نتایج جستجو برای عبارت :

چه زیادشده فاصلمون غرورعشق وگرفت ازمون

ارزش ویژه‌ی یک برند، مجموعه عواملی است که باعث می‌شود یک برند در ذهن مشتری مثبت، متمایز و مطلوب جلوه کرده و به همان دلیل آن برند را از میان دیگر برندهای موجود انتخاب کند.ارزش ویژه برند، نه تنها بر دیدگاه، احساس و عملکرد مشتریان در ارتباط با برند تاثیرگذار است، بلکه در قیمت محصولات یا خدمات، سهم بازار و سود حاصل از برند، منعکس می‌شود. ارزش ویژه برند یکی از دارایی‌های مهم سازمان است که علاوه بر ارزش مادی، ارزش روانشناختی نیز دارد.ارز
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

سایت سرگرمی و تفریحی راز زیبایی Emily ساخت قالب نان حمل و نقل و اسباب کشی شرکت فنی و مهندسی آتیه سازان عمران کادوس گیلان cryptocurrency واقعیت سوسک زده ... هميشه سونيک دنیای از خوشمزه ها