد.
همچنین در فرصتها
شرکت  ممکن است بخاطر دلایل اختیاری و یا اجباری منحل شود و فعالیتش به اتمام برسد. برخی از دلایل انحلال شرکت در ادامه ذکر شده است: 
  بدهی های مالیاتی  و یا اداره بیمه
حقوق معوقه کارمندان
نرسیدن به اهداف مورد نظر اعضای شرکت 
به پایان رسیدن مدت شرکت 
کم شدن اعضای شرکت 
ورشکستگی
و.
برای انحلال شرکت باید صورتجلسه ای تنظیم شود و تمامی اعضای شرکت آن را امضا کنند. اگر یکی از اعضای شرکت حضور نداشته باشد، نماینده تام الاختیار او م
باسمه تعالی
وزارت آموزش وپرورش                                                                                                                                  تاریخ      7 98/7/1
                                              
اداره کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری                                                                           سال تحصیلی 99-98
                                                                       
آموزش وپرورش ناحیه 2
بسمه
تعالی

در جلسه ایی
که در تاریخ 97/12/19 روز دوشنبه با حضور اعضای شوراي دانش آموزي برگزار گردید،
عملکرد شوراي دانش آموزي طی چند ماه گذشته مورد نقد و برری قرار گرفت و هر یک از
اعضای شورا نظر خود را جهت بهبود شرایط مطرح کردند.

1-هماهنگی و
نظم بیشتر بین انجمن های دانش آموزي

2-فعالیت های
بیشتر اعضای شورا در مناسبتها

3- تشویق دانش
آموزان به فعالیت بیشتر

4-برجسته کردن
نقش انجمن های تشکیل شده در آموزشگاه







در این جلسه هم چنین به پیشنهاد مسئول انجم
جلسه دوم شوراي دانش آموزي آموزشگاه علامه مجلسی در رابطه با برگزاری مراسم 13آبان میباشد.طی این جلسه مقررگردید بمناسبت روز دانش آموز ،مقاله ای در مراسم صبحکاه قرایت گردد.سپس همه دانش آموزان بهمراه کادر آموزشی وپرورشی مدرسه برسرگار شهدای روستاحضور یابند.
ارسال گزارش گرامیداشت شب یلدا 
 ردیف       عنوان برنامه       زمان اجرا        مکان اجرا                     با مشارکت                 مخاطبین  هدف 
    1         جشن یلدا          98/9/30        نماز خانه مدرسه        شوراي بسیج                دانش آموزان 
     2         پخت آش رشته    98/9/30        مدرسه                    همکاران                      دانش آموزان ودبیران 
      3          تهیه گاهنامه       98/9/28       --------                     شوراي دانش اموزی        دانش اموزا
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

آشپزی دفتر ایمنی بیمار و آموزش همگانی بیمارستان شهدا لردگان حرف های پنهان هر چی بخوای هست Roland بهترین ها دامداریاران سبز برترین اساتید کنکور کشور دانش ایمنی و بهداشت