نتایج جستجو برای عبارت :

عكس هاى شخصى النازقاسمى

آموزش دفاع شخصى خصوصى و نیمه خصوصى مخصوص كودكان و نوجوانان و بزرگسالان در شمال تهران (فرمانیه)با اهداء مدرك بین الملى در پایان دوره ٠٩١٢١٨٦٦٨٦٧و٠٩١٢٢٩٩٩١٤٠ ا.جاوید کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
عاداتى که می‌تواند نشان دهنده کمبود اعتماد به نفس باشد:
١. به همه چیز بله گفتن و ناتوانى در نه گفتن به بعضى درخواست ها و امور خلاف میل فرد.
٢. مکالمات درونى منفى و یا خود سرزنش گرى.
٣. عقب نشینى کردن از اهداف زمانى که فرد مورد انتقاد دیگران قرار مى گیرد.
٤. ناتوانى در تصمیم گیرى. 
٥. ترس از شکست.
٦. انتقادات سازنده در مورد کارها و امور را یک مشکل و نقص شخصى فرض کردن. 
۷. ترس از بیان نظرات و ایده ها در برابر دیگران.
۸. زود تسلیم شدن.
۹. مقایسه منفى خود ب
امام جعفر صادق علیه السّلام نقل کرده اند:در شهر مدینه طیبّه مردى بیکار و
ولگرد وجود داشت که کارش جُک گفتن و خندانیدن افراد بود.روزى با خود گفت : من
همه را خندانده ام ، مگر یک نفر به نام علىّ بن الحسین ، امام سجّاد علیه السّلام
را؛ و بالا خره یک روزى باید حیله اى برایش بسازم تا او و دیگر همراهانش را بخندانم
.پس روزى در حالى که حضرت زین العابدین علیه السّلام به همراه دو نفر از دوستان
خود از محلّى عبور مى نمود، آن شخص شوخ مزاج آمد و عباى حضرت را ا
دفاع شخصى یعنى چه؟
دفع كردن، سد كردن، رد كردن
 
و یا دورى جستن از هر عامل مزاحمى را دفاع شخصى می نامند.
 
شنیدن واژه‌ى دفاع شخصى (Self Defense)ذهن ما را به دنیاى هنرهاى رزمى مى‌كشاند. آن دسته از روش­ ها و فنونى كه بتوان با استفاده از آن­ها در برابر هر مهاجمی، سلامتى جسمى و روانى خود را حفظ كرد، دفاع شخصى است.بدن انسان به طور طبیعى از بدل تولد نسبت به مزاحمت ها و خطرهاى پیرامون خود واكنش نشان میدهد مانند نوزادى كه وقتى نور به چشمانش برخورد میكند
گاهی اوقات کودکان کارهایی را از سر ندانستن و حتی لجاجت انجام می دهند. پدر و مادرها باید سعی کنند کار اشتباه فرزندشان را با گذشت و چشم پوشی جواب دهند.شخصى مى گوید: از دست فرزندم نزد امام کاظم علیه السلام شکایت کردم.امام کاظم(ع) فرمودند:او را کتک نزن و با وى قهر کن، اما آن را طولانى نکن.بحارالانوار | ج104 | ص99
دولت انگلیس شخصى را اجیر کرده بود تا در بازار کرمانشاه به انگلیس فحش و ناسزا بدهد، تا بدین وسیله دشمن‌هاى انگلیس را بشناسد و از کارهاى آن‌ها مطلع گردد و اسرار دشمنان خود را کشف کند. آرى، کفار تا به این درجه براى کار خود فکر مى کنند!
(در محضر بهجت ۱۸۹)
پدر و مادرها معمولاً اسم کسانی را برای بچه هایشان انتخاب می کنند که به آنها تعلق خاطر دارند و برایشان احترام خاصی قائلند. چقدر خوب است که ما اسم فرزندمان را از بین اسامی اهل بیت علیهم السلام انتخاب و با این کار یاد و نامشان را همیشه زنده نگه داریم.امام صادق (ع):به شخصى که نام دخترش را «فاطمه» نهاده بود، فرمودند: اکنون که نام او را «فاطمه» نهاده ای، دشنامش نده؛ نفرینش نکن؛ و کتکش نزن.اصول کافی | ج6 | ص48
«٨٤»وَ إِذْ أَخَذْنا مِیثاقَکُمْ‌ لا تَسْفِکُونَ‌ دِماءَکُمْ‌ وَ لا تُخْرِجُونَ‌ أَنْفُسَکُمْ‌ مِنْ‌ دِیارِکُمْ‌ ثُمَّ‌ أَقْرَرْتُمْ‌ وَ أَنْتُمْ‌ تَشْهَدُونَ‌ 
و(به یاد آرید)هنگامى که از شما پیمان گرفتیم،خونهاى یکدیگر را نریزید و همدیگر را از سرزمین خود بیرون نکنید،پس شما(به این پیمان)اقرار کردید و خود برآن گواه هستید. 
نکته‌ها: 
شاید مراد از میثاق بنى اسرائیل درباره‌ى احترام به خون مردم،آیه ٣٢ سوره مائده باشد که مى‌فرماید:
كاردرمانی شمال تهران انجام کارهای شخصی مثل خوردن، خوابیدن، لباش پوشیدن و نظافت، و نیز کارهای اجتماعی مثل واکنشهای عاطفی در حوادث و تعامل با دیگران، مشارکت و رعایت قوانین اجتماعی همگی جزو این حیطه محسوب می شوند.به عبارت دیگر تکامل شخصی اجتماعی عبارتست از رشد توانائی های کودک برای مستقل شدن و ارتباط با دیگران در یک چهارچوب مشخص. کودکان برای رسیدن به این توانائی مسیر زیر را طی می نماید: ۱- چنانکه ذکر شد استعداد اولیه شیرخواران برای تماس با وا
رک یا FRANK به معناى ابراز نظرات شخصى در مورد مسائلى است که مربوط به خود ما می شود مثلا من بستنى دوست ندارم این موضوع را به صراحت بازگو می کنم یا دوستى از من می پرسد: میاى بریم بیرون؟ به راحتى می گویم: نه الان حوصله ندارم . این می شود نظر شخصى من در مورد خودِ من .
و اما،
رود یا RUDE به معناى گستاخى یا بی ادبی است که نظرات ما در مورد ظاهر یا شخصیت دیگران است، مثلا من به دوستم می گویم: چقدر چاق هستى! یا می گویم: بینى تو شبیه بینىِ عقاب است! ببخشیدا من رک ه
وحشتناک ترین لحظه ى زندگى، لحظه ای است که انسان را در سرازیرى قبر می گذارند.
شخصى نزدامام صادق(ع) رفت و گفت من از آن لحظه بسیار می ترسم، چه کنم؟
✅ امام صادق(ع) فرمودند:
زیارت عاشورا را زیاد بخوان.
آن مرد گفت چگونه با خواندن زیارت عاشورا از خوف آن لحظه در امان باشم؟
امام صادق(ع) فرمود: 
مگر در پایان زیارت عاشورا نمى خوانید اللهم ارزقنى شفاعة الحسین یوم الورود؟
یعنی خدایا شفاعت حسین(ع)را هنگام ورود به قبر روزى من کن.
زیارت عاشورا بخوانید تا امام ح
روزى امام سجّاد علیه السّلام ، به سمت یکى از باغات خود در اطراف مدینه حرکت مى
کرد، در بین راه گرگى را دید که موهاى بدنش ریخته بود با حالتى غمگین ناله مى کرد و
زوزه مى کشید.چون حضرت نزدیک گرگ رسید، فرمود: بلند شو برو، من برایش دعا مى
کنم و إ ن شاء اللّه مشکلى نخواهد داشت .پس گرگ حرکت کرد و رفت ، شخصى که همراه
امام علیه السّلام بود به حضرت گفت : جریان این گرگ چه بود؟امام علیه السّلام
فرمود: گرگ مى گفت : من همسرى دارم که در حال زایمان و در شدّت درد،
«٥٦»فَأَمَّا الَّذِینَ‌ کَفَرُوا فَأُعَذِّبُهُمْ‌ عَذاباً شَدِیداً فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَةِ‌ وَ ما لَهُمْ‌ مِنْ‌ ناصِرِینَ‌ 
و امّا گروهى که کافر شدند،در دنیا و آخرت به عذابى سخت عذابشان مى‌کنم و براى آنها هیچ یاورانى نیست. 
«٥٧»وَ أَمَّا الَّذِینَ‌ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصّالِحاتِ‌ فَیُوَفِّیهِمْ‌ أُجُورَهُمْ‌ وَ اللّهُ‌ لا یُحِبُّ‌ الظّالِمِینَ‌ 
و امّا کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته انجام داده‌اند،پاداش‌هاى
تصویرهای ذهنی بسازید!تصور كنید چشمانتان را مى بندید و با همین ظاهر با همین پوشش، چهره و خلقیات در جزیره ناشناخته اى هستید كه آدم هاى عجیب با پوشش، چهره و خلقیاتى عجیب تر در آنجا زندگى مى كنند. شما بسیار متعجب هستید و بیش از حد تشنه. زبان آن ها را نمى دانید حتى با حركات بدنتان هم نمى توانید به آن ها بفهمانید تشنه هستید و آب مى خواهید. به طور اتفاقى مى بینید كه یكى از آن افراد به دیگرى مى گوید: ” گاگو”! و دیگرى به او آب مى دهد.شما هم متوجه مى
شیخ طوسى (ره) به اسناد خود، از محمّد بن احمد انصارى، نقل مى‏ کند که گفت:«گروهى از مفوّضه و مقصّره ( گروهى که معتقد بودند خداوند همه چیز را به مخلوقات واگذار کرده، و کارى به کار آنها ندارد)شخصى به نام «کامل بن ابراهیم مدنى» را به حضور امام حسن عسکرى علیه السّلام فرستادند، تا درباره عقائد خودشان، با امام حسن عسکرى علیه السّلام مناظره و گفتگو کنند، کامل به سوى امام حسن عسکرى علیه السّلام حرکت کرد.او مى‏ گوید: «پیش خود فکر کردم که از امام حسن عسک
روایت شده که روزى حضرت امیر علیه السّلام بر فراز منبر مسجد کوفه پس از
حمد و ثناى الهى فرمود: اى مردم! گناهان سه قسمند، سپس ساکت شد، شخصى
پرسید: یا على علیه السّلام فرمودى گناهان سه قسمند و ساکت شدى؟
فرمود:آرى
مى‏خواستم آن را توضیح دهم ولى چیزى به ذهنم رسید، که فاصله بین کلام شد،
آرى گناه سه قسم است: گناهى که آمرزیده مى‏گردد و گناهى که آمرزیده
نمى‏گردد، و گناهى که هم صاحبش بیم دارد و هم امید، عرض شد برایمان آن را
روشن کن؟
فرمود: آرى گناهى که
همراهی زائر امام توسط ملائکهاز حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام منقول است که: چون شخصى از خانه خود بیرون آید به عزم زیارت حضرت امام حسین علیه‌السلام به‌سوی کربلا مشایعت کنند او را از هفت‌صد ملک از بالاى سر او و زیر پاى او از جانب راست و چپ و پیش رو و پشت سر او تا او را به اهلش برسانند؛ پس چون زیارت کند آن حضرت را ندا کند او را منادى که: گناهانت آمرزیده شد پس ‍ از سر گیر عمل را؛ پس با او برمی‌گردند آن ملائکه تا داخل خانه خود شود؛ پس به او می‌گوی
عصمت امامان علیهم السلام تبعیت از سنت آنان را واجب مى‌کند و بر
اساس این اعتقاد، فقه شیعه پویا و غنى است. در این عصر، چنان‌که در برخى از
روایات نیز آمده، شیعیان با تشویق امامان علیهم السلام به اجتهاد صحیح روى
آوردند و امامان معصوم علیهم السلام براى حفظ مواریث فقهى و کلامى، ضمن تأکید بر
اجتهاد پیروان خود را از خلط آراى شخصى با احادیث باز‌داشتند و بر حفظ،
کتابت و نقل صحیح آن ترغیب کرده، همزمان، اجتهادات فقیهان اهل‌سنت را که بر اساس قیاس و
در اینجا تذكر این موضوع لازنم است كه در بعضى از منابع اهل سنت، پدر حضرت مهدى «عبد الله» معرفى شده است.  در حالى كه در منابع شیعه و سنّى اخبار فراوانى وجود دارد كه مى ‏رساند نام پدر آن حضرت «حسن» - علیه السلام - است. سر چشمه این اختلاف آن است كه در بعضى از روایات اهل سنّت پیرامون ویژگی هاى آن حضرت، این جمله از پیامبر اسلام نقل شده است: «. یواطئ اسمه اسمى و اسم أبیه اسم أبى».  یعنى، اسم او (مهدى) اسم من، و اسم پدرش، ا
جریان سرقت از صندوق امانات بانک فروردین 98
ماجرای سرقت صندوق امانات بانک چیه
اخرین خبرها از سرقت صندوق امانات بانک در فروردین 1398
رئیس پلیس پیشگیرى پایتخت بیان کرد: بانک ها جز برنامه هاى پلیس پیشگیرى است که حتما رصد، پایش و بررسى شوند.
خبرى به کلانترى ما واصل مى شود که یکى از گشتى هاى ما که در خوزه خود در حال ماموریت بودند به موضوعى مشکوک مى شوند و شخصى را مى بینند که وضعیت خوبى ندارد و در حال برداشت پول است به موقعیت اعزام مى شوند و شخص را دستگ
{ادعیه و زیارات مهدوی - شماره 38}
 
دعای فرجی دیگر
 
سید بن طاووس گوید: دوست ما ملک مسعود، برایم گفت: در خواب دیده است که شخصى از پشت دیوارى با او سخن میگوید ولى صورتش را نمیبیند، و گفت:
"یَا صَاحِبَ القَدَرِ وَ الأَقدَارِ وَ الهِمَمِ وَ المَهَامّ عَجَّل فَرَجَ عَبْدِکَ وَ وَلِیِّکَ وَ الحُجَّةِ القائم فى خَلْقِکَ وَ اجْعَلْ لَنَا فى ذَلِکَ الخِیَرَةَ"
(اى صاحبِ فرمان و اندازه‌ها و اى آنکه تمام قصدها به سوى او است و همه مهمات نزد او، فَرَج بنده
سلام دنبال کننده ى شماره یک
سلام به تو که فقط یک عددى
به تو که معلوم نیستى. به تو که اینجایى اما نمى بینمت. 
میخواهم با تو گپ بزنم، با تو که ناشناسى و کاش ناشناس بمانى. که به محض شناخته شدن قضاوتت خواهم کرد و تو دیگر تا ابد از قضاوت و فکر من درباره خودت در امان نخواهى بود. 
دیروز مادربزرگم مهمان من بود. با آن دست هاى معصومش. دیروز آشپزى کردم . بگم بهت چیا پختم؟ سوپ، خورشت هویج (ماله تبریزی هاست و احتمالاً شما ندارین) خورشت قیمه و کشک بادمجون و خورا
وَ قَالَ (علیه السلام): إِنَّ أَعْظَمَ الْحَسَرَاتِ یَوْمَ الْقِیَامَةِ، حَسْرَةُ رَجُلٍ کَسَبَ مَالًا فِی غَیْرِ طَاعَةِ اللَّهِ، فَوَرِثَهُ رَجُلٌ فَأَنْفَقَهُ فِی طَاعَةِ اللَّهِ سُبْحَانَهُ فَدَخَلَ بِهِ الْجَنَّةَ، وَ دَخَلَ الْأَوَّلُ بِهِ النَّارَ.
اندوه سرمایه داران (اعتقادى):و درود خدا بر او، فرمود: بزرگ ترین حسرت ها در روز قیامت، حسرت خوردن مردى است که مالى را به گناه گرد آورد، و آن را شخصى به ارث برد که در اطاعت خداى سبحان،
تفاوت ها منشاء زیبایى ها و تفاهم هاى زندگى میشوند! 
این جمله ایست که دو سه سالى میشود که با تمام قلبم باورش کرده ام . همین که مینشینی مستند ى تاریخى میبینى و من این طرف بحث هاى فلسفى میکنم اما هر دو چشم به همدیگر داریم تا گل لبخند لذت این دوست داشتنی ها را از هم بچینیم. همین که آمدى گفتى من از ادبیات هیچ چیز سرم نمیشود . شعر نمیفهمم و این روز ها میبینم که شعر هاى فاضل نظرى و برقعه اى را میشنوى و میخوانى و میفهمی و غرق خوشیم میکنى . همین که
بسم رب الرفیق

"شخصى است که اگر از شما پنهان بماند گویا کسى را گم نکرده‏ اید و اگر در میان شما باشد چندان به او اعتنائى نمی کنید و بهاء نمی دهید."امیرحسین ازشون به «خرابه های گنج دار» تعبیر می کرد. خرابه ها هستند که بی صدا و در سکوت اند، ما دورمون رو شلوغ کردیم. ما سرگرم این هیاهو شدیم. و بی تفاوت از کنارشون رد میشیم. بی خیال و تهی.+"بواسطه شفاعت او در روز قیامت همانند تعداد افراد قبیله ربیعه و مضر به بهشت می روند. به من ایمان آورده است درحالیکه مرا
free download پاورپوینت درس وضع شخصی و نوعی
برای دریافت پاورپوینت درس وضع شخصی و نوعی با کیفیت علمی بالا کلیک کنید.
با صرف هزینه ای کم محتوایی زیاد درمورد پاورپوینت درس وضع شخصی و نوعی بدست آورید.
اگر نمی دانید پاورپوینت درس وضع شخصی و نوعی را چگونه بنویسید، از ما کمک بگیرید.
To get پاورپوینت درس وضع شخصی و نوعی high quality scientific click above.
دانلود پاورپوینت درس وضع شخصی و نوعی برای موبایل با لینک مستقیم.
مرجع دانلود پاورپوینت درس وضع شخصی و نوعی
با پرداخت
کارکنان وفادار، سرمایه اى عظیم براى یک شرکت قوى هستند. بسیارى از بنگاه ها تصور مى کنند که کارکنان، فقط به این دلیل که حقوقى منظم دریافت مى کنند، به صورت خودکار وفادارند. حقیقت این است که وفادارى، فروشى نیست؛ بلکه باید از طریق نحوه برخورد با کارکنان به دست آید. شما نمى توانید به تنهایى کسب و کارتان را حفظ کنید یا تغییر شکل بدهید. بدون همیارى یک تیم متعهد و وفادار، کسب و کار شما چندان نخواهد پایید. در محیط کنونى، داشتن یک استراتژى براى حفظ بهتر
کارکنان وفادار، سرمایه اى عظیم براى یک شرکت قوى هستند. بسیارى از بنگاه ها تصور مى کنند که کارکنان، فقط به این دلیل که حقوقى منظم دریافت مى کنند، به صورت خودکار وفادارند. حقیقت این است که وفادارى، فروشى نیست؛ بلکه باید از طریق نحوه برخورد با کارکنان به دست آید. شما نمى توانید به تنهایى کسب و کارتان را حفظ کنید یا تغییر شکل بدهید. بدون همیارى یک تیم متعهد و وفادار، کسب و کار شما چندان نخواهد پایید. در محیط کنونى، داشتن یک استراتژى براى حفظ بهتر
شالوده و بنیاد اساسى
اخلاق اسلامى، توجه دادن انسان به شرافت و کرامت ذاتى خویش است:
به راستى ما فرزندان آدم
را کرامت بخشیدیم (گرامى داشتیم) . و آنها را بر بسیارى از آفریده‏ هاى خود برترى
آشکار دادیم.[1] خودآگاهى و توجه به این‏که
انسان موجودى عِلْوى و برتر است و گوهرى ارزشمند و بى‏ مانند در خود دارد، او را-
به دلیل حبّ ذات- به حراست و پاسدارى از کرامت ذاتى خویش فرا مى خواند و به‏ سوى
ارزش‏هاى متعالى اخلاق سوق مى‏ دهد:
اکرِمْ نفسَک عن کلِّ
دنیةٍ
☘️یکى از طلبه هاى حوزه باعظمت نجف از نظر معیشت در تنگنا و دشوارى غیر قابل تحملّى بود.روزى از روى شکایت و فشار روحى کنار ضریح مطهّر حضرت علی (ع) عرضه مى دارد: شما این لوسترهاى قیمتى و قندیل هاى بى بدیل را به چه سبب در حرم خود گذارده اید، در حالى که من براى اداره امور معیشتم در تنگناى شدیدى هستم؟!شب امیرالمؤمنین (ع) را در خواب مى بیند که آن حضرت به او مى فرماید: اگر مى خواهى در نجف مجاور من باشى اینجا همین نان و ماست و فرش طلبگى است، و اگر زندگى ماد
#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}


دانلود پاورپوینت دین و زندگی 1 درس 3 خود حقیقی

دانلود پاورپوینت دین و زندگی 1 درس 3 خود حقیقی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 17 این پاورپوینت با پوشش کاملی از مطالب کتاب، منطبق با کتاب درسی جدید و منابع خارج از کتاب  و پاسخ به تمام سوالات موجود در کتاب تنظیم شده است. ق
 
حارث بن نعمان فهرى پس از مخالفت آشکار خطاب به رسول خدا صلی الله و علیه وآله گفت: "اى محمد! ما را به خدا خواندى پذیرفتم، نبوت خود را مطرح کردى، لااله الاالله و محمد رسول الله گفتیم، ما را به اسلام دعوت کردى اجابت کردیم، گفتى، نماز در پنج وقت بخوانید خواندیم، به زکات و روزه و حج و جهاد سفارش کردى اطاعت کردیم، حال پسر عموى خود را امیر ما ساختى که نمى دانیم این حکم از طرف خداست یا با اراده شخصى شما پیدا شده است؟" رسول خدا صلی الله و علیه وآله پاسخ
برتری خانه حضرت زهرا و امیر المومنین علیهما السلام بر خانه‌های پیامبران (به روایت اهل سنت عمری)
آلوسی از مفسرین و علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
وأخرج ابن مردویه عن أنس بن مالك وبریدة قال: «قرأ رسول الله صلّى الله علیه وسلّم: هذه الآیة فِی بُیُوتٍ إلخ فقام إلیه علیه الصلاة والسلام رجل فقال: أی بیوت هذه یا رسول الله؟ فقال صلّى الله علیه وسلّم: «بیوت الأنبیاء علیهم السلام فقام إلیه أبو بكر [.] فقال: یا رسول الله هذا البیت منها لبیت علی وفاط
 
 
فاضل بزرگوار سید جعفر مزارعى روایت کرده : یکى از طلبه هاى حوزه با عظمت نجف از نظر معیشت در تنگنا و دشوارى غیر قابل تحملّى بود . روزى از روى شکایت و فشار روحى کنار ضریح مطهّر حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) عرضه مى دارد : شما این لوسترهاى قیمتى و قندیل هاى بى بدیل را به چه سبب در حرم خود گذارده اید ، در حالى که من براى اداره امور معیشتم در تنگناى شدیدى هستم ؟! شب امیرالمؤمنین (علیه السلام) را در خواب مى بیند که آن حضرت به او مى فرماید : اگر مى خوا
بسم الله الرحمن الرحیم 
حضرت آدم وقتی حج کرد سر او را چه کسی تراشید ؟

 یوسف بن حاتم شامى در کتاب «الدرّ النظیم» از محمّد بن یحیى نقل کرده است که گفت: روزى یحیى بن اکثم در مجلس واثق خلیفه عبّاسى در حضور دانشمندان سؤالى را مطرح کرد که حضرت آدم وقتى حجّ کرد سر او را چه کسى تراشید؟ کسى از حاضرین نتوانست پاسخ دهد.
    واثق گفت: من کسى را نزد شما حاضر مى ‏کنم که بتواند جواب این سؤال را بگوید، آنگاه شخصى را بسوى امام هادى علیه السلام فرستاد ، امام علیه
مرحوم شیخ مفید رضوان اللّه تعالى علیه حکایت نموده است :روزى شخصى از حضرت جوادالا ئمّه ، امام محمّد تقى علیه السلام سؤ ال شد: چرا اکثر مردم از مرگ مى ترسند و و از آن هراسناک مى باشند؟امام جواد علیه السلام در پاسخ اظهار داشت : چون مردم نسبت به مرگ نادان هستند و از آن اطّلاعى ندارند، وحشت مى کنند.و چنانچه انسان ها مرگ را مى شناختند و خود را از بنده خداوند متعال و نیز از دوستان و پیروان و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قرار مى دادند، نسبت به آن خو
چرا می گویند «شراب خوار تا چهل روز نماز ندارد»؟   
 
 
حکم حرام بودن شراب در برخى آیات قرآن کریم و فرمایشات معصومین(ع) وارد شده و در حرمت آن هیچ تردیدى نیست.[1] از جمله آثار مخرب شراب، تأثیر آن بر سایر اعمال و آداب دینى است از جمله در حدیثى مى‏ خوانیم:« لَا تُقْبَلُ صَلَاةُ شَارِبِ الْخَمْرِ أَرْبَعِینَ یَوْماً إِلَّا أَنْ یَتُوبَ»[2]؛«شخصى که شراب بنوشد تا 40 شبانه‏ روز نمازهایش قبول واقع نمى‏ شود مگر از این گناه کبیره توبه کند». و منظور کسان
علمای اخلاق اسلامی، این صفت را از صفات رذیله متعلق به قوه غضبیه، دانسته اند.امن از مکر الهی در روایات جزء گناهان کبیره معرفی شده است  و علمای اخلاق، این صفت را نوعی افراط در رجا و امیدواری به خدا دانستهو مبتلایان به آن را داخل در گروه فریب خوردگان و مغرورین به خداى تعالى‌ می دانند.
این مفهوم بسیار مهم اخلاقی، توسط آیه شریفه: «أَفَأَمِنُوا مَكْرَاللَّهِ فَلا یَأْمَنُ مَكْرَ اللَّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْخاسِرُونَ»
معرفی شده است و
همه را می‌رویمهر نمایشگاهی راهر نمایشگاهی كه در شهرمان برگزار شودپیگیری می‌كنیماز طریق سایت رسمی آن ایده می‌دهدنه فقط به منكه به كودكانآن‌ها را با دنیای بزرگ پیرامون آشنا می‌كندجامعه‌ای كه در آن می‌زیندچقدر پیش رفتهتا كجاو چقدر باقی ماندهبر عهده آن‌هاتا پیش ببرندتصمیم بگیرندبرای بزرگسالی‌شانآرزوها در كودكی شكل می‌گیرندخواسته‌هاآن‌چه می‌خواهند بشوندو بكنندكار و شغلی كه بپسندنداین‌هااین علاقه‌هاام
***  حضرت صادق (ع) به مفصّل بن عمر فرمودند: «پاداش یک نماز تو در کنار قبر حضرت سیدالشهدا (ع) مانند پاداش هزار عمره و حج واجب است و گویی هزار بنده را آزاد نموده و هزار بار همراه پیامبر مرسل الهی به جهاد فی سبیل الله رفته باشی.»   کامل ایارات ص207
***   نماز واجب و مستحبّ را نزد قبر امام حسین علیه السّلام بخواند، زیرا نماز نزد آن حضرت مورد قبول است.سیّد ابن طاووس فرموده: با تمام وجود بکوش که نماز واجب و مستحب در حایر شریف از تو فوت نشود، همانا روایت ش
مدیران موفق، فعالیت های کاری مدیران ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامى و چالش های اساسی مدیران فرهنگی.                                                                                                     
بسم الله الرحمن الرحیم
ماجرای نوه فضه ، خدمتگزار حضرت زهرا سلام الله علیها
ابن شهراشوب در کتاب «مناقب» از مالک بن دینار نقل کرده است که گفت : در مسیر حجّ به زن لاغر اندامى برخوردم که بر چهارپاى ضعیفى سوار شده بود و مردم او را نصیحت مى‏ کردند که برگردد . وقتیکه به وسط آن بیابان رسیدیم چهارپاى او عاجز شد و او را از رفتن بازداشت ، سر را به طرف آسمان بلند کرد و گفت : خداوندا ! نه مرا در خانه‏ ام رها کردى و نه به خانه ‏ات رسانیدى ، به عزّت و جلالت قسم
باسمه تعالی
باسلام
در فضلیت شهر قـم و اهل آن روایات بـى شمارى وجـود دارد. علامه بزرگوار شهید قاضـى نـورالله شـوشتـرى در ایـن زمینه مـى گـویـد: 
اخبارى که درفضلیت قم و اهل قـم از رسول خدا(ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام) روایت شـده, فراوان است. از ایـن رو به ذکر گزیده اى از آنها مى پردازیم: 

پیامبر(ص) فرمـود: هنگامـى که به آسمان چهارم برده شدم  به گنبدى از لولـو که چهار رکـن و چهار در داشت و گویا از حریر سبز بود, نگریستم. گفتـم: جبرئیل ایـن گنبـدى ک
هدایت واقفى در خواب خفته یکى از بزرگان شیعه به نام احمد بن مُنذر حکایت کند:روزى یکى از افراد واقفى مذهب را که ادریس بن زیاد نام داشت ، جهت مناظره پیرامون مسئله امامت ، احضار کردم و هر چه با او صحبت کردم قانع نمى شد و امامت حضرت علىّ بن موسى الرّضا و فرزندانش علیهم السلام را نمى پذیرفت .و چون او را شخصى فقیه و با معرفت مى شناختم ، پیشنهاد دادم تا به سامراء برود و با حضرت ابومحمّد، امام حسن بن عسکرى علیه السلام مذاکره کند.او نیز پیشنهاد مرا پذیرف
امام حسن عسکرى علیه السّلام فرمودند:روزى شخصى به همراه مردى که مدّعى بود او
قاتل پدرش مى باشد، به محضر امام سجّاد، زین العابدین علیه السّلام وارد شد تا آن
حضرت بین ایشان قضاوت نماید.و چون حضور امام سجّاد سلام اللّه علیه رسیدند، پس
از صحبت هائى که مطرح گردید آن مردِ متّهم ، به قتل و گناه خود اعتراف کرد و گفت :
من پدر او را کشته ام .امام سجّاد علیه السّلام فرمود: قاتل باید قصاص شود و پس
از آن به فرزند مقتول پیشنهاد عفو و بخشش قاتل را داد؛ ولى او
محمد بن مسلم، از امام محمد باقر علیه‌السلام روایت کرده است که به آن حضرت عرض کردم:برخی از یهودیان که نزد ما هستند، گمان مى‌کنند که قول خداى عزوجل: «فَسْئَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِنْ کُنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ»، اهل ذکرى که در آن مذکورند، علمای یهودندحضرت به دست خویش اشاره به سینه مبارک خود فرمود، و فرمود که: «ماییم اهل ذکر و ماییم سؤال شدگان».یهودیانى که در جامعهٔ اسلامى زندگى مى‌کردند، مى‌کوشیدند برترى بیت المقدس بر کعبه را به مسلمانان ب
 بسم الله الرحمن الرحیم
آیا دین چیزی جزء محبت و دوستی است ؟

عیّاشى رحمه الله در کتاب «تفسیر» از برید بن معاویه عجلى نقل کرده است که گفت : نزد امام باقر علیه السلام حاضر بودم که ناگاه شخصى که از خراسان پیاده براى ملاقات آن حضرت سفر کرده بود وارد شد ، دو پاى خود را که ترکیدگى و شکاف برداشته بود براى نشان دادن بیرون آورد و عرض کرد :
    بخدا قسم چیزى جز محبّت شما اهل بیت مرا به این کار وا نداشت ، و دوستى شما باعث شد که این راه طولانى را پیاده بپیمای
مقایسه رکن مادی جرم سرقت رایانه‌ای وسنتی
در نظام جزایی کسی را نمی‌توان تنها برای اندیشه و فکر مجرمانه، محاکمه و مجازات کرد و حالت ذهنی صرف، برای تحقق جرم کافی نیست. بلکه عمل و فعل همراه با سوء نیتی که قانون آن را جرم دانسته، بایستی از طرف مرتکب ظهور خارجی پیدا کند. ظهور و واکنش خلاف قانون گاه به صورت فعل و گاه هم ترک فعل است; جرم سرقت رایانه‌ای همانند سرقت سنتی، عنصر مادی‌اش از فعل مثبت تشکیل شده است و با ترک فعل محقق نمی‌شود. تفاوت عمده این
موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه ­ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.در اینجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک مشاور املاك توسعه دهید. پنج ستون موفقیت یک مشاور املاک به عنوان پیش درآمد آموزش بهره مندى از ابزارهاى نویندر اینجا نحوه­ ى آماده شدن یک مشاور املاك برای رسی
«٢٦٦»أَ یَوَدُّ أَحَدُکُمْ‌ أَنْ‌ تَکُونَ‌ لَهُ‌ جَنَّةٌ‌ مِنْ‌ نَخِیلٍ‌ وَ أَعْنابٍ‌ تَجْرِی مِنْ‌ تَحْتِهَا الْأَنْهارُ لَهُ‌ فِیها مِنْ‌ کُلِّ‌ الثَّمَراتِ‌ وَ أَصابَهُ‌ الْکِبَرُ وَ لَهُ‌ ذُرِّیَّةٌ‌ ضُعَفاءُ فَأَصابَها إِعْصارٌ فِیهِ‌ نارٌ فَاحْتَرَقَتْ‌ کَذلِکَ‌ یُبَیِّنُ‌ اللّهُ‌ لَکُمُ‌ الْآیاتِ‌ لَعَلَّکُمْ‌ تَتَفَکَّرُونَ‌ آیا کسى از شما دوست دارد که باغى از درختان خرما و انگور داشته که از زیر درختان آ
در پی انتشار اخباری ضدونقیص در چند روز اخیر و ایجاد حواشی برای بهرام رادان و مطبی مربوط به "قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان"، این بازیگر سینما تصمیم گرفت توضیحاتی برای برطرف شدن سوء‌تفاهم‌ها ارائه کند.
این بازیگر یادداشتی را با هدف برطرف کردن ابهامات و سوءبرداشت‌های ایجاد شده به شرح زیر منتشر کرده است:
در پی انتشار مطلب منتسب به اینجانب در فضای مجازی لازم دیدم تا توضیحات ذیل را در اختیارتان قرار دهم: با توجه به علاقه مطالعاتى و تجرب
داستان حیای پیامبر (ص)
انس بن مالك از یاران پیامبر بود که سالها در خانه رسول خدا خدمتكار بود و تا آخرین روز حیات رسول خدا این افتخار را داشت.
او بیش از هركس دیگر به اخلاق و عادات شخصى رسول اكرم آشنا بود.انس از این که  رسول اكرم در خوراك و پوشاك چقدر ساده و بى تكلف زندگى مى‏ كند آگاه بود. در روزهایى كه روزه مى‏ گرفت همه افطارى و سحرى او عبارت بود از مقدارى شیر یا شربت و مقدارى ترید ساده. گاهى براى افطار و سحر، جداگانه، این غذاى ساده تهیه مى &
قبلاً گفتیم که بعد از آمیختن زبان‌هاى دیگر به زبان عربى و از دست‌رفتن ملکات فطرى عرب، بحث از الفاظ‍‌ و لغت و اعراب و مانند آن داخل در کتاب‌هاى تفسیر و قسمتى از مباحث آن شد و قسمت دیگر بحث از ناسخ و منسوخ و اسباب نزول و مقاصد آیات و نحوه‌ی قرائت‌ها و بیان آن‌چه مربوط‍‌ به قصص و وقایع گذشته و آینده است و سند و مدرک در این قسمت از تفسیر سنّت نبوى و احادیث ائمه علیهم‌السلام می‌باشد، جز آیاتى که در مورد قصص و یا براى ارشاد افکار و به کارانداخ
ضرورت خودسازی همزمان با فعالیت‌های اجتماعی 
▪️فعّالیّت‌هاى اجتماعى تنها در حالى ارزشمند و مؤثّر خواهند بود که صرفاً براى جلب رضایت الهى و قربةً الى الله انجام شوند. یعنى شخص از طریق خدمت به خلق، درصدد نزدیکى بیشتر به خدا باشد. بنابراین در فعّالیّت‌هاى اجتماعى نیز غایت و هدف، فردى و متوجّه شخص انجام‌دهنده است.
▪️اسلام به هیچ وجه جایز نمى‌داند به قیمت فدا کردن رضایت الهى و به بهاى دور شدن از خدا و دچار شدن به انحطاط و تباهى، شخص در مقام
ضرورت خودسازی همزمان با فعالیت‌های اجتماعی 
▪️فعّالیّت‌هاى اجتماعى تنها در حالى ارزشمند و مؤثّر خواهند بود که صرفاً براى جلب رضایت الهى و قربةً الى الله انجام شوند. یعنى شخص از طریق خدمت به خلق، درصدد نزدیکى بیشتر به خدا باشد. بنابراین در فعّالیّت‌هاى اجتماعى نیز غایت و هدف، فردى و متوجّه شخص انجام‌دهنده است.
▪️اسلام به هیچ وجه جایز نمى‌داند به قیمت فدا کردن رضایت الهى و به بهاى دور شدن از خدا و دچار شدن به انحطاط و تباهى، شخص در مقام
دوستی تعریف می کرد:
اولین روزهایی كه در سوئد بودم یکى از همکارانم هر روز صبح با ماشینش مرا از هتل برمیداشت و به محل کار میبرد ماه سپتامبر بود و هوا کمى سرد و برفی،ما صبح‌ها زود به کارخانه می‌رسیدیم و همکارم ماشینش را در نقطه دورى نسبت به ورودى ساختمان پارک میکرد،در آن زمان ٢٠٠٠ کارمند کارخانه اسکانیا با ماشین شخصى به سر کار می‌آمدند.
روز اول،من چیزى نگفتم همین طور روز دوم و سوم،روز چهارم به همکارم گفتم : آیا جاى پارک ثابتى داری؟ چرا ماشینت

 
   
 
 
شخصى مى گوید خدمت امام صادق(علیه السلام) آمدم و عرض کردم: آنچه از اموال در دستم بود از بین رفت و در فشار و سختى فراوانى قرار گرفتم. امام(علیه السلام) فرمود: آیا در بازار دکّانى دارى؟ گفتم آرى، ولى به خاطر نداشتن سرمایه آن را رها کردم. امام فرمود: وقتى به کوفه برگشتى برو سرِ مغازه ات، آن را جارو کن و آن جا بنشین; ولى پیش از آن که از منزل بیرون روى، دو رکعت یا چهار رکعت نماز بگذار و پس از نماز بگو:
 
تَوَجَّهْتُ بِلا حَوْل مِنّى وَ لا قُوَّ
بسم اللهامیرالمؤمنین به معناى لغوى آن؛ یعنى امیر و فرمانده و رهبر مسلمانان.(1)مطابق همین معناى لغوى به پیامبر اسلام  صلی الله علیه وآله مى ‏توان امیرمؤمنان؛ یعنى رهبر و فرمانده مسلمانان اطلاق نمود. به خلفاى راشدین و خلفاى اموى و عباسى و یا همه کسانى که توسط شورا و اصحاب اهل حل و عقد انتخاب شده‏اند، اطلاق مى ‏گردد.(2)بر همین اساس است که خلفاى اسلامى خود را امیرمؤمنان مى ‏خواندند. اما در واقع این لقب تنها اختصاص به حضرت علی علیه السلام دارد. د
آیا خوف از مکر خدا در انسان های کامل که جزء مخلصین (به فتح لام) هستند و قرآن کریم فرموده است شیطان بر ایشان تسلط ندارد. نیز وجود دارد؟ خواجه نصیرالدین طوسی در این زمینه می گوید: خوف از مکر خدا در مرتبه سلوک و طریق كمال است که در سالک وجود دارد و لازم است که باشد و هر امن در این مقام كه به سبب زوال این خوف در دل ایجاد شود، مقتضى نابودی او است اما اهل كمال از این خوف و حزن مبرّا هستند؛ زیرا قرآن کریم می فرماید: «ألا انّ اولیاء اللّه لاخوف علیهم و ل
 (نوشته‏ اند که این سخنرانى را در جمعه سوّم ایّام خلافت خود در سال 35 هجرى در روز جمعه ایراد فرمود)
1 شناخت خداستایش خداوندى را سزاست که احسان فراوانش بر آفریده‏ها گسترده و دست کرم او براى بخشش گشوده است.او را بر همه کارهایش مى‏ستاییم و براى نگهدارى حق الهى از او یارى مى‏طلبیم و گواهى مى‏دهیم جز او خدایى نیست.
2 ویژگى‏ هاى پیامبر صلّى اللّه علیه و آله و سلّم‏و گواهى مى‏دهیم که محمّد صلّى اللّه علیه و آله و سلّم بنده و فرستاده اوست. او را فرس
حضرت زهرا ( س ) 
 
مَنْ اصْعَدَ إلىَ اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، اهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ افْضَلَ مَصْلَحَتِهِ.
 
هر کس عبادات و کارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را براى او تقدیر مى نماید.
 
(بحار: ج 67، ص 249، ح 25)
 
خَیْرٌ لِلِنّساءِ انْ لایَرَیْنَ الرِّجالَ وَ لایَراهُنَّ الرِّجالُ.
 
بهترین چیز براى حفظ شخصیت زن آن است که مردى را نبیند و نیز مورد مشاهده مردان قرار نگیرد.
 
(بحارالانوار: ج 43، ص
چرا درروایت امده که مومن وسرقت میکند ولی دروغ نمیگوید در
حالی که کسی که میکند مسلم است که از گفتن دروغ هم عبایی ندارد.



در آموزه های دینی دروغ، مادر و ریشه گناهان بزرگ
شمرده شده است؛ زیرا اگر کسی راه دروغگویی یا فریبکاری را در پیش گیرد، از
هیچ گناهی پروا نمی کند و اگر از این یک باز ایستد، امکان باز ایستادن از
گناهان دیگر را دارد؛ به همین خاطر، معصومان(ع) بارها بر این نکته تأکید
کرده اند که ریشه همه گناهان، همین
وم رعایت حقوق مالی زن در اسلام


وَ
إِنْ أَرَدْتُمُ اسْتِبْدالَ زَوْجٍ مَکانَ زَوْجٍ وَ آتَیتُمْ
إِحْداهُنَّ قِنْطاراً فَلا تَأْخُذُوا مِنْهُ شَیئاً أَ تَأْخُذُونَهُ
بُهْتاناً وَ إِثْماً مُبینا۲۰

و
اگر تصمیم گرفتید که همسر دیگری به جای همسر خود انتخاب کنید، و مال
فراوانی، (به‌عنوان مهر) به او پرداخته‌اید، چیزی از آن را پس نگیرید! آیا
برای بازپس گرفتن مهر آنان، به تهمت و گناه آشکار متوسل می‌شوید (نساء،
۲۰)

پیام ها

۱- ازدواج مج
فصل چهارم اتصاف مصلح به عدالت
دانستى که حقیقت عدالت یا لازم آن این است که: عقل که خلیفه خداست غالب شود بر جمیع قوا، تا هر یکى را به کارى که باید و شاید بدارد و نظام مملکت انسانى فاسد نشود. پس، بر هر انسانى واجب است که سعى و مجاهده کند که عقل که حکم حاکم عادل و خلیفه از جانب خداست، بر قواى او غالب شود و اختلاف قوا را بر طرف کند و خواهشها و هواهاى آنها را بر کنار گذارد و همه را به راه راست مستقیم بدارد.
و بدان که کسى که قوه و صفات خود را اصلاح نکرده با
 
 
 بنابراین ویژگی اصلی و عمده دوست برای یک انسان مسلمان و مؤمن در راه بودن است . اگر کسی در راه خدا باشد ، و هدف و انگیزه اش وصول به خدا و خدایی شدن باشد ، به طور قطع شرایط دیگر را نیز خواهد داشت ؛ زیرا شرایط جزئی همه زیر مجموعه و نتیجه ایمان و در راه خدا بودن فرد است .
البته برای این منظور نیاز به خودشناسی هم وجود دارد . یعنی باید انسان ببیند خودش اهل راه هست یا نه؟! اگر اهل راه بود؛ خوب طبیعی است که باید دوست او نیز اهل راه باشد. اگر در این زمینه
در سنه 1332- که به جهت شدّت ابتلا و گرفتارى و کثرت هموم و غموم که بر این داعى روى داد و شرح آن طولانى است- به خاطرم رسید که پناه برم به امام اتقیا و زبده اصفیا و پناه غربا و شهید زهر جفا، حضرت ابو الحسن علی بن موسى الرّضا- صلوات الله علیه و على آبائه و أبنائه- چه در روایت وارد شده که، رسول خدا صلّى اللّه علیه و اله فرمود که، «به زودى مدفون مى‏شود پاره‏اى از تن من به خراسان، زیارت نمى‏کند او را غمناکى، مگر آن‏که برطرف کند حق‏تعالى غم او را و نه گنا
 


   

  طلبه ای که به لوستر های حرم امیر المومنین اعتراض
داشت


 


 برای مرجع یا عنوان اصلی
به پیوند فوق اشاره کنید 
 




 فاضل بزرگوار سید
جعفر مزارعى روایت کرده : یکى از طلبه هاى حوزه باعظمت نجف از نظر معیشت در
تنگنا و دشوارى غیر قابل تحملّى بود . روزى از روى شکایت و فشار روحى کنار ضریح
مطهّر حضرت امیرالمومنین (علیه السلام)عرضه مى دارد : شما این لوسترهاى قیمتى و
قندیل هاى بى بدیل را به چه سبب در حرم خود گذارد
مى  دانیم  قرآن  ًصریحا  درباره  گروهى   ازکفّار   وگنهکاران  سخن   ازمجازات  جاویدان  به تعبیر  دیگر «خلود»   به میان  آورده است.   همان  گونه  که  در  ذیل  همین  آیه  به  مردان  و  ن  با  ایمان  وعده  باغ  هاى  بهشت رابه طور  جاودانه  داده  است:  (وعد   هلل  المؤمنین  و  المؤمنات  جنات  تجرى  من  تحتها   لنهار  خالدین  فیها);  «  خداوند  به  مردان  و ن  با  ایمان  باغ  هایى   ازبهشت   راوعده  داده  که  نهرها   اززیر  درختانش  جارى
وقتى یکى از شاگردان فضیل بن عیاض محتضر شد فضیل بر او وارد شد و نزد سر او نشست و شروع کرد به خواندن سوره یس. آن تلمیذ محتضر گفت: اى استاد مخوان این را. پس ساکت شد. پس تلقین نمود او را و گفت: بگو: لا اللّه الا اللّه. گفت: نمى‏گویم آن را به جهت آن‏که من برى هستم از آن و مرد بر آن حال- نعوذ باللّه. پس فضیل داخل منزل خود شد و بیرون نیامد تا آن‏که او را در خواب دید درحالى‏که او را مى‏کشیدند به سوى جهنّم. پس فضیل از او پرسید که، به چه سبب بیرون کرد خدا از تو
میدانید هرزگیها از کجا شروع شد؟از انجایی که توی گوشمان خواندن شریک زندگی تان را باید خودتان انتخاب کنید ولینگفتن پسرم دخترم. باید پای انتخابت بمانیانتخاب امروز دوست شدانتخاب فردا معشوقه شدانتخاب بعدی صیغه شدانتخاب بعدی ازدواج سفیداخر هم دنبال پاک ترین و چشم و گوش بسته ترین برای ازدواج دائمو در پس آخرین انتخاب یک فکر درگیر ماند که با ازدواج هم به آرامش نرسید
 
هَرزِگى،فقط تماس دو بدن نیست!هرزگى میتواند فکرى باشداینکه از فکرِ معشوقى
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی مدیریت منابع انسانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 91
جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مدیریت منابع انسانى را «شناسایى، انتخاب، استخدام، تربیت و پرورش نیروى انسانى به منظور دست‏یابى به اهداف سازمان» تعریف کرده ‏اند. منظور از منابع انسانى، همه افرادى است که در ادارات و سازمان‏هاى دولتى، اعم از کشور
قرآن
را نمی‌شود سرسرى خواند و گذشت؛ قرآن احتیاج دارد به تدبر، تکیه‌ى بر روى
هر کلمه‌اى از کلمات و هر ترکیبى از ترکیبهاى کلامى و لفظى.
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری بیانات حضرت آیت‌الله ‌ای درباره وم تدبر در قرآن کریم را منتشر کرده است.** ما
معتقدیم همه‌ى آحاد جامعه باید با قرآن ارتباط برقرار کنند، بتوانند قرآن
را بخوانند، بتوانند قرآن را بفهمند، بتوانند در قرآن تدبر کنند. آنچه که
ما را به حقایق نورانى می‌رساند
 درسته دقیقا ۱۴۰۱ سال پیش [سال ۳۸ هجری قمری] نوشته شده ولی خیلی به درد امروز جامعه ما و هر روز هر جامعه ی دیگه ای میخوره،‌حیف که استفاده نمیکنیم . . . !!    « سپس از میان مردم، برترین فرد نزد خود را براى قضاوت انتخاب کن، کسانى که
مراجعه فراوان، آنها را به ستوه نیاورد، و برخورد مخالفان با یکدیگر او را
خشمناک نسازد، در اشتباهاتش پافشارى نکند، و بازگشت به حق پس از آگاهى براى
او دشوار نباشد، طمع را از دل ریشه کن کند، و در شناخت مطالب با تحق
فرزند پروری
بحث فرزند پروری تنها امروزه مطرح نیست بلکه از قدیم هم دقدقه والدین و خیر اندیشان بوده چنانکه امروزه هم اهل فکر و فهم درگیر آن هستند و در پی راه چاره اند.
در این زمینه حکایتی لطیفه قرآنی مانند از زمان رسول الله (ص) بخوانید:
هشدار یک آیه
وقتى که این آیه نازل گردید: (یا اَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا قُوا اَنْفُسَکُمْ وَ اَهْلیکُمْ ناراً وَ قُودُهَا النّاسُ وَالْحِجارَة ) (1)  اى کسانى که ایمان آورده اید خود و خانواده خود را از آتشى که هیز
سوال:
اگر در مضاربه، عامل به جای کار و کسب سود، از اموال دیگران، به طرف‌های عقد سود پرداخت کند، حکم آن چیست؟ به عبارت دیگر شخصى با دیگرى عقد مضاربه بسته و سرمایه را به او داده و از او سود می‌گرفته است. بعداً معلوم شده که عامل با سرمایه کار نمى‌کرده و سود وى را پرداخت کرده و این سودها از مال مردم بوده است، در این صورت مالک چه وظیفه اى دارد؟
پاسخ:
اگر به مفاد عقد مضاربه عمل نشود، قرارداد صحیح نبوده و پرداخت سود وجاهت شرعی ندارد. اگر مالک سرمایه،
دانلود تحقیق امام حسن عسگری
 
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
نام فایل : دانلود تحقیق امام حسن عسگری
تعداد صفحات : 9 
فرمت : فایل ورد قابل ادیت  doc
 
برای نمونه میتوانید 2 صفحه از این فایل را در زیر مطالعه کنید. برای خرید فایل کامل به انتهای صفحه مراجعه نمایید
 
آن حضرت مدتى از ایام حبس خود را نزد شخصى به نام على بن ا وتامیش(که در تلفظ آن اختلاف است)گذراند و این مرد با همه شدت بغض و عداوت به آل محمد پس از یک روز از مشاهده احوال امام از پیروان و م
عده اى از پدر و مادرها وقتى مى بینند فرزند کوچکشان به حرف هاى آنها موقع لباس پوشیدن یا جمع کردن وسایلش و… توجهى نمى کند و به تماشاى تلویزیون یا بازى ادامه مى دهد، دایم صدایش مى کنند و فریاد مى کشند. آنها فکر مى کنند هرچه بیشتر حرفشان را تکرار کنند، فرزندشان سریع تر گوش مى دهد. در حقیقت قضیه برعکس است. به طور معمول اگر قبل از انجام کارى گفته خود را چندین مرتبه تکرار کنید، بچه مى آموزد که نباید گوش دهد. وى ارزش زمانى که براى اولین مرتبه او را صدا
تعبیر خواب دوختن
تعبیر دوختن در خواب
محمدبن سیرین گوید:
اگر بیند جامه خویش را می دوخت کارش نیکو شود و حالش به صلاح آید. اگر بیند جامه به مال خویش می دوخت، تاویلش همین است. اگر بیند جامه زنی می دوخت، غم و زیان به او رسد. اگر بیند جامه مردی می دوخت تاویلش نیکو باشد. اگر بیند سوزن به دست داشت و جامه تمام ندوخت، دلیل است که آن کس هر شغل که پیش گیرد تمام نکند. اگر بیند جامه دوخته به خانه بسیار داشت عیش بر او فراخ شود و مال از میراث بیابد.
جابر مغربی گوید
فرزند پروری
بحث فرزند پروری تنها امروزه مطرح نیست بلکه از قدیم هم دقدقه والدین و خیر اندیشان بوده چنانکه امروزه هم اهل فکر و فهم درگیر آن هستند و در پی راه چاره اند.
در این زمینه حکایتی لطیفه قرآنی مانند از زمان رسول الله (ص) بخوانید:
هشدار یک آیه
وقتى که این آیه نازل گردید: (یا اَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا قُوا اَنْفُسَکُمْ وَ اَهْلیکُمْ ناراً وَ قُودُهَا النّاسُ وَالْحِجارَة ) (1)  اى کسانى که ایمان آورده اید خود و خانواده خود را از آتشى که هیز
«بسم الله الرحمن الرحیم»
#پیام_1
کسیکه بخواد برای ظهور زمینه سازی کند هم باید خودسازی  داشته باشد و  هم اینکه به  استغاثه متمسک بشود.
بعضی میگن اصل خودسازیه  و بعضی هم در کل بدنبال استغاثه اند.
در صورتیکه این دو لازم و موم هم اند
یک سوال: کدامیک اصلند؟
جواب: نه خودسازی و نه استغاثه
✅ اصل اتصال به فرمانده ست(اتصال به امام زمان عج)
اگر شخصی بدون اتصال(عقلی و قلبی) به فرمانده بخواهد خودسازی و یا استغاثه کند به بیراهه خواهد رفت.
********* رهبر معظم ان
شادی بی‌حد و سجده شکر معاویه پلید پس از شنیدن خبر شهادت امام حسن علیه السلام
احمد بن علی قلقشندی از علما و نسب‌شناسان اهل سنت عمری می‌نویسد:
إِن مُعَاوِیَة لما بلغه مَوته سجد شكرا .
معاویه هنگامی که خبر وفات (شهادت) او (امام حسن علیه السلام) به او رسید، سجده شکر به جا آورد .
مآثر الانافة فی معالم الخلافة، تالیف قلقشندی، جلد ۱، صفحه ۱۰۶، چاپ عالم الکتب

احمد زکی صفوت از دیگر علمای اهل سنت عمری نیز می‌نویسد:
لما بلغ معاویة نعی الحسن بن علی رض
بخشی از پاورپوینت درمورد در آمدی بر شناخت قرآن کریم
با خرید هر مقاله پیرامون پاورپوینت درمورد در آمدی بر شناخت قرآن کریم یک امتیاز در جشنواره تخفیفی ما دریافت نمایید.
اگر نمی دانید پاورپوینت درمورد در آمدی بر شناخت قرآن کریم را چگونه بنویسید، از ما کمک بگیرید.
چگونه با خرید فایل پاورپوینت درمورد در آمدی بر شناخت قرآن کریم از این سایت امتیاز کسب نمایم؟
با پرداخت اینترنتی می توانید به راحتی مقالات و پایان نامه های راجع به پاورپوینت درمورد
ارامگاه صائب تبریزیعیش روز جاری علاج حزن فردا نکندمستی شب ندهد سود به خمیازه صبحمیرزا محمّدعلی صائب تبریزی در سال ۱۰۰۰ هجری در تبریز زاده شد . بابا وی تاجری دارای اعتبار بود . خانوادهٔ صائب جزء هزار خانواری بودند که به فرمان فرمان روا عباس نخستین صفوی از تبریز کوچ کرده و در محله عباس‌آباد اصفهان بومی شدند , و این مردمان را تبارزه ( تبریزی‌های ) اصفهان می‌نامیدند .صائب در اصفهان به یاددادن علم ها عصر پرداخت . در جوانی به
ویژه نامه ماه رجبگرچه همه زمان ها مخلوق خداست لیکن برخى از آنها از شرافت و ویژگى خاصى برخوردار است. درست است که همه ماه هاى سال، پرتوى از قدرت جهان آفرین است; امّا سه ماه رجب، شعبان و رمضان، داراى امتیاز و برجستگى ویژه اى هستند. در عصر جاهلیت، مردم ماه رجب را گرامى مى داشتند.پیامبر خدا(صلى الله علیه وآله)مى فرماید: رجب، «شهرالله الأصمّ» است; و بدان سبب آن را «اصمّ» نامیدند که هیچ ماهى به پایه عظمت آن نمى رسد; مردم زمان جاهلیت به رجب حرمت مى نهاد
دعاى گنج العرش

در بعضى از کتب این دعا را از حضرت رسول صلى الله علیه و آله نقل و براى آن خواص و اثراب زیادى نوشته اند و از آن جمله است کهبه خواننده این دعا خداى تعالى سه چیز مرحمت فرماید. اول برکت در روزى ، دوم از غیب روزى او مى رسد، سوم دشمن او نابودشود و ھر کس آن را بخواند یا پیش خو نگاھدارد از شر شیطان و بلیات زمین و آسمان محفوظ ماند و اگر این دعا را ھر روز بخواند بهشخص بیمارى که اطباء از معالجه او مایوس شده اند بدمد خداوند از فضل خود او را با شف
 گزیده ای از سخنان گرانقدر امام هادی (ع)
مَنِ اتَّقىَ اللّهَ یُتَّقى ، وَمَنْ
اءطاعَ اللّهَ یُطاعُ، وَ مَنْ اءطاعَ الْخالِقَ لَمْ یُبالِ سَخَطَ
الْمَخْلُوقینَ، وَمَنْ اءسْخَطَ الْخالِقَ فَقَمِنٌ اءنْ یَحِلَّ بِهِ سَخَطُ
الْمَخْلُوقینَ.
ترجمه :
فرمود: کسى که تقوى الهى را رعایت نماید و
مطیع احکام و مقرّرات الهى باشد، دیگران مطیع او مى شوند.
و هر شخصى که اطاعت از خالق نماید، باکى از
دشمنى و عداوت انسان ها نخواهد داشت ؛ و چنانچه خداى متعال را
معرفی کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها: چگونه دیگران را متقاعد کنید
کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها: چگونه دیگران را متقاعد کنید اثر برایان تریسی به یکی از موضوعات روان‌شناختی انسان، یعنی متقاعد کردن دیگران در برابر خواسته‌های خود، می‌پردازد.
براى رسیدن به اوج باید جذابیت داشته باشید و تنها چیزى که نیاز دارید جذبه است. شما با یادگیری واقعیت‌های ساده درباره جذبه و گیرایى و استفاده از روش‌هایی که در این کتاب عنوان شده، مى‌توانید تا حد زیادى بر
چهل مثل از قرآن کریم
پیشگفتار
. وَ تِلکَ الأمثالُ نَضرِبُها لِلنّاسِ لَعَلَّهُم یَتَفَکَّرُونَ ( / ٢١)«اینها مثالهایى است که براى مردم مى زنیم، شاید در آن بیندیشند!».کتاب حاضر شامل چهل «مثل» از مثل هاى تعلیمى و تربیتى قرآن مجید، در موضوعهاى مختلف، عقیدتى، اخلاقى، تاریخى، ى و اجتماعى است که به ترتیب از سوره «بقره» تا سوره «تحریم» به شیوه نوینى استخراج شده است؛ نخست پس از ذکر عنوان هر مثل در آغاز صفحه، متن آیه (یا آیات) مورد مثل، همرا
ابعاد توبه حقیقى
در حدیث بسیار عالى و جالبى رسولخدا صلّى اللّه علیه و آله
توبه را در ابعاد گوناگون بیان کرده و خطاب به اصحاب خود مى فرماید: اءتَدرونَ مَن
التّائب ؟ قالوا: الّلهم لا آیا مى دانید توبه کننده حقیقى کیست ؟ آنان گفتند: نه
. آنگاه حضرت آنان را به چند گروه تقسیم کرده و فرمودند:
  1اذا تابَ العَبدُ و لَم یُرضِ الخُصَماءَ فَلَیس بِتائِب
هر گاه انسان به زبان و دل توبه کند، ولى طلبکاران و ستم کشیدگان را از خود راضى ننماید،
در حقیقت توبه نک
6- اخلاق و احساس مسئولیتامانت‌داری و اخلاق و احساس مسئولیت نیز باید جزو ویژگی‌های اصلی برای یک نماینده مجلس باشد. حضرت آیت‌الله‌العظمی‌ ‌ای هشتم خرداد سال 1392 در این‌باره فرمودند: «یک مسئله  دیگر- همان‌طور که عرض کردیم- این است که رفتار نمایندگان در ‌تربیت جامعه و سوق دادن جامعه به این طرف و آن طرف مؤثر است. اگر تقوا و امانت و اخلاق و احساس مسئولیت و نشاط کار، در مجلس دیده شود، این در جامعه اثر می‌گذارد؛ در درجه‌ اول مردم را نسبت به
«٢٢٩»اَلطَّلاقُ‌ مَرَّتانِ‌ فَإِمْساکٌ‌ بِمَعْرُوفٍ‌ أَوْ تَسْرِیحٌ‌ بِإِحْسانٍ‌ وَ لا یَحِلُّ‌ لَکُمْ‌ أَنْ‌ تَأْخُذُوا مِمّا آتَیْتُمُوهُنَّ‌ شَیْئاً إِلاّ أَنْ‌ یَخافا أَلاّ یُقِیما حُدُودَ اللّهِ‌ فَإِنْ‌ خِفْتُمْ‌ أَلاّ یُقِیما حُدُودَ اللّهِ‌ فَلا جُناحَ‌ عَلَیْهِما فِیمَا افْتَدَتْ‌ بِهِ‌ تِلْکَ‌ حُدُودُ اللّهِ‌ فَلا تَعْتَدُوها وَ مَنْ‌ یَتَعَدَّ حُدُودَ اللّهِ‌ فَأُولئِکَ‌ هُمُ‌ الظّالِمُونَ‌ طلاق(ر
شرایط و اامات استفاده از سایت ایرانیاتبلیغ
 
وب سایت "ایرانیاتبلیغ" براى ارائه انواع خدمات شبکه های اجتماعی و تبلیغات در سطح فضای مجازی به زبان فارسی ایجاد شده است. دسترسى و استفاده شما از سایت مشروط به رعایت شرایط و اامات ذیل و قوانین ذکر شده، مى‌باشد. شما با ورود به سایت و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى "شرایط و اامات" را پذیرفته و اقرار مى‌نمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و سایت "ایرانیاتبلیغ" در این زمینه ملغى و بلا اث
یکى از اصحاب گوید: چون امیرالمؤ منین علیه السلام ضربت خورد، عیادت کنندگان گردش را گرفتند، به حضرت عرض شد: اى امیرالؤ منین ! وصیت نما، فرمود: براى من متکائى گذارید (تا بتوانم بنشینم و با شما سخن گویم ) سپس فرمود: سپاس خدا را به اندازه شایستگیش ، همه از فرمانش پیروى کننده ایم ، چنانکه دوست دارد، او را میستایم ، و شایسته پرستشى جز خداى یگانه یکتاى بى نیاز نیست ، چنانکه خود را (در سوره توحید) نسبت داده است .اى مردم هر شخصى از آنچه مى گریزد، در حالت گر
شرایط و اامات استفاده از سایت ایرانیاتبلیغ
 
وب سایت "ایرانیاتبلیغ" براى ارائه انواع خدمات شبکه های اجتماعی و تبلیغات در سطح فضای مجازی به زبان فارسی ایجاد شده است. دسترسى و استفاده شما از سایت مشروط به رعایت شرایط و اامات ذیل و قوانین ذکر شده، مى‌باشد. شما با ورود به سایت و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى "شرایط و اامات" را پذیرفته و اقرار مى‌نمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و سایت "ایرانیاتبلیغ" در این زمینه ملغى و بلا اث
در ابتدا گفتنى است؛ فکر گناه از جهت فقهى و حقوقى گناه نیست اما از جهت اخلاقى خطا و ناصواب است، زیرا یکى از کانون هاى تصمیم گیرى در وجود آدمى، فکر و اندیشه است. در حقیقت فکر سالم، ثمره و بازده سالم، و فکر آلوده، بازده ناسالم و آلوده به دنبال دارد.امام على علیه السلام مى فرماید: «من کثر فکره فى المعاصى دعته الیها»(1)؛ «کسى که زیاد درباره گناه فکر کند، او را به گناه سوق مى دهد».تفاوتى که میان گناه در قانون هاى اجتماعى و مذهبى وجود دارد، این است که د
ابى الجارد گوید: شنیدم امام باقر علیه السلام مى فرمود: خداى عزوجل پنج چیز بر بندگان واجب ساخت و آنها چهار چیزش را گرفتند و یکى ار رها کردند، عرض کردم : قربانت گردم : آنها را براى من نام مى برى ؟ فرمود: 1 نماز، و مردم نمى دانستند چگونه نماز گزارند تا جبرئیل علیه السلام فرود آمد و گفت : اى محمد! وقتهاى نماز را به مردم خبر ده 2 زکوة پس از نماز نازل شد، جبرئیل گفت : اى محمد راجع به زکوة آنها را خبر ده چنانکه راجع به نماز خبر دادى . 3 روزه بعد از زکوة نازل ش
داستانهای پیامبر (ص): دعا و نفرین امام علی (ع)
 
امام زین العابدین (علیه السلام) فرمود: هنگامى که جنازه براء بن معرور را آوردند تا حضرت رسول (صلى الله علیه و آله و سلم) بر او نماز بخواند. فرمود على بن ابیطالب (علیه السلام) کجاست ؟ عرض کردند براى انجام درخواست یکى از مسلمین به قبا رفته ، فرمود: خداوند مرا امر کرده که نماز خواندن بر جنازه براء را تاخیر بیندازم تا على (علیه السلام) بیاید و از سخنى که براء در حضور پیغمبر خدا به او گفته در گذرد و او را ببخ
خمس اموال و دارایی افراد مجنون و سفیه 
پرسش :اگر مجنون یا سفیه، پولى به دست آورد، یا کسى پولى را به حساب او واریز کند، خمس آن بر عهده چه کسى است؟
پاسخ :
در مورد مجنون خمس به مال او تعلّق نمى گیرد ولى مجنون ادوارى در آن زمانى که عاقل است باید خمسش را بپردازد، و امّا سفیه اداى خمس مالش با ولىّ اوست
 
خمس فرد آایمری 
پرسش :آیا خمس به فردی که بر اثر سکته مغزی یا عوامل دیگر، حواس خود را از دست داده واجب است؟
پاسخ :
چنین فردی در حکم غیر عاقل است و اموال
امام علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام از سوی ائمۀ معصومین
علیهم‌السلام ملقب به «عالم آل محمد» (صلی‌الله‌علیه‌وآله) شده است.[1]

از طرف دیگر یکی از اوصاف عالم، «تواضع» است؛ همچنانکه
امیرالمؤمنین علیه‌السلام فرمودند:
«التَّوَاضُعُ‏ ثَمَرَةُ
الْعِلْمِ»[2]
(فروتنی ثمرۀ علم است)


حضرت امام رضا علیه‌السلام بهترین نمونه برای عالمی بود که
مزین به فضیلت تواضع شده بود.
نمونۀ این رفتار ایشان را در سیرۀ نقل شده از آن
حضرت می‌توان مشاهده کرد.


 

ر
اَمّا بَعْدُ، فَاِنَّ اللّهَ لَمْ یَقْصِمْ جَبّارِى دَهْر قَطُّ اِلاّ بَعْدَ تَمْهیل وَ رَخاء، وَ لَمْ یَجْبُرْ عَظْمَ اَحَد مِنَ الاُْمَمِ اِلاّ بَعْدَ اَزْل وَ بَلاء، وَ فى دُونِ مَا اسْتَقْبَلْتُمْ مِنْ عَتْب، وَما اسْتَدْبَرْتُمْ مِنْ خَطْب مُعْتَبَرٌ. وَ ما کُلُّ ذى قَلْب بِلَبیب، وَلا کُلُّ ذى سَمْع بِسَمیع، وَلا کُلُّ ذى ناظِر بِبَصیــر. فَیاعَجَباً ـ وَ مالِىَ لا اَعْجَبُ ـ مِنْ خَطَاِ هذِهِ الْفِرَقِ عَلَى اخْتِلافِ حُجَج
اجاره روزانه میرداماد

اجاره مبله تهران
اجاره مبله در تهران
اجاره مبله تهران تهران مبله اجاره آپارتمان مبله در تهران اجاره سوئیت در تهران اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت و بلند مدت اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران مبله قیمت اجاره سوئیت مبله در تهران اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران ‎اجاره روزانه خانه در تهران · ‎اجاره سوئیت مبله در تهران · ‎اجاره آپارتمان مبله تهران · ‎پونک 
اجاره آپارتمان مبله در تهران
اجاره آپارتمان مبل
عذاب و طوفان در سیره انبیاء الهی در قرآن 
✅  داستان اصحاب رَسّ‏  
 
در قرآن در دو مورد سخن از اصحاب الرس به میان آمده، نخست در آیه 12 سوره ق، که از تکذیب آن‏ها از پیامبرشان، سخن گفته شده، دوم در آیه 38 فرقان، که بیانگر هلاکت و عذاب شدید اصحاب رس در ردیف قوم عاد و ثمود است، که همانند آنها بر اثر عذاب الهى ریشه کن و نابود شدند.  
 
واژه رس‏(1) اشاره به چاه آب یا نهر آب است که در سرزمین اصحاب رس بود، درباره هویت اصحاب رس، و علت عذاب آن‏ها در میان مفس
 
 
 
   
سجده بر مواد معدنى؛ مانند طلا، نقره، عقیق و فیروزه، صحیح نیست.
 
 
سوال: بر چه چیزهایی سجده کردن صحیح است؟قاعده کلی در این‌ زمینه آن است که سجده بر زمین و هر آنچه از زمین می‌روید صحیح است؛ با این شرط که آنچه از زمین روییده، مورد استفاده خوراکی یا پوشاکی انسان نباشد؛ پس سجده بر گیاهانی؛ مانند گندم، جو و پنبه صحیح نیست.
برخی از مصادیق این مسئله، عبارت‌اند از: 1. سنگ‌هایى مانند سنگ مرمر، سنگ‌هاى سیاه، سنگ آهک و سنگ گچ. 2. گچ و آهک پخته و
لمینت پوسته ای نازک از جنس سرامیکی است که مانند لنز چشمی بر روی دندان ها قرار میگیرد ، انجام این کار حداقل 2 هفته زمان میبرد و البته ماندگاری لمینت دندان بیشتر و کیفیت نهایی بهتر است؛ کامپوزیت دندان بر خلاف لمینت دندان در یک جلسه انجام می شود ، در کامپوزیت دندان خمیر مخصوص بر روی دندان توسط دندانپزشک زیبایی شکل داده می شود، از عیب های این روش می توان به رنگ پذیر بودن اشاره کرد. قیمت لمینت دندان بیشتر از کامپوزیت دندان است.
اصلاح رنگ دندانها ب
 

قرآنمظهر
رحمت و جلوه ربوبیت خداوند و کتاب شناخت و تربیت انسان است و به
دلیلبرخوردارى از چنین هویتى، مطالعه دقیق کتاب تشریع و نظام تکوین را به
قصددریافت تصور روشن و واقع بینانه ازآنها به بشر توصیه مى نماید، تا از
اینطریق، راه تعالى و تکامل خود را هموار و زمینه تشکیل و تأمین زندگى
آرمانىخویش را در دو جهان، فراهم سازند.

ناکامى
و گمراهى انسان از نگاه قرآن در صحنه زندگى، به اشتباه در برنامهریزى،
قانون گذارى و نظام رفتار خلاصه نمى شود، بل
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

Katy تناسب اندام فاخته پرواز چیزها - دانلود رایگان فیلم، سریال، موزیک و انیمیشن series-download1.parsablog.com رسانه ای متفاوت از همه جای وب لینکهای آموزشی و علمی کسب و کار و بازاریابی اینترنتی رکنا - اخبار حوادث ایران و جهان و غرب کشور Katherine