نتایج جستجو برای عبارت :

چه زیادشده فاصلمون غرورعشق وگرفت ازمون

ارزش ویژه‌ی یک برند، مجموعه عواملی است که باعث می‌شود یک برند در ذهن مشتری مثبت، متمایز و مطلوب جلوه کرده و به همان دلیل آن برند را از میان دیگر برندهای موجود انتخاب کند.ارزش ویژه برند، نه تنها بر دیدگاه، احساس و عملکرد مشتریان در ارتباط با برند تاثیرگذار است، بلکه در قیمت محصولات یا خدمات، سهم بازار و سود حاصل از برند، منعکس می‌شود. ارزش ویژه برند یکی از دارایی‌های مهم سازمان است که علاوه بر ارزش مادی، ارزش روانشناختی نیز دارد.ارز
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

پوشاک مهدیون تربیت فرزندم از الان تا سالها بعد Civil Aviation Knowledge دل نوشت یادداشت‌های یک بیش فعال کم توجه تعمیرات موبایل عبدالهی Hesam Rastegat Contemplations بخش شیمی و مهندسی شیمی دنیای تکنولوژی فارسی