نتایج جستجو برای عبارت :

چه زیادشده فاصلمون غرورعشق وگرفت ازمون

ارزش ویژه‌ی یک برند، مجموعه عواملی است که باعث می‌شود یک برند در ذهن مشتری مثبت، متمایز و مطلوب جلوه کرده و به همان دلیل آن برند را از میان دیگر برندهای موجود انتخاب کند.ارزش ویژه برند، نه تنها بر دیدگاه، احساس و عملکرد مشتریان در ارتباط با برند تاثیرگذار است، بلکه در قیمت محصولات یا خدمات، سهم بازار و سود حاصل از برند، منعکس می‌شود. ارزش ویژه برند یکی از دارایی‌های مهم سازمان است که علاوه بر ارزش مادی، ارزش روانشناختی نیز دارد.ارز
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

طراحی، چاپ و تبلیغات در شرق تهران دانلود رایگان فیلم و سریال آسمان آبی راهنماي سفر و گردشگري دل نوشته های یک همسر جوان...! حمل و نقل و اسباب کشی پرسش مهر- واگویه های نوین در مدیریت آموزش و پرورش نیستاگموس یا لرزش چشم تجهیزات صنعتی میلاد تهیت - کارشناس بازرگانی هلدینگ صنایع و معادن بانک شهر